Uzavřeno 17.04.2013 v 21:49 uživatelem Klaudin
Otevřeno 17.04.2013 v 21:53 uživatelem Klaudin
Uzavřeno 17.04.2013 v 21:58 uživatelem Klaudin
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
540david píše: Na silnejch motorkách mám něco odjeto a každej motorkář ti potvrdí, že co má kolem 150Ps dokáže pořádně kousnout. Jediné, jak tomu můžeš předejít, je jezdit veeeeeeeelmi pomalu a brzdit provoz. Potom ovšem nechápu, zda jezdíš pro radost nebo jako masírku...
Jeste jednou si dovolim vstoupit do diskuze, jelikoz to vypada, ze mnozi vubec nevi, co 150 PS je.
... jeden chytrý člověk představil světu definici práce. Stanovil, že jeden statný kůň je schopný za jednu minutu vyzvednout do vzduchu břemeno o hmotnosti 150 liber a urazí při tom 220 stop. Z toho nám plyne 150 lb x 220 ft / 60 s = 550 ft-lb/s. A z toho plynou naše oblíbené "koně"
Za předpokladu, že vaše motorka vytáhne 15000 liber za 60 sekund a urazí dráhu 220 stop, pak má sto koní.
A jeste jeden graf:
Z toho jednoduse plyne, ze udaj treba 150 koni je maximalni vykon pri urcitych otackach. Otazka druha je, za jak dlouho toho maximalniho vykonu dosahneme. To znamena, nebude-li se moc rychle kroutit plynem, pojede kazda motorka ze zacatku se stejnym vykonem jako treba pionyr 21 (obrazne receno). V principu jde tedy jen o to, vyzkouset si citlivost plynu a naucit se pridavat s citem eventuene staci prodlouzit drahu pridavani plynu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám na moto
vie píše:
Z toho jednoduse plyne, ze udaj treba 150 koni je maximalni vykon pri urcitych otackach. Otazka druha je, za jak dlouho toho maximalniho vykonu dosahneme. To znamena, nebude-li se moc rychle kroutit plynem, pojede kazda motorka ze zacatku se stejnym vykonem jako treba pionyr 21 (obrazne receno). V principu jde tedy jen o to, vyzkouset si citlivost plynu a naucit se pridavat s citem eventuene staci prodlouzit drahu pridavani plynu.
bože