Já jsem vybíral padáky přes zimu a nakonec jsem se rozhodl, že koupím to, co se mi už jednou osvědčilo na SVčku. Ale Rutan si potrpí spíš na kvalitu a ochranu než na zachování kapot, tak jsem se s tím musel nějak poprat a udělat díry. Nejdřív jsem se toho bál, ale nakonec se to ukázalo jako uplně jednoduchý. Stačilo nabarvit vršek držáku protektoru barvou (já použil fixu na pneumatiky), přiložit kapotu, kam se barva otiskla, a už jsem věděl, kam udělat díru. Nejdřív jsem to předvrtal malým vrtákem a pak, když už bylo vidět skrz kapotu, jsem věděl kterým směrem pilovat. Stačí nejdřív kulatej a pak půlkulatej pilník a půl hodinky práce. Dá se vypilovat přesně to, co je potřeba. Čiliže návod máte a nebojte se toho. Vážně je to jednoduchý a vypadá to potom dobře.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/14/148004_DSC00538.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/14/148005_DSC00537.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky a díry do kapot
RUTAN píše: ale musím říct, že jsi šikovný, protože na RSV tu díru udělat rovnoměrnou je docela dřina a tobě se to povedlo velmi hezky.
Já bych neriskoval poškození kapot v hodnotě x tisíc a raději to dělal korunkou nebo jiným vhodným nářadím.....Nebo ještě lépe nechal to udělat člověkem který s tím má zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky a díry do kapot
dave-lister píše: Já bych neriskoval poškození kapot v hodnotě x tisíc a raději to dělal korunkou nebo jiným vhodným nářadím.....Nebo ještě lépe nechal to udělat člověkem který s tím má zkušenosti.
Táta vždycky říkal, že kdo se bojí, sere v síni.![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)