1. Typ (benzin, plyn,...)
2. Vyrobca (VAR, Coleman,...)
3. Model (3000W, 7000W,...)
Naposledy editováno 26.02.2013 12:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Varic na cestu
Plyn:
+ jednodužší zapálení
+ nebarví
+ rychlejší než ruský benzín
+ střední kartuše 200ml+-, Var2 i zapalovač schováš vše do 1l ešusu
- ve vyšších nadmořských výškách (tuším, že tak 4k+) a teplotách hluboko pod nulou potřebuješ jiný poměr smíchaných plynů
- v některých zemích může být problém sehnat novou kartuši (možno řešit přepouštěcím ventilem z normální velké bomby)
- plná kartuše nechaná chvylku na slunci se nafoukne a otočí dno - špatná stabilita
Benzín (Ruská kopie Hiker Optimus 8):
+ na moto asi nebudeš mít problém sehnat palivo (Ruská verze funguje na skoto cokoliv, krom technického benzínu, co tam patří... také nedoporučuji toluen)
+ pokud plánuješ na moto zdolat nějakou osmitisícovku je benzín tou pravou volbou
+/- vše potom voní/smrdí po benzinu, to je individuální záležitost
- vše barví na černo
- delší doba přípravy
- potřebuje předehru aby se rozehřál, většinout ale stačí celé to polet benzínem a zapálit
E:překlepy
Naposledy editováno 26.02.2013 13:17:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varic na cestu
kubacech píše:
- plná kartuše nechaná chvylku na slunci se nafoukne a otočí dno - špatná stabilita
To ma zaujima, ked by som si dal novu kartusudo zadneho kufru na moto prezijeme to spolu? :D
Alebo mozem ocakavat pri 40°C chvilkovu forsaz a ranu kufrom do hlavy?
Cize bezpecnost toho plynu a dalsie bezpecnostne obmedzenia...