A ještě by mě zajímalo co všechno má X9 500 Evolution navíc oproti standartní verzi?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio X9 rozdíly?
Na tom počítači je celk. vzdálenost, pak dvě denní (trip 1 a trip 2), potom hodiny, datum, stopky, teplota, spotřeba a max. dosažená rychlost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio X9 rozdíly?
Žádná standartní verze k X9 500 Evolution není, ostatní X9 500 (SL) jsou starší modely (vyráběné do roku ~2003). Rozdíl je hlavně v motoru. Poznat se to dá na první pohled podle krytu variátoru: starší verze mají kryt variátoru celý tmavě šedý, Evolution má kryt dvoudílný černý kovový a přes něj z části stříbrný plastový kryt.
Dále, jak píše Piwell, Evolution má blinkry v zrcátkách a trochu jiný tvar plastu mezi světly, která jsou u Evolution celá stříbrná-lesklá, předchozí verze mají lesklé jen paraboly.
Interkom s rádiem a s hands-free připojením na mobil (tzv. PICS) měli IMHO jen 500ccm verze, nicméně kdesi jsem se dočetl, že to lze namontovat na jakoukoliv X9ku (viděl jsem to namontované na X9 250 SL s motorem Honda).
Všechny X9 500 mají vstřikování paliva.
Další rozdíl se týká 250tky s motorem Honda (existovala jen preEvoution do roku ~2004) ta má zadní kolo 13" (všechny ostatní X9 mají vepředu i vzadu 14" kola).
Také má tenhle model jiná přední světla: má kulaté paraboly se dvěma žárovkama H4, svítí obě najednou (jsou to dvouvláknovky), ostatní modely mají paraboly takového "kapkového" tvaru s žárovkami H7 jednu pro potkávačky a jednu pro dálkovky (svítí tedy vždy jen jedno světlo).
X9 250 s Honda motorem má karburátor, X9 250 Evolution má vstřikování. Jak to mají slabší motory nevím, bo o ty jsem se nikdy nezajímal.
Poslední rozdíl co mě napadá je výškově stavitelné plexi, to mají všechny Evolution modely. A i některé preEvolution (Viděl jsem to na X9 250 SL (Honda) r.v.2003 a i na poměrně staré X9 500 (tuším r.v.2001), na druhou stranu jsem jel i na X9 500 r.v.2001, která měla plexi pevné.
fatman > Elektrohydraulický stojan mají IMHO jen 500ccm verze Evolution i preEvolution.
Palubní počítač mi rozsáhlý nepřijde. Mám tam stejné funkce jako Piwell jen mimo spotřeby tam mám průměrnou rychlost (položka MEAN). Raději bych tam měl průměrnou a aktuální spotřebu, zase ale čumim na cestu a ne na displej, takže je to tak možná dobře
X9 250 s motorem Honda je preEvolution vyráběná do roku (~2004), Evolution verze (od roku ~2004) již mají motor Piaggio Quasar
Piwell > Xdevítek jsem viděl poměrně dost a ta tvá je první X9 500 bez elektrohydraulického stojanu. Na druhou stranu jsem se po tom nějak nepídil, protože mi to přijde taky jako zbytečnost a zbytečná kila navíc. Moje X9 500 Evolution r.v.2003 elektrohydraulický stojan má. Teď je už funkční, "oprava" je jednoduchá, spočívá ve vyřazení řídící jednotky stojanu, vyřadí se tím všechny bezpečnostní fíčury, ale stojan funguje
Všechny poznatky pocházejí z mého pozorování a googlení za poslední cca rok, kdy jsem po X9 250 nebo 500 pokukoval, takže to prosím neberte jako 100% informace.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Piaggio x9 200 Piaggio X9 | peterka95 | 1 | 15.8.2024 v 01:35 Milan1963 |
Piaggio startuje pořád Piaggio X9 | Galuskyn | 4 | 12.6.2024 v 15:36 Galuskyn |
imobilizer Piaggio X9 | Vojto1966 | 1 | 2.3.2024 v 17:39 citron666 |
nereaguje na otočenie klučika Piaggio X9 | Vojto1966 | 13 | 19.2.2024 v 13:43 Vojto1966 |
Piaggio X9 evolution 500 elektroinš... Piaggio X9 | BlackX9 | 2 | 11.2.2024 v 21:21 Ja_Va |