Já jsem vybíral padáky přes zimu a nakonec jsem se rozhodl, že koupím to, co se mi už jednou osvědčilo na SVčku. Ale Rutan si potrpí spíš na kvalitu a ochranu než na zachování kapot, tak jsem se s tím musel nějak poprat a udělat díry. Nejdřív jsem se toho bál, ale nakonec se to ukázalo jako uplně jednoduchý. Stačilo nabarvit vršek držáku protektoru barvou (já použil fixu na pneumatiky), přiložit kapotu, kam se barva otiskla, a už jsem věděl, kam udělat díru. Nejdřív jsem to předvrtal malým vrtákem a pak, když už bylo vidět skrz kapotu, jsem věděl kterým směrem pilovat. Stačí nejdřív kulatej a pak půlkulatej pilník a půl hodinky práce. Dá se vypilovat přesně to, co je potřeba. Čiliže návod máte a nebojte se toho. Vážně je to jednoduchý a vypadá to potom dobře.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/14/148004_DSC00538.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/14/148005_DSC00537.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky a díry do kapot
pylot píše: dave-lister> Ridic pojistenej je a pojisteni motorky by nejspis vyslo draz nez padaky. Vrtaci korunku bych musel koupit a to mi prislo zbytecny kdyz mam pilnik. Navic bych musel vyrezavat diru do sikmy plochy a nevim jak by mi to slo.
jde to. je to pakárna, ale jde to. např. moje oblíbená montáž do RSV 1000, tam vrtáš do plochy pod sklonem tak 45°:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky a díry do kapot
RUTAN píše: jde to. je to pakárna, ale jde to. např. moje oblíbená montáž do RSV 1000, tam vrtáš do plochy pod sklonem tak 45°:)
RSV je presne muj pripad. Nez bych dojel do zelezarstvi a koupil to, tak jsem mel jednu diru hotovou. A jeste jsem usetril za benzin.![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)