globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První motard
 
22.2.2013 v 15:15
Zdravím, chci si pořídit motarda, ale jelikož je to moje první moto a jsem začátečník, tak nechci nic moc ostrýho a náročnýho na servis. Co by jste mi doporučili, tak do 70 000 Kč? Přemejšlim o Suzuki DR-Z 400, KTM LC4, Yamaha XT660X nebo Honda FMX 650.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

25.2.2013 v 09:01 | Nahoru | #61
vždycky mě pobaví, jak lidi , co KTM v životě neměli, píšou, že se sere, a že je drahá na servis....

olej, filty, ventily á 4 - 5 tis. km, jinak nic.

Navíc ta KTM má jednu zásadní věc a to jsou KOULE

První motard

25.2.2013 v 09:43 | Nahoru | #62
Kup Husquarnu 610 IE,podle me ideální kompromis a je to stříkačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

25.2.2013 v 11:10 | Nahoru | #63

Marťan81 píše: Navíc ta KTM má jednu zásadní věc a to jsou KOULE



Jo to je na první motorce pro zacatecnika to nejdůležitější

(reakce na) První motard

25.2.2013 v 11:36 | Nahoru | #64
assassin> no to je taky fakt

1 reakcí na tento příspěvek První motard

25.2.2013 v 13:43 | Nahoru | #65
Já koupil VOR 530 SM. To má KOULE jako debil. Předtim jsem měl DT. Uvidíme co to se mnou udělá.

1 reakcí na tento příspěvek První motard

25.2.2013 v 14:49 | Nahoru | #66
Tak len pre autora dufam, ze KTM dodava aj bocne kolecka, ked mu chcete vnutit motorku sices s Brembami.... skratka zavodnickou technikou (zaciatocnikovy) a nikto sa nepozastavuje nad tym, ze to par krat vyvala a to by som kurva tu KTM lepit nechcel...

Kup nieco lacne nauc sa jazdit kludne to rozbi a potom ked budes vediet na tom jazdit rozmyslaj nad nejakym natahovacom ocasu v podobe KTM...

Ale pre novacika je KTM na hovno... Jak teda nejsi typ co to kupi a bude vodit kamaratov do garaze sa na to pozret a v zivote na to neusadnes...

A este ma tak napadlo, v zivote som nesedel v aute mam si kupit mclaren F1, galardo, enzo alebo?

(reakce na) První motard

25.2.2013 v 14:56 | Nahoru | #67

Daniel_cz píše: Já koupil VOR 530 SM. To má KOULE jako debil. Předtim jsem měl DT. Uvidíme co to se mnou udělá.


to nemůžeš vědět jestli to má koule , když to ještě nejezdí

(reakce na) První motard

25.2.2013 v 15:13 | Nahoru | #68
El-Chio> brembo má i padesátka... o účinku brzd to nic nevípovídá a nemyslím že by moje 4-pístky byly jedovatý...

pokud ktm položí na bok a netrefí nic (šutr, obrubník) tak to poberou bástry, padáky os... a nemyslím že by chladiče, vidle apod. byly na drz extra levný, ale možná se pletu...

mclaren,galardo je uplně někde jinde... neřekl bych že výkonově, projevem motoru je lc4 nezvladatelný...

jen pro supermoto je 400 málo.... dá se na tom pojezdit, ale ten funfactor je někde jinde... a na ježdění jen tak bych si dovedl představit úplně něco jinýho než na čem bolí zadek po 100 km, má malou nádrž, nedáš na to brašny atd.

proto zastávám názor že kompromis v tomto směru je vždy kompromis, ale dá se najít nejmenší... ale KTM 660 ve výběru není... každopádně pořád má možnost si obě projet a rozhodnout se sám

1 reakcí na tento příspěvek První motard

25.2.2013 v 15:23 | Nahoru | #69
Na SM je mozno 400 malo, ale na zaciatocnika je to az az...

Ja som zacinal na pincku, len preto aby ked si kupim simsona "za velke prachy" v 15 rokoch tak nech sa s nim nevalam, a navzdory tomu sme si par krat ustlali a to bola 50ccm. Ktora bola fakt bez vykonu a chvala bohu mozno len preto som tu...

Od vtedy som uz nastastie nepadal s nicim a pevne dufam, ze uz ani nebudem, rozhodne ked si predstavim seba s niecim silnejsim tak sa mi podlamuju kolena, ale teraz asi ludia vedia na tom lepsie.

Kym v Prahe nenasnezi a nehodovost nestupne na trojnasobok za jeden den...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

25.2.2013 v 15:31 | Nahoru | #70

kokonhead píše: a vůbec supermoto neni pro dva, ale říkat jí to nebudu, bych měl doma průser...


Aha tak , to ji radsi nerikej, ve dvou to je celkem nuda,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

25.2.2013 v 15:32 | Nahoru | #71
El-Chio> podle sebe soudim ostatni? co vis, treba neni takovej lempl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

25.2.2013 v 15:38 | Nahoru | #72
KubaLC8> Lempla mas v trenkach...

A mozno je na tom este horsie Nerad niekomu ked ho nepoznas

První motard

25.2.2013 v 15:56 | Nahoru | #73
Hlavne ze ty jsi to tu ted rozlouskl ty experte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

25.2.2013 v 15:57 | Nahoru | #74

El-Chio píše: Nerad niekomu ked ho nepoznas



tak si precti co jsi napsal a pomalu to zacni mazat

(reakce na) První motard

25.2.2013 v 16:11 | Nahoru | #75

KubaLC8 píše: tak si precti co jsi napsal a pomalu to zacni mazat



Este ze si prisiel a otvoril mi oci dik

První motard

25.2.2013 v 16:30 | Nahoru | #76
začínal jsem na LC4 SM a prodal sem to bo mě to nebavilo protože to moc nejelo
včil su spokojené

První motard

25.2.2013 v 16:36 | Nahoru | #77


ja vcil taky

První motard

25.2.2013 v 18:13 | Nahoru | #78
měl sem tenkrát novou 660smc s akrapem, jelo to dost až sem se bál... na šmrdlání kolem prahy a po praze bych klidně to drz bral.... na běžný ježdění je podle mě důležitější sednout a jet a neřešit tak často udržbu

První motard

25.2.2013 v 18:36 | Nahoru | #79
Kdybych na to někde slyšel chválu, tak si jí klidně koupim ty vocasi.. Všichni co to maj tak chválej jen jakej o má parádní podvozek a že to jede.. ale jak přijde řeč na servis sklopí hlavu a odejde.. Prostě KTM je dražší na servis a údržbu. A to že začátečníkovi řekneš, že to má koule nebo, že to jede jako prase, to ho moc nenadchne..

1 reakcí na tento příspěvek První motard

25.2.2013 v 19:06 | Nahoru | #80
existujou horší motardy na udržbu jak ktm,690smc ty nový maj myslim olej 7000Km neli víc,2012 modely měly 5000km,což je naprostej luxus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

25.2.2013 v 19:16 | Nahoru | #81
kadett> všechny 640 mají 5000 km, 660tka má 2.500 km a možná i 625.... nový SMC 690 mají taktéž 5 tis km si myslím

drz 6000 km... otázkou je kolik tam toho oleje je... v LC4 mám dojem ke třem litrům... natož třeba FMX 650 kde je olej po třech tisících, xtx v tomhle vede tam je interval 12 tis. km

Naposledy editováno 25.02.2013 19:27:15

1 reakcí na tento příspěvek První motard

25.2.2013 v 19:40 | Nahoru | #82
690 ma myslim tech 7 tis, coz je luxus,, 70 koni , to pojede pekne, rad bych se svezl.

Honzik94 : a ty nemel porad neco , nikdy si ktm nemel, servis po 5 tis km me vubec nesere.
jinak kazdej nejak zacinal, ja na dachlovi a pak cz 175, jawa 250, Honda xl 500 atd atd...
ja to bral od 14 let pekne v klidu,ale kazdej at si koupi na co se citi.

První motard

25.2.2013 v 20:01 | Nahoru | #83
Honda FMX pro začátečníka bude pohoda

(reakce na) První motard

25.2.2013 v 20:12 | Nahoru | #84
SuperPivis> takhle by se mělo začínat vždycky.. i třeba ve 40ti a né hnát někoho na něco co má koule. Osobně bych ho posadil na to DR-Z nebo Xt to jsou takový klidný motorky

První motard

25.2.2013 v 20:16 | Nahoru | #85
I kdyz vim "prakticky" uplny hovno, taky bych poradil dr-z co jsem se docetl tady na foru idelani zacatecnicka moto pokud nechces 125. kdybych na ni mel uz je doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

25.2.2013 v 20:24 | Nahoru | #86

Lion píše: kadett> všechny 640 mají 5000 km, 660tka má 2.500 km a možná i 625.... nový SMC 690 mají taktéž 5 tis km si myslím

drz 6000 km... otázkou je kolik tam toho oleje je... v LC4 mám dojem ke třem litrům... natož třeba FMX 650 kde je olej po třech tisících, xtx v tomhle vede tam je interval 12 tis. km



LC4 ma 2300ml, teda ne ze by to na situaci neco menilo, jen pro upresneni

(reakce na) První motard

25.2.2013 v 21:17 | Nahoru | #87
KubaLC8> SMC 690 1,7l - 5 000 km, 10 tis ventily co ctu ted v manualu... to celkem ujde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

25.2.2013 v 21:21 | Nahoru | #88
SuperPivis> no já už si zvyk, v podstatě už jezdim jak důchodce, ale to bych jezdil i tak...upřímě bych jí přenechal DRZ a vzal 690 SMR...takhle ve dvou by mě nevadilo jezdit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard

25.2.2013 v 21:46 | Nahoru | #89
kokonhead> Me by spis lakala ta 690 SMC , krasna masinka, uvidim mozna to bude moje pristi.
ale pocitam ze jeste tak 2 sezony me moje bude bavit.

Ale teda k tematu ikafghs684 kup si drz jelikoz je to tvoje prvni motorka , tak te nebudu
presvedcovat o necem silnejsim, asi to neni dobrej napad. na drz si pojezdis sezonu, mozna 2 a uvidis.

První motard

26.2.2013 v 08:25 | Nahoru | #90
Teda to je zas diskuze :) By jste vsichni chtěli 3 000 Kw, 0-100 za mínus 9 sekund, a maximálku jako Boeing Dreamliner.

Já mám blbou XT 600, s vlastně stejným výkonem jako DR-Z, akorát je to "malinko" těžší, a nepřipadá mi, že by mi na vyjížďkách chyběl výkon. Ono jet dneska v ČR po silnici víc jak 130 je beztak loterie, protože člověk neví, ve které zatáčce bude kolik děr.

Na DR-Z jsem se dvakrát svezl pár km, a podle mě je to pro začátečníka dobrej stroj, jede to, je to lehký a ovladatelný. Ono se to lehko radí pořídit si LC4, když už máte něco najeto.

Edit: Když už bych ve výběru po vašich radách zavrhl DR-Z, tak bych šel co XT 660X, koně už to má, ale pořád to není nijak divoká moto. A je to pohodlné a dá se na tom jet i dál.

Naposledy editováno 26.02.2013 08:27:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist