1 reakcí na tento příspěvek První motard
1 reakcí na tento příspěvek První motard
ve výsledku jsem měl takovej rozpačitej dojem.
ani spotřeba 5-6 při normální jízdě v kombinaci s bandou na 11 litrů (z toho 4 rezerva) není moc fajn na cestování.
prostě motor by cestoval a podvozek sportoval.
1 reakcí na tento příspěvek První motard
Naposledy editováno 22.02.2013 16:11:02
1 reakcí na tento příspěvek První motard
Ta suza neni spatna motorka, je to lehky, je to drzak, ale proste to nejede.
zalezi co chces ,ja ti poradim zcela jiste bez do ktm z tech co si vypsal.
Myslim ze ti suza brzy omrzi.
Naposledy editováno 22.02.2013 16:31:56
3 reakcí na tento příspěvek První motard
1 reakcí na tento příspěvek První motard
E a myslim ze zrovna ty kokonhead si nekde psal,ze tam ten vykon chybi.
Naposledy editováno 23.02.2013 00:49:09
1 reakcí na tento příspěvek První motard
Jinak k tématu: ta Sůza neni ubec špatná taky jsem o ní uvažoval parádní, lehkej motárdek na blbnutí, sice nemá tolik výkonu co KTM ,ale jak už tu bylo řečeno motard neni tolik o výkonu, ale o tý zábavě. I na tý dváce co sem měl (Huska SM125S) jsem si užil spoustu srandy. A když už bych měl uvažovat o něčem silnějšim tak si raději pořídim Berga 650 než KTM
1 reakcí na tento příspěvek První motard
Superpivis: me na te410 vykon taky chybi, chybel mi i na smr510... Ale bavil me i 250ccm motard co sem mel
litry ala SM od KTM nejsou moc SM, ale spis streety, tomu uz chybi lehkost a ovladatelnost. To same jako SER, to uz taky neni enduro, ale hovado.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
bledemon píše: zase se tu dělá z dr dváca, ale 30kw a 0-100 za 7s má možná jenom ta závodní dvoutaktní
tak kdyz to do kopce neudrzi 110km/h tak co by ne...