1 a 3, pak na 2 cívce mám 3 a 4, teď nevím jak to zapojit podle toho jak jsem to měl a nebo podle manuálu? Nevíte někdo? Motorku jsem kupoval před zimou a v pohodě startovala i jezdila, no když to zapojím špatně co se stane?
Uzavřeno 19.05.2013 v 23:23 uživatelem Greue
1 reakcí na tento příspěvek Zapojení kablů od séiček
dále začal jsem do toho vrtat a poznačil jsem si jak to bylo, tím pádem mě je divné že v manuálu je to takhle a ve zkutečnosti jsem to měl zapojené jinak, takže nevím pokud mám zapojit kabeláž podle manuálu a nebo podle toho jak to bylo zapojené. No stará vrána ale na začátek mě postačí.
Katana ti to pisl dobre udelej to podle obrazku a bude to ok.
Max pak poslouchej sahni na svody jakej valec by nepalil a podle toho to prohod.
A priste si vse poznac.
Pro ty co neznaj tak prave ten 100oktan je na tvojem zxr velmi poznat jak v lete tak po zime ze ti bude lip startovat
Naposledy editováno 09.03.2013 15:28:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz z Japonska Kawasaki ZRX 400 | P4V3L | 6 | 1.10.2016 v 16:21 ja1 |
Teče olejový chladič [1, 2] Kawasaki ZRX 400 | Greue | 31 | 5.5.2013 v 21:29 lara13 |
Startér Kawasaki ZXR 400, Kawasaki ZRX 400 | Lukumo | 4 | 6.1.2013 v 01:46 mischa638 |
bandit x zrx 400 Suzuki GSF 600 Bandit, Kawasaki ZRX 400 | Jana_Honda | 6 | 26.8.2012 v 13:07 Jana_Honda |