globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nabíječka pro gelovky
9.3.2013 v 15:58
Potřebuji nabít baterku po zimě. Zajímá mě a asi nejen mě, jak se liší nabíječka na gelovky od obyčejné nabíječky. Tedy co má gelová na víc.
Dík.

1 reakcí na tento příspěvek nabíječka pro gelovky

10.3.2013 v 21:33 | Nahoru | #1
Ajejej Bobe ty jsi nejspíš novodobý elktrotechnik když na základní věci používáš osciloskop no jen tak mimochodem určitě digitálem že jo, no víš ono já se kolem takovýchhle nesmyslů co se týče aut,motorek atd... motám již od svých 6let, ono osciloskop je dobrá věc, ale né zrovna tam, kde je možnost jiného rušení, takže si vem klasický ručičkový ampérmetr je nejpřesnější žádnej digital a dej si ho mezi vodiče baterky a dobíjení a potom se koukej jak dlouho bude dobíjet určitým proudem po odběru startéru který odebírá zhruba 150A - 180A při startu, ikdyž u teplého motoru který je dobře seřízen je to chvilka, ale u studeného už je to o něco déle a jednako baterka 12V/14Ah má startovací proud u moto nějakých 180 - 220A, víš ono jedna věc jsou výpočty a druhá je praxe.No myslím že z těch gelovek hodně stresujete

(reakce na) nabíječka pro gelovky

11.3.2013 v 21:22 | Nahoru | #2

Pedros1 píše: Ajejej Bobe ty jsi nejspíš novodobý elktrotechnik když na základní věci používáš osciloskop no jen tak mimochodem určitě digitálem že jo, no víš ono já se kolem takovýchhle nesmyslů co se týče aut,motorek atd... motám již od svých 6let, ono osciloskop je dobrá věc, ale né zrovna tam, kde je možnost jiného rušení, takže si vem klasický ručičkový ampérmetr je nejpřesnější žádnej digital a dej si ho mezi vodiče baterky a dobíjení a potom se koukej jak dlouho bude dobíjet určitým proudem po odběru startéru který odebírá zhruba 150A - 180A při startu, ikdyž u teplého motoru který je dobře seřízen je to chvilka, ale u studeného už je to o něco déle a jednako baterka 12V/14Ah má startovací proud u moto nějakých 180 - 220A, víš ono jedna věc jsou výpočty a druhá je praxe.No myslím že z těch gelovek hodně stresujete


Chlapče chlapče, tohle je dneska normální diagnostika, připomínáš mi mechoše, co dloubal zkoušečkou s 21W žárovkou napřed do kabeláže, pak do ECU aby zjistil kde je napětí a pak opačně. Pak se divil, že mu to nejede. Pro mě jeho půlhodinové zkoušení byly 2dny práce než jsem jednotku spravil
Holt je jiná doba Ono ani nejde o ten osciloskop, ale o to, že musíš to co naměříš i umět přečíst. Zkus měřit podle sebe na motce/autě s CANem S Avometem jsem začínal měřit auta v roce 1986, pokud mluvíš o digitálu, musí být rychlý s bargrafem, samozřejmě není za 500,- ale za 5000,- Na druhou stranu mám 2 avomety a službu udělají na některá měření dodnes, možná trochu nostalgie v tom je
Další věc - rychlost - co změříš při hledání závady fyzikální diagnostikou při dvou startech jsem měřil avometem půl dne a neměl jsem záznam. Ale to už je jiná kapitola. Gelovky mě nestresují, jen mi připadá škoda někomu neříct jednoduché věci a nechat ho dobíjet gelovku nabíječkou bez vypínání, no taky se mě jedna nafoukla, to je život.Šak jen diskutujem, ne?

Naposledy editováno 11.03.2013 21:26:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přestal fungovat ukazatel teploty Honda GL1500 GoldWing Hamasi 2 5.3.2024 v 09:15 Hamasi
Ahojky kamarádi Honda GL1500 GoldWing MEKYcv 8 16.11.2023 v 22:31 Svopet
Kam aktuálně na čištění karburátoru... Honda GL1500 GoldWing ronda 9 2.11.2023 v 17:05 Fandamoto
Reproduktory Honda GL1500 GoldWing martingrey 1 7.10.2023 v 20:50 Ppepek
gl 1500 Honda GL1500 GoldWing Buřťák 0 1.10.2023 v 21:01 Buřťák


TOPlist