globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poblém s XT 600
Zdravim lidi,mám malej problém,na motorce mého známeho se ozval kovový zvuk,nejspíš ložisko na ojnici nebo pístu,ted otázka kolik bude přibližně stát oprava,nebo jestli nejni lepší schánět jinej motor ?
Děkuji za příspěvky

Uzavřeno 23.02.2013 v 16:36 uživatelem jgg18

Poblém s XT 600

17.2.2013 v 21:49 | Nahoru | #1
Až budeš vědět co je špatné, tak se teprve dá říct kolik to bude stát...

Poblém s XT 600

17.2.2013 v 21:50 | Nahoru | #2
Tak dejme tomu že by se dávala ojniční + pístní sada nová a gufera na ventilech plus práce,kolik by to přibližně obnášelo,určitě to někdo už dělal,tak se ptám za kolik se to nechá opravit a s jakou částkou počítat

Poblém s XT 600

17.2.2013 v 21:52 | Nahoru | #3
Tak patnáct....
No,díval jsem se na partdepot,a pokud jsem ten katalog pochopil,tak možná do deseti.

Naposledy editováno 17.02.2013 21:56:07

Poblém s XT 600

17.2.2013 v 21:56 | Nahoru | #4
Dejme tomu je k ničemu, dejme tomu že to může být jen rozvoďák nebo to taky může končit novým výbrusem, ojniční sadou a ložiskama, rozvoďákem, repasí hlavy. Kouknout na rozvod a na vačku a vahadla, když to bude ok tak motor ven, pak se tady můžem o něčem bavit, zatím je to jen výkřik do tmy, jo bude to stát 1500-20000kč.

Naposledy editováno 18.02.2013 07:31:16

2 reakcí na tento příspěvek Poblém s XT 600

17.2.2013 v 21:58 | Nahoru | #5
já se ptal na určitý věci pokud vim,ptal sem se na ojniční a pístní sadu s guferama ventilů + práce,na to sem se ptal ne na nic jinýho Katana

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s XT 600

17.2.2013 v 22:16 | Nahoru | #6

jgg18 píše: já se ptal na určitý věci pokud vim,ptal sem se na ojniční a pístní sadu s guferama ventilů + práce,na to sem se ptal ne na nic jinýho Katana



Hele to je vesteni z koule, jedno kovove cvaknuti muze bejt klidne volnobezka, takze kdyz sezenes jetou si vtom za 700 + olej. Dokud nezjistis co, tak nema cenu vestit.

(reakce na) Poblém s XT 600

17.2.2013 v 22:19 | Nahoru | #7
gugo> při nízkých otáčkách to doslova bouchá,při přidání plynu to ztichne,jakmile padnou otáčky tak na 1200-1000 za min. tak je to slyšet

1 reakcí na tento příspěvek Poblém s XT 600

17.2.2013 v 22:37 | Nahoru | #8
Takže pravděpodobně praskla pružinka v napínáku rozvoďáku...

(reakce na) Poblém s XT 600

17.2.2013 v 22:43 | Nahoru | #9
kodl77>

to byl kovovej hlasitej zvuk,doslova to bouchalo do motoru,já myslim že to bylo jedno z ložisek a ta motorka má prd najeto cca 22500

1 reakcí na tento příspěvek Poblém s XT 600

17.2.2013 v 22:45 | Nahoru | #10
Ložiska by při vyšších otáčkách dělala větší kravál.
Nemůže být třeba jen prasklej nějakej držák nebo povolenej výfuk a rezonovat?

Naposledy editováno 17.02.2013 22:47:06

(reakce na) Poblém s XT 600

17.2.2013 v 22:50 | Nahoru | #11
kodl77>
byla tam někde tutově vůle,a projevila se v nízkých otáčkách,jako kladivem bouchat na blok motoru
ne to šlo přímo od motoru,bylo to cejtit na celý motorce

Naposledy editováno 17.02.2013 22:51:26

1 reakcí na tento příspěvek Poblém s XT 600

Skvělá odpověď, děkuji! 17.2.2013 v 22:55 | Nahoru | #12
Vůle by v otáčkách nestichla..
Rány dokáže udělat i povolenej výfuk. No známého teda čeká rozborka a kontrola podle manuálu...

Poblém s XT 600

17.2.2013 v 23:01 | Nahoru | #13
výfuk nebyl vůbec slyšet ,byl tam originál motorka jinak šla dobře,ale ten kovovej zvuk mě zarazil :D :)

(reakce na) Poblém s XT 600

17.2.2013 v 23:01 | Nahoru | #14
kodl77> ale i tak díky za rady a pomoc

Poblém s XT 600

17.2.2013 v 23:04 | Nahoru | #15
Taky sazim na napinak rozvodaku, to bys neveril, co dokaze volnej rozvodak delat za ramus.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s XT 600

18.2.2013 v 07:28 | Nahoru | #16

jgg18 píše: já se ptal na určitý věci pokud vim,ptal sem se na ojniční a pístní sadu s guferama ventilů + práce,na to sem se ptal ne na nic jinýho Katana

Jestli teda víš co tomu je tak se ptáš správně, jestli to nevíš tak je toto úplně zbytečný téma, to už jsi rovnou mohl napsat: něco na nějaké motorce klepe. Takže ještě jednou to co jsem už jednou psal: Kouknout na rozvod a na vačku a vahadla, když to bude ok tak motor ven.

Naposledy editováno 18.02.2013 07:32:05

Poblém s XT 600

18.2.2013 v 11:57 | Nahoru | #17
cokoliv ti tu nekdo napise tak bude pouze domnenka, vyndej motor, rozeber ho a hned uvidis co s tim bude. Podle toho se da taky urcit priblizna cena opravy. U takhle stary motorky rozebranim prijdes na dalsi veci co by se mely vymenit, neboj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblém s XT 600

18.2.2013 v 12:38 | Nahoru | #18
Katana> se ti divim toho nemas v praci dost ?mne uz to teda docela zmaha

(reakce na) Poblém s XT 600

18.2.2013 v 12:58 | Nahoru | #19

kubosh píše: Katana> se ti divim toho nemas v praci dost ?mne uz to teda docela zmaha

Zdarec!!! to víš že mám, je to furt dokola to samý, vysvětlovat někomu něco co si vlastně ani nechce dát vysvětlit. Jednu dobu jsem tady na to úplně rezignoval ale že je ta zima a mám i nějakej čas tak to občas zkusím ale je to spíš házení hrachu na zeď.

Poblém s XT 600

18.2.2013 v 16:12 | Nahoru | #20
jgg18: Sázel bych na rozvoďák a nebo spíš jestli nemáš na primárním kolečku na klice špatnej klínek a nebo na vyvažováku to nadělá taky hodně bordelu a na motorce to jde cítit!

(reakce na) Poblém s XT 600

18.2.2013 v 17:20 | Nahoru | #21
Katana> jo jen tak abys vedel jaci borci jsou u nas " Zdarec,
může mi někdo říct, jak se vypouští motorový olej z Yamahy Thundercata??
Vypoušťák to má výš než kontrolní oko, což je asi cca 5cm ode dna vany.
Volal jsem borcovi, co to měl přede mnou a ten mi poradil vypustit to přes výpust filtru při zvednutém zadním kole cca 30cm. Ani to nepomohlo. No nakonec jsem to přes tu výpust filtru vyhnal ven přes nastartovaný motor. Trochu drastické, ale účinné. Při snížení na minimální otáčky motoru na volnoběh to vyběhlo krásně všechno. Ale jak říkám úplná krajní mez.
Písněte Vaši zkušenost.

Díkes "
pak se tady vo neco snaz ,ja uz neresim,ale jinak slusnej oddil se zatoru

sry za zasirani,ale musel jsem

Naposledy editováno 18.02.2013 17:21:56

1 reakcí na tento příspěvek Poblém s XT 600

18.2.2013 v 17:50 | Nahoru | #22
Borec mi říká: Mám u DR650 strašně špinavý okýnko na kontrolu oleje že tam není vidět žádná hladina a nevím kolik tam toho je. Tak říkám: tak to vyčisti. Ale to se mu asi nechtělo dělat. Tak říkám: Tak teda všechno vypusť a nalij tam tolik co tam patří a když teda nebude čistý tak budeš mít jistotu že ho není málo. No nedal si říct a 14 dní na to jsem z jeho DR vypustil cca malýho panáka oleje a začal řešit zadřenou vačka a vahadla. Druhej jel tak dlouho s klepajícím motorem CBR až ho udělal, no stačilo zavolat kamošovi s dodávkou dát mu kilo na naftu a dotáhnout (nebo spíš vyměnit) 2 šroubky který drží vačkový kolo. Oprava skoro zadarmo ale to né, raději udělat motor, prostě jet za každou cenu. To vypouštění oleje z Cata je opravdu skvělé By jsme měli asi založit nový téma, a nazvat ho třeba Paťové a Maťové.

Naposledy editováno 18.02.2013 17:54:51

(reakce na) Poblém s XT 600

18.2.2013 v 18:02 | Nahoru | #23
Katana> jo jo souhlasim,ale vis jak jsou pat i mat haklivi,mozna bychom dostali i do drzky,protoze tak to pisou na netu a tak to je
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
závity ve válci Yamaha XT 600 Hanz_XT600 4 1.10.2023 v 20:19 Rolda89
válec XT 600 43F Yamaha XT 600 Hanz_XT600 1 21.9.2023 v 11:45 ja1
Nová zadní guma Yamaha XT 600 Bugi111 30 28.8.2023 v 16:55 krokoš
Start páka Yamaha XT 600 Yamaha XT 600 Michal729 2 31.5.2023 v 13:37 Michal729
Nenažrané XT 600 2kf, karburátor, s... Yamaha XT 600 Markoš89 3 2.5.2023 v 11:22 Markoš89


TOPlist