globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS 500 E - vynechání při 6000 ot.
17.4.2013 v 09:26
Zdar,
GSko mi, když jedu třeba ve 4000 ot. a pak tomu začnu přidávat (třeba 3/4 plynu) tak se při 6000 ot. "zakucká" - to trvá třeba do 6500 - 7000 ot., a pak zase jede normálně - svíčky jsem zkoušel měnit, tak že by to bylo benzínem? Přicpaný hadičky? Nestíhající kohout? Zdá se mi, že na polohu PRI je to trošku lepší.
Začlo to dělat najednou.
Díky

GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 09:45 | Nahoru | #1
Pokud máš vyčištěný karburátory, seřízenou hladinu, vzduchovej filtr a v pořádku ventilový vůle, tak bych zkusil zaexperimentovat s polohou jehel - to ovlivňuje směs ve středních otáčkách.

GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 10:04 | Nahoru | #2
Ventily dělaný, hladina i vzducháč OK, ale karbece jsem nečistil. Jehla by se snad sama neposunula, když to začalo dělat náhle?

GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 10:19 | Nahoru | #3
značkuji. Řešení mě zajímá, protože mi to dělá taky, ale myslel jsem, že to je charakterem gs motoru, ale všiml jsem si toho až teď, když jsem dal nové svíčky a vyměnil vazelinu za olej

GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 10:37 | Nahoru | #4
Pokud to pak nad 7.000 ot. jede zase normálně, tak to benzín dotýkat stačí. Takže bych řek, že sou na řadě karburátory, tj. vyčištění, seštelování (synchronizace).

Naposledy editováno 17.04.2013 10:38:30

GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 10:40 | Nahoru | #5
Ne jehla se ti opravdu neposune, to je nesmysl hejbat s jehlou. Co je vzduchac OK ? vyfoukanej nebo novej ? ME tohle dela kdyz mam vzduchac za polovinou zivotnosti a projedu se po prasnym poli.
JInak netusim co ma GS za karburatory , ael predpokladam ze by to melo mit membranu. Tak se podivej na membrany jestli jsou OK, tzn jestli nejsou deravy.
+soupatka nevim jak se skrtilo GS ale treba ER5 (ktera ma nektery veci docela podobny) se skrtila dirama v soupatkach a ty se pak zalepovali.
Podle me je to rozhozenejma karburatorama, takze kdyz na nic neprijdes tak projistotu seridit karburatory. NEbo se nekdy zastat pichnu ti to na lambdu a budes vedet.

GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 12:28 | Nahoru | #6
Jak jsi seřídil hladinu v plovákový komoře bez rozebrání samotnýho karburátoru? Nebo jen změřil? no to by asi šlo... Jo a prasklou membránou by to taky mohlo bejt.
Je tam myslím mikuni BTS 33 v počtu 2 kusy. Na netu je spousta ukázek, jak to rozebrat a seřídit (např pro BTS 40, který se liší v podstatě jen průměrem difuzoru)

GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 12:40 | Nahoru | #7
Mě tohle dělal chcípák na stojanu, v 6000 se vibracemi pohnul stojan. Zjištění jednoduché, přivázat stojan provázkem a jet se projet

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 12:47 | Nahoru | #8
Zdar, taky mi GeeSO "trochu škubalo" v nízkejch točkách, ale co si vzpomínám tak to bylo většinou při studeným motoru, když jsem vyjížděl,ale jakmile bylo zahřáto tak pohoda. Spíš když ten motor podtáčíš, tak je to "ucukaný", nebo ti to dělá i při zahřátým motoru? Jo a na polohu PRI bys jezdit neměl, to snad víš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 12:49 | Nahoru | #9

JerryTheRay píše: Zdar, taky mi GeeSO "trochu škubalo" v nízkejch točkách, ale co si vzpomínám tak to bylo většinou při studeným motoru, když jsem vyjížděl,ale jakmile bylo zahřáto tak pohoda. Spíš když ten motor podtáčíš, tak je to "ucukaný", nebo ti to dělá i při zahřátým motoru? Jo a na polohu PRI bys jezdit neměl, to snad víš



Ale 6tis otacek nebudou "nizky otacky" ne ?

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 12:50 | Nahoru | #10
JerryTheRay: samozřejmě, ale skusit se to může. A když jsou v pohodě jehlový ventily, nemělo by to snad vadit. Ale nejezdím na ni
Tagstein: to bych mohl skusit!
Mára153: hladinu jsem sice neměřil, ale předpokládám, že bude OK. Ta by se taky z ničeho nic nerozštelovala

(reakce na) GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 12:55 | Nahoru | #11

Jarda350 píše: JerryTheRay: samozřejmě, ale skusit se to může. A když jsou v pohodě jehlový ventily, nemělo by to snad vadit. Ale nejezdím na ni
Tagstein: to bych mohl skusit!
Mára153: hladinu jsem sice neměřil, ale předpokládám, že bude OK. Ta by se taky z ničeho nic nerozštelovala



Ale rozstelovala! Treba deravym plovakem, psaklym uchytem, bordelem na ose atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 21:38 | Nahoru | #12
gugo>Tak dobře no - zlatej střed

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

17.4.2013 v 21:40 | Nahoru | #13
JerryTheRay> u GS ?? bych tak typnul ze 9tis bude strop

GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

18.4.2013 v 16:13 | Nahoru | #14
Tak vyřešeno, bylo to tim, že přisávala falešnej vzduch pod filtrem, byl dole roztrženej.

(reakce na) GS 500 E - vynechání při 6000 ot.

19.4.2013 v 06:23 | Nahoru | #15

gugo píše: JerryTheRay> u GS ?? bych tak typnul ze 9tis bude strop



strop je 13, ale od 12 už citelně vadne. Mi znatelně dělalo až když jsem na to dal výfuk z bandita kolem těch 6. S origo mi to pod 6 nejede vůbec. Jinak včera jsem nechával seřídit karbece a zdá se, že je po problému.

E 21.4. - dnes jsem si dal ostřejší vyjížďku a ten propad ve výkonu to má furt

Naposledy editováno 21.04.2013 23:05:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist