Co se mi to ale po cestě domů nestalo. Jedu, rovinka do kopce, tak tomu trochu dám, otáčky 10 000ot/min vyjedu zvolním a najednou je mi teplo na prave noze. První co mě napadlo bylo, že někde něco povolilo a pochcala mě voda z chladiča. Kouknu dolů a ona ne voda, ale olej. Servisák málo dotáhl nalívací zátku a ta se postupně povolovala až povolila. Díky jistým kolům, které se otáčí hned pod otvorem jsem měl zřejmě všechen olej během chvilky na motorce a na sobě. Hned jsem zastavil a vypl motor - kontrolka samozřejmě svítila - v olejoznaku ani známka po oleji.
Jelikož mi k nové moto dali i asistenční službu, nechal jsem si to odtáhnout. Přes noc si to nechaj u sebe a ráno to opět povezou do Břeclavi. Já jel dom autobusem (kterej mi proplatí asistenční služba) a zbytek cesty (bylo pozdě, žádný spoje) jsem šel asi hodinu v kombinéze dom.
Motorka je jak prasem pneumatika z jedné strany celá namazaná, bota taky, nohavica, podvlíkačky, podsedlák a kdoví co ještě.
Po servisu budu díky jejich nedbalosti požadovat nový olej zdarma, vyčištění motorky aby byla jako nová a uhradit náklady spojené s čištěním kombinézy a čas, který jsem se musel mr*at dom pěšky.
Asistenční služba hradí taky jízdné (vlak, bus) směrem z domu do servisu pro stroj.
Co si o tom myslíte? Jak by jste to řešili vy? Díky
Uzavřeno 27.05.2013 v 21:33 uživatelem mirek8
Naposledy editováno 15.04.2013 21:59:43
3 reakcí na tento příspěvek Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
Přijel jsem motorku mi vyvezl ven, koukl jsem na to - no žádná sláva - budu se s tím muset pomazlit a dat to do pucu - ale aspoň už tam není olej všude. Nová zadní pneu vyměnená. Startuju a jedu do prdele. Po pár kilácích jsem zkoušel zadní brzdu - výsledek: mohl bych jet se sešlápnutou brzdou z Břeclavi do Brna a nic by se nestalo jak to klouže:D
Neměl jsem chuť tam jezdit znova. Zítra mu to nahlásím a bude mi posílat nový desky.
Nevím, jak může říct že desky jsou ok při tom stavu v jakým sou. Neměl klíčky ano. To je pravda. Ale to je tak těžký sednout na moto a říct kolegovi ať mě potlačí a zkusit zabrzdit? No prostě to posral. Tohle by člověk protočil i rukou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
Naposledy editováno 22.04.2013 22:10:24
mirek8 píše: AKTUALNE: dnes jsem cestoval busem a vlakem a busem do Břeclavi. Přijdu, pán že to vzal wapkou a že je to vyčištený. Akorát neměl klíčky (který jsem neměl fakt chuť jim dávat), tak nevyčistil pod sedlem spolujezdce a tak. Když jsem mu ještě v pátek volal, tak říkal, že vyměnil gumu, vyčistil to a dal nový olej. Desky, že jsou prej v pořádku.
Přijel jsem motorku mi vyvezl ven, koukl jsem na to - no žádná sláva - budu se s tím muset pomazlit a dat to do pucu - ale aspoň už tam není olej všude. Nová zadní pneu vyměnená. Startuju a jedu do prdele. Po pár kilácích jsem zkoušel zadní brzdu - výsledek: mohl bych jet se sešlápnutou brzdou z Břeclavi do Brna a nic by se nestalo jak to klouže:D
Neměl jsem chuť tam jezdit znova. Zítra mu to nahlásím a bude mi posílat nový desky.
Nevím, jak může říct že desky jsou ok při tom stavu v jakým sou. Neměl klíčky ano. To je pravda. Ale to je tak těžký sednout na moto a říct kolegovi ať mě potlačí a zkusit zabrzdit? No prostě to posral. Tohle by člověk protočil i rukou.
Tak to je k posrání. Kdysi (cca 20 let zpět) jsem v záruce reklamoval kolo za 10 táců. Zapouzdřenej střed vaklal po 1 týdnu provozu. Pán to přijal a když sem si kolo vyzvedával, tak koukám a vidím, že rám u talíře je nějakej divnej. Servisák tam dal kratší střed a protože mu tam při nasazení dřel nejmenší talíř o rám, tak vzal kladivo a vypouchal tam kus rámu do placata. Letěl sem s tím za ním a on, že prej se to normálně dělá (mlátí kladivem do rámu). Tak sem jel za prodejcem a ten teda uznal, že to není normální postup, ale že se rámu nic nestalo, když je to chrommolibden. No prostě nic sem z nich nedostal, koupil sem si novej střed a vyměnil. Rám sem nechal prohlídnout rentgenem a pak sem to zakytoval a přestřík. Taky to bylo úplně nový , ale jezdím dodnes bez problémů. Pointa příště si nenechám srát na hlavu.
Já jsem u nich měl motorku na svolávačce pro nalepení výztuhy rámu. Do Humota se mi nechtělo jezdit, protože pověst servisu je předchází. Práci udělali v pohodě (snad, kvalitu nalepení nemůžu posuzovat), vyměnili zrovna i chladicí kalapinu. Jen jsem potom zjistil, že se na motorce někdo projížděl (asi 10 km), což mě trošku štvalo, bez mého vědomí. Navíc to byl myslím přelom ledna a února, takže motorka nemohla být plně zahřátá a všude sůl. Všiml jsem si toho až později, proto jsem to neřešil, ale nelíbilo se mně to tedy.