potrebuji radu, koupil jsem si pred cca 14ti dny YZF R1, rok 2004, najeto udajne 30 000km, seriový výfuk..Celkovy dojem dobrej, neco povareneho, ale to tak uz proste u stare motorky je...Jako prvni jsem vymenil olej, filtr a jel se projet. Kdyz jsem motorku kupoval tak jsem se samozrejme svezl, ale nijak jsem ji "bohuzel" netrestal...k problemu, motorka ma pri akceleraci caste díry ve výkonu a okolo 11 000- 12 500 to bylo uplne zoufale. Nad 12 500 se motorka opet rozjede a jede tak jak má. Pokud řadím okolo 13 500 problem pri prerazeni není (otáčky neklesnou pod 12 000) ale to je na víte co....Takže, další věc co mě napadla, rozdelal jsem pul motorky, vymeníl svíčky, vyčistil KN filtr a dnes rano po mohutnem boji dokonce i slozil Tajne jsem doufal, ze problém uz nebude, ale bohuzel je. Osobne si myslim, ze vykonove "díry" uz nejsou, ale bohuzel ta mezi 11-12 tam zustala Je to neprijemne, proste to prestane tahnout a pak se se zase rozjede Nemohl byste prosim nekdo poradit??? cim by to mohlo byt??? Dekuji za rozumne rady.
Dikec David
2 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004
co se zmíněnýho doladění týče tak na seriový jednotce to nejde.. jedině bys pořídil nějakej commander, rapid bike apod..
pokud máš nový benzín, svíčky, čistej filtr tak mě ještě napadlo jestli nemáš nějakej bordel v nádrži, ale to by zas cukalo nepravidelně, ne jen ve 12tis... nebo jestli ti dobře otvírají lanka přívěry.. zkontrouj si jejich vůli a chod dole pod motorem.. z levy strany - jsou tam štelovací matky. lanka nesmí být volné
než tady ale špekulovat tak si raději zajeď někam na brzdu a uvidíš.. lepší dát někomu 500 za změření mít v ruce něco konkrétního, než tu měsíc koumat na foru a pak něco pokazit
já před lety řešil podobnej problém a to že nad 10tis motorka nejela.. bohužel důvod byl že jsme měl 100k verzi..
pak jsem pořídil USA jednotku, dal KN, výfuky, vykuchal kat a začala zábava se 170ps..
díru jsem ale nahoře nikdy neměl. jen kolem 7tis kdy kopne krouťák
a točim to max do 12tis. pak už to nemá cenu
Corela91 píše: samotný KN by u stříkačky nemělo mít na problém co popisuješ vliv..
co se zmíněnýho doladění týče tak na seriový jednotce to nejde.. jedině bys pořídil nějakej commander, rapid bike apod..
pokud máš nový benzín, svíčky, čistej filtr tak mě ještě napadlo jestli nemáš nějakej bordel v nádrži, ale to by zas cukalo nepravidelně, ne jen ve 12tis... nebo jestli ti dobře otvírají lanka přívěry.. zkontrouj si jejich vůli a chod dole pod motorem.. z levy strany - jsou tam štelovací matky. lanka nesmí být volné
než tady ale špekulovat tak si raději zajeď někam na brzdu a uvidíš.. lepší dát někomu 500 za změření mít v ruce něco konkrétního, než tu měsíc koumat na foru a pak něco pokazit
já před lety řešil podobnej problém a to že nad 10tis motorka nejela.. bohužel důvod byl že jsme měl 100k verzi..
pak jsem pořídil USA jednotku, dal KN, výfuky, vykuchal kat a začala zábava se 170ps..
díru jsem ale nahoře nikdy neměl. jen kolem 7tis kdy kopne krouťák
a točim to max do 12tis. pak už to nemá cenu
ok, mrknu se na to..jen doufam, ze nebude neco s motorem, ale to snad ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36027 | Včera v 22:23 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 633 | 21.6.2024 v 20:37 BlackSabbath |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |