Já jsem vybíral padáky přes zimu a nakonec jsem se rozhodl, že koupím to, co se mi už jednou osvědčilo na SVčku. Ale Rutan si potrpí spíš na kvalitu a ochranu než na zachování kapot, tak jsem se s tím musel nějak poprat a udělat díry. Nejdřív jsem se toho bál, ale nakonec se to ukázalo jako uplně jednoduchý. Stačilo nabarvit vršek držáku protektoru barvou (já použil fixu na pneumatiky), přiložit kapotu, kam se barva otiskla, a už jsem věděl, kam udělat díru. Nejdřív jsem to předvrtal malým vrtákem a pak, když už bylo vidět skrz kapotu, jsem věděl kterým směrem pilovat. Stačí nejdřív kulatej a pak půlkulatej pilník a půl hodinky práce. Dá se vypilovat přesně to, co je potřeba. Čiliže návod máte a nebojte se toho. Vážně je to jednoduchý a vypadá to potom dobře.
1 reakcí na tento příspěvek Padáky a díry do kapot
floyd05 píše: Já bych nad tím moc nešpekuloval... Osobně si myslím že zrovna RUTAN je člověk,kterému prošlo už hodně motorek rukama a i viděl výsledky své práce a podle mě ví z nás asi i nejvíc možnosti,výhody a nevýhody... Co se týká ceny,každá práce něco stojí a zrovna tohle jsou malé položky na to co to pak stojí po samotné bouračce... A to vím o čem mluvím
Tak s tím taky souhlasím.
A RUTAN je opravdu člověk, který ví co dělá a HLAVNĚ - dělá to DOBŘE !