prvně chci říct, aby ste mi nepsali, jakej sem retard atd, vím to! Díky.
A teď k tématu, koupil sem v roce 2010 Varana ( rok výroby 2002 ), byl zadřenej a po výbrusu, v nic moc stavu ( Němec to položil, takže plasty atd v prdeli ). No a prostě povedlo se mi ho taky zadřít, olej sem měnil na začátku jara a koncem léta se to kouslo ( ne nekoukal sme od tý doby na olej ). Jelikož už je to 1 broušený, tak žádnej original díl by na to nepasoval, takže zbývá možnost to jen začistit, válce nejsou moc jetý, takže to neni problém, ale i tak + další věci jako třeba vzduchovej filtr, vyřešení problému s dobíjením, je cena opravy kolem 15 000 kč.
Otázka je. Zaplatit těch 15 000 kč a prodat motorku a nebo se vysrat na opravu a střelit to na díly?
Díky všem a ještě jednou, nepište mi sem OT, sám sem z toho v háji, dík.
//EDIT: Po konzultování s opravářem.
Dobrý den,
"OK. Motor za 6500 jetej, bude vypadat asi jako tenhle. Všeobecně endura se málo rozebírají na díly a když už, tak většinou kvůli motoru...
Motor je vyndanej z rámu a rozebranej. To bude stát cca 1500. 14-15tis je cena za komplet i s dobíjením a prací. Když spočítáte 6500 za motor, práci 1500, novej olej s filtrem 500, vzduchovej filtr-zatím jsem neobjevil neoriginál, a tak originál stojí kolem 1450, opravu dobíjení, kterou odhaduju na 2-3tis, zjistíte, že ušetříte cca 2tis.
Rozebírat tuhle moto na díly mi nepřijde reálné, protože na každém dílu je nějaká chyba a vím, jak sou lidi vybíravý. Dle mého názoru buď spravit, nebo prodat takhle jak to je, anebo koupit motor se zárukou...."
Naposledy editováno 18.04.2013 13:35:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada pro blbce
slleeper2 píše: wáca> právě že výbrus už udělat nejde, je to už jednou broušený a větší písty už Honda nevyrábí.
EDITACE 1. příspěvku
co to je za blbost....nicasil a origo píst udelat jde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada pro blbce
ja1 píše: co to je za blbost....nicasil a origo píst udelat jde
Opravář u kterýho to mám říkal, že písty Honda na Varana vyrábí ve 2 velikostech. Jelikož je to už jednou broušený, tak je tam ten větší píst. Takže když se to znovu po 2. vybrousí, tak už na ot neseženu original píst od Hondy a nikde sem na netu nenašel nic co by do toho šlo. Jedině vyměnit celej motor, respektive válce, písty atd v originální velikosti, ale sehnal sem jen komplet motor a to je jak kupovat zajíce v pytli.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero | Topriders | 5 | 7.5.2024 v 01:33 Topriders |
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 6 | 13.4.2024 v 08:37 krokoš |
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero | Namalorazce2408 | 7 | 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM |
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 7 | 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM |
palivový filtr Honda XL 125V Varadero | jardic | 7 | 24.2.2024 v 23:13 Palucha |