Téma: Padáky a díry do kapot
 
6.4.2013 v 21:28
Setkal jsem se tu se spoustou lidí, kteří se při výběru padáků brání vrtání do kapot. Nechápu proč. V tý kapotě to ničemu nevadí, špatně to nevypadá a pokud to pomůže ke správný funkci padáku, tak to při pádu naopak těm kapotám spíš pomůže ne?
Já jsem vybíral padáky přes zimu a nakonec jsem se rozhodl, že koupím to, co se mi už jednou osvědčilo na SVčku. Ale Rutan si potrpí spíš na kvalitu a ochranu než na zachování kapot, tak jsem se s tím musel nějak poprat a udělat díry. Nejdřív jsem se toho bál, ale nakonec se to ukázalo jako uplně jednoduchý. Stačilo nabarvit vršek držáku protektoru barvou (já použil fixu na pneumatiky), přiložit kapotu, kam se barva otiskla, a už jsem věděl, kam udělat díru. Nejdřív jsem to předvrtal malým vrtákem a pak, když už bylo vidět skrz kapotu, jsem věděl kterým směrem pilovat. Stačí nejdřív kulatej a pak půlkulatej pilník a půl hodinky práce. Dá se vypilovat přesně to, co je potřeba. Čiliže návod máte a nebojte se toho. Vážně je to jednoduchý a vypadá to potom dobře.










1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky a díry do kapot

8.4.2013 v 22:31 | Nahoru | #1

BaRT_Czech píše: padáky tam jsou, pád platí pojištovna - pokud bych je tam neměl tak se platí větší pojistka



což dává smysl. zejména pokud si tu motorku necháš aspoň dva roky, aby se ti ta sada zaplatila. a to předpokládám ano

(reakce na) Padáky a díry do kapot

8.4.2013 v 23:03 | Nahoru | #2

RUTAN píše: což dává smysl. zejména pokud si tu motorku necháš aspoň dva roky, aby se ti ta sada zaplatila. a to předpokládám ano


Je to svobodná volba jako každá jiná.
Někdo dá přednost pojištění a nechá vydělat pojišťovně, nebo si koupí padací rám nechá vydělat výrobci těch ochraných věcí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist