globalmoto_duben_nolan





Téma: Výkon supersportů v nízkých otáčkách
 
25.12.2007 v 11:31
Kolik maj přibližně supersporty výkon kolem 3000 otaček všude slyšim od kamaradu ze v nizkejch nic a od 7000 to nakopne tak by me zajimalo jakej vykon muze byt v tech nizkych otackach 50kw tam bude urcite ne? mam na mysli R1, CBR RR, .....
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 11:37 | Nahoru | #1
u tech litru to nebude vubec hrozny... ale zase nizky otacky jsou myleny treba 5-6tis.. kdyz to toci ke 13-14tis ot. apod. A kdyz mas v tech otackach pod plynem treba jen 50% vykonu tak to je cca 80koniku... a to prece taky neni malo na to ze se teprve "rozjizdis" :)

Sestka se muze zdat dole slaba... u litra bych o te "slabote" vazil radeji slova :)

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 11:40 | Nahoru | #2
Martin m>mrkni na nějaké gryfy z brzdy a uvidíš přesně ;)

2 reakcí na tento příspěvek Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 11:45 | Nahoru | #3
no ja jenom ze kdyz jedu na enduru co ma 33kw tak to to na prvni tri kvalty tahne ze se sotva drzim a to je jenom 33kw. je rozdil kdyz mam 33kw enduro nebo supersport v nizkejch otackach s 33kw? je mezi tim nejaky rozdil ?

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 11:49 | Nahoru | #4
Martin m> Zpřevodování..

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 11:51 | Nahoru | #5
Martin m>Ono je to velkej rozdil a neni KW jakon KW,supersporty jsou ctyrval,endura dvou.Masina co ma treba 40kw dokaze bejt pocitove silnejsi v nizkejch a strednich otackach nez supersport co ma 120kw a taky zalezi na kroutaku.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 11:51 | Nahoru | #6
takze tech 33kw na enduru dava vic nez ten supersport? Nekde jsem cet ze R1 2005 dokaze na jednicku neco malo pod 170km/h na jakou rychlost se pak jezdi po meste?

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 12:01 | Nahoru | #7
Martin m> na jedničku ne..ne že by to nešlo, ale těch 6 pětek můžeš jet na jedničku stejně tak jak na pětku..díky vyššímu výkonu má R1 oproti tvýmu enduru daleko delší kvalty, tzn. že např. ty můžeš jet např. na trojku 30-90 kmh a borec s R1 20-230 (hodnoty neověřené - jen pro příklad)

2 reakcí na tento příspěvek Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 12:05 | Nahoru | #8
rod: jo uz chapu, aj to mam jeste kratsi radim jak blbec :lol: a furt nic :( po meste jezdim na 6ku ale kdyz chci "rychle" pridat tak musim dvakrat podradit aby se neco zaclo dít. Zajímalo by me jak to je u tech R1 s prevodovkou rika se ze je hodne tvrda ale nevim co si pod tim mam predstavit, obcas kdyz projede komel nas supersport a zrovna radi tak se ozve desna rana obcas si rikam ze to nemuze moc dlouho vydrzet :/

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 12:21 | Nahoru | #9
Martin m>ty máš 33kw v tej tvojí cagive?? :lol: a o co se jedná? nějaké vánoční poblouznění nebo tak? :thmubup:

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 12:22 | Nahoru | #10

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 12:22 | Nahoru | #11
Martin m>3000 ot./min to jedeš pod otáčkama - po městě prakticky je možno jezdit jen 1 - 2 rychlost , a mimo město 6. rychlost je prakticky jen dálnice,mluvím o otáčkách nad 6 - 7000 /7.000 ot -6.r.st.= cca 190 km/h/ a výše aby bylo možno využít výkon,tj. kolem 10.000 ot. a zrychlení a plynulost.....3.000 ot. u supersportu na brzdě se ani nějak vážně neměří.Průběh výkonu u "litrů" kolem 3.000 ot. je skoro na "pocit" srovnatelný s výkoným endurem čí choperem.Ale ty mají cca poloviční otáčky při" stejném "výkonu..............tay jsem našel starý graf FIRE BLADE 98 / cca 130 PS........dnes je to vše posunuto u POWER výše.

Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 12:26 | Nahoru | #12
šimic: bohuzel nemam ale obcas se svezu na tatovo XT600

Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 13:14 | Nahoru | #13
Martin m>GSXR 1000 K1 asi 60 koní a 95 Nm v 5 tisícoch. Ve 3 mi to neměřil. Zeptej se kamarádů, jestli mají takový krouťák kdekoliv... :lol: :P

V těch 3tis bych to odhadl tak na 30 koní a 60 Nm. :) A na 6 kvalt to jede 50 (2tis otáček) a s přehledem se to sebere a jede to.

Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 13:37 | Nahoru | #14
To je dobré téma na zamyšlení :) . Tak nějak jezdím na R1 po městě pocitově a neřeším co mám v tu chvíli za výkon. Jsem rád, že Prahou projedu a dál jak na třetí kvalt stejně nejdu. Klidně to tahám od spodku a stačí mě jen točit plyn. Ale s R1 se jezdím vyblbnout někam, kde prostě otáčky od 9000 neklesnou, městem ji tahám jen když musím nebo při dovolené. Nějak jsem ten stroj nekupoval do města :)

3 reakcí na tento příspěvek Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 14:13 | Nahoru | #15
furt se nemuzu rozhodnout jestli R1 nebo SV 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 14:35 | Nahoru | #16
Martin m> dvouvalec u SV pojede pocitove lip - potaha za ruce... proste 2 valec no.. ale R1 je proste supersport, okruhovka... SV spis tak motorka na vyblbnuti na okresky...
Pokud nejsi a neplanujes byti zavodnikem tak ti mylsim SV bude vyhovovat...

Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 14:37 | Nahoru | #17
Martin m> erjednapycovoe :lol: :lol: :lol: :P

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 14:49 | Nahoru | #18
Martin m>asi tu R1, SV 1000 je pomerne rozpoctovka - je z levnych dilu a mam tucha ze vyroba konci :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 14:59 | Nahoru | #19
Martin m>každopádně po 125 je eRjednapyčo jediná správná volba :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 18:07 | Nahoru | #20
Kubát>a správná cesto do pekel. :D

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 18:14 | Nahoru | #21
Dolík ....>>
ale důležitý je ten výkon kolem 3.000 ot./min.,aby to jelo,a nebyl zklamaný!!

Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 18:40 | Nahoru | #22
jsem si řikala, že v tom dotazu bude nějakej fígl :lol: a doma bude tvrdit, že bude jezdit jenom v nízkejch otáčkách a pak že je i eRjednapyčo vlastně slabší než ta stopětadváca, páč to píšou i tady :D

Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 18:43 | Nahoru | #23
AFI> 125ka je ve spodku největší vydechlina, nicméně jsem to taky našim takhle říkal :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 18:52 | Nahoru | #24
PetrRSV>>
Jo,ale jestli jsi to odečetl z grafu z brzdy, tak to platí jen pro plný plyn = rukojeť nadoraz. Pokud motorku "šimráš" na půl plynu, tak jedeš přibližně na polovic zmíněnýho výkonu. :)

5000 reakcí na tento příspěvek Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 18:53 | Nahoru | #25
5000 cca 75koni....

(reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 19:01 | Nahoru | #26
PavelER-5>>
Jo,ale jestli jsi to odečetl z grafu z brzdy, tak to platí jen pro plný plyn = rukojeť nadoraz. Pokud motorku "šimráš" na půl plynu, tak jedeš přibližně na polovic zmíněnýho výkonu. :) [/quote]
Ale co to je šimrat ,že,za cca 2 - 3 sekundy tam je plný výkon.Ale to záleží na jezdci a ostatní je jen teorie.

Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 19:35 | Nahoru | #27
nevim kolik mam při 5 tisicich ale začína to už pěkně tahat V4 rulezz :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 20:12 | Nahoru | #28
podívej, jak to není dvouvál tak to stojí za hovno v jakýchkoliv otáčkách :)

Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 20:20 | Nahoru | #29
:thmubup: jasně když je to dvouval tak ve vrchnich otačkach můžeš sesednout a rovnou to tlačit :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon supersportů v nízkých otáčkách

25.12.2007 v 20:34 | Nahoru | #30
medved_puzzle_bedrich> :lol: rasisto!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist