Koupil jsem CBR 900 rr najel na ní tak 200km v posledních 20 km mi odešel regulátor dobijení tak sem to neřešil a moto rozebral a dělal stavbu - v průběhu zimy jsem našel ragulátor z motorky co jí padnul motor tak jsem ho koupil.
Včera sem moto složil do stavu možnýho natočení motoru, ale baterka byla slabá - nebo jsem tak jen usuzoval protože cvakalo startovací relé . . . . (baterka před zimou koupená nová, přes zimu byla doma a 2 krát sem jí nabil) takže sem jí znova přez noc nabil a dneska se do toho zase pustil bohužel starter se jen líně převaloval, vzal sem na to baterku z auta a už to šlo trochu líp, ale furt žádná sláva + se hrál kabel co vede od startovacího relé ke starteru.
Další věc je, že mi nejde jiskra protože proud do cívek jde mám dvě teorie:
- motor nemá takový otáčky, aby snímač otáček dal signál CDI a ta pak předala signál na cívky
- je špatnej snímač otáček měřil jsem na něm střídavej i stejnosměrnej mezi 2 kabelama i mezi kostrou každej zvlášť a ani známka napětí (mám ručičkovej voltmetr a nevim kolik tam má bejt V ale do 5 snad né ?)
Domnívam se, že tam je indukční snímač jdou k nemu jen 2 kabely - ale přeci se jen tak sám od sebe nerozbije. Jde změřit jestli dává napětí ? proti kostře nebo prostě dám Vmetr mezi ty 2 kabely, zejtra zkusim změřit ještě odpor jestli nejni snímač přepálenej . . .
Pak jsem zkoušel i propojit relátko klíčem na přímo a byly furt malý otáčky, pak mě napadlo rozpojít kabel od starteru na moto připojit normálně baterku + druhou baterku dát na přímo na starter přes startovací kabely přímo na vývody starteru, abych si byl jistej, že to nejni kabelama od starteru a už to točilo víc, ale furt mi to přijde málo . . a jiskru to neházelo
Zejtra plánuju rozebrat startér a podívat se na uhlíky, ložiska a celkově jak na tom je - jedna moje teorie byla i že jak má malý otáčky, že CDI nepošle signál do cívek.
Jinak na pojistky jsem koukal nešel jsem jednu na startovacím relé a pak ještě jeden box a všechny dobrý.
Ještě bych potřeboval vědět jestli na cívku z CDI jde signál + a nebo se cívka kostří.
Rovnou se omlouvám za chyby snažil jsem se všechno opravit ale je dost pozdě , snad to pochopíte. Ještě sem hodim schéma aby jste to nemuseli hledat.
Uzavřeno 24.05.2013 v 20:43 uživatelem M4rť4s
Otevřeno 20.06.2013 v 15:18 uživatelem M4rť4s
Uzavřeno 01.08.2013 v 19:46 uživatelem M4rť4s
Naposledy editováno 31.03.2013 23:23:25
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
M4rť4s píše: Bubrak-ZX10R> když odešel regulátor tak jsem ještě zkoumal čim je to že moto nestartuje jestli je to fakt regulátor a zkoušel jsem i altík a ten dával na všechny 3 kabely podobný napětí - takže ten by měl bejt OK.
Jsi psal ze kdyz regulator odesel, tak to jeste jelo, nebo ne ????1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
2 reakcí na tento příspěvek CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
Jinak starter stejně málo točí takže se na něj určitě podívám
Naposledy editováno 31.03.2013 23:56:24
M4rť4s píše: bez regulátoru to jelo moto sem roztlačil a dojel domu . . jinak eletriku sem rozpojil když sem leštil rám ale všechno sem zpojil a vrátil zpátky . . nejde to jinak zapojit každej konektor je jinej
To znamena ze po poruse jsi startovat nezkousel, roztlacil si ji a jela ? Vyhod regulator a zkus ji znovu roztlacit. Prijde mi ze se novej regulator chova spatne. Nebo se altik tak rztavil, ze Ti dre o klikovku, ale to bys snad poznal. Starter je to posledni, kdyz vyhodis svicky, musi tocit motor jak vino.Naposledy editováno 01.04.2013 00:02:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
Danielos píše: M4rť4s> Můžeš startovacím kabelem přímo propojit startér s baterkou. Pokud se to nezlepší, je to startér. Což to tak i vypadá, když se hřejí kabely, tak tam jde velký proud a zkrat asi ne, to by jsi asi poznal. Kvůli velkému odběru může být malé napětí a proto ti to nemusí házet jiskru.
To ano, proto pisu. Roztlac a uvidis. Je otazkou, proc by odesel starter ? Neni duvod.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
fafo píše: To ano, proto pisu. Roztlac a uvidis. Je otazkou, proc by odesel starter ? Neni duvod.
Důvod se vždy najde
Já říkám, že uvidí až to přemostí
PS: regulátor s tím nemá nic společného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
Danielos píše: Důvod se vždy najde
Já říkám, že uvidí až to přemostí
PS: regulátor s tím nemá nic společného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
fafo píše: Pokud se Ti reguator bude chovat jako budic napeti na civky altiku, tak ma. I kdyz to je malo pravdepodobny
Pokud se bavíme o CBR tak určitě ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
Danielos píše: Pokud se bavíme o CBR tak určitě ne
Pust do jedne vetve stejnosmer a uvidis co dokaze1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
fafo píše: Pust do jedne vetve stejnosmer a uvidis co dokaze
Jako větve jabloně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
Danielos píše: Jako větve jabloně?
Koukam ze kazdy pise sve Nebudu vysvetlovat jak funguje altik a jak magnet To urcite vis. Vetev, myslim tim tri fazovej alternator ktery ma tri draty. Po otaceni magnetu kolem civek..... bla bla bla. Je nesmysl to tady psat Muj nazor kolega vi. At zkusi co uzna za vhodne Adi tak2 reakcí na tento příspěvek CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
PS: nemužu moto tlačit leštil sem kyvku a musel sem roznejtovat řetěz kaldivem :D takže snejtování bude až to poslední
Naposledy editováno 01.04.2013 00:30:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
Danielos píše: fafo> Nějak ti nerozumím, promiň. Nechápu co by se mělo dít, pokud bys na alternátor CBR dal 12 V z baterie.
Pokud je neco slusnuty, nebo na altiku je zkrat a jedna civka od regulatoru dostava plus od regulatoru. Tak se to chova jako magneticka brzda. Zjednodusene receno. V regulatoru je pouze obyc tri fazovej mustek a pak tri krat tyristor ktery Ti hlida napeti. Ja nerikam ze je spatny, ale tohle udelat muze. Proto zacinam od toho co se mu naposled stalo.1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
fafo píše: Pokud je neco slusnuty, nebo na altiku je zkrat a jedna civka od regulatoru dostava plus od regulatoru. Tak se to chova jako magneticka brzda. Zjednodusene receno. V regulatoru je pouze obyc tri fazovej mustek a pak tri krat tyristor ktery Ti hlida napeti. Ja nerikam ze je spatny, ale tohle udelat muze. Proto zacinam od toho co se mu naposled stalo.
myslím, že nemůže
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
ale to bych moch rovnou měřit odpor mezi kostrou a jednotlivýma kabelama altíku jestli vám jde o to jestli se to nezkratuje . . .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |