globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
17.2.2013 v 00:23
Zdravím,obracím se na vás s prosbou ohledně výběru motorky.
Po dlouhém rozhodování jsem si byl ke konci minulého roku projet V-stroma 650.Celkem mi ta motorka sedla.Už jsem byl skoro rozhodnut ale ted jak pročítám témata tak zjišťuju,že 650 bude asi slabá.Jezdím z 80% silnici,většinou jezdim sám ale mám strach aby když člověk pojede ve dvou,s nějakýma báglama třeba do Alp nebo nekam k moři tak jak to bude vypadat na dálnicích a nebo při předjíždění atd.... Bmw mi přijde spíš taková krajní verze protože je to spíš takový polotovar za dost vysokou cenu.Celkem mi padl do oka Triumph ale celkem se bojím kvality,servisu,dostupnosti dílů atd.....(O anglické motorky jsem se nikdy moc nezajímal tak proto nevím) jinak si myslím že by to nemusela být špatná volba.
Prosím teda o radu co by jste doporučli vy popřípadě zkušenosti majitelů obou motorek.
Díky
Anketa: Jakou moto by jste zvolili?
Suzuki DL650 V-strom
23%
15
Triumph Tiger 800 XC
63%
40
BMW F800GS
14%
9
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 00:31 | Nahoru | #1
Triumph

(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 00:34 | Nahoru | #2
Bambus1976> Díky :D :D můžeš mi prosim napsat nějake zkušenosti se servisem,spolehlivosti atd....

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 00:36 | Nahoru | #3
Na svižnější tempo po silnici případně dálnici bude vhodnější asi ten Triumph. Ale zatím jsem na něm nejel, takže vlastní zkušenost nemám. O kvalitu a servis bych se nebál. Jinak Bmw bych volil v případě offroad využití. V-Strom není špatný, ale ty další dvě motorky jsou dál...

Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 07:41 | Nahoru | #4
VSTROMů jsem měl několik a vždycky mi po nějaké době začal chybět výkon. Jinak ale motorka super, pohodlná, dovezla kam bylo potřeba. Na konci minulý sezony jsem si ale půjčil Triumph Tiger 800 ... a co se týká motoru to bylo jiný kafe. Tedy pokud hledáš ekonomičtější variantu - volil bych VSTROMa (vč. toho, že náhradní díly, druhovýroba atd. je v pohodě). Pokud do toho chceš hodit víc ... ... Tiger určitě není špatná volba.

Bližší popis sem házel sem. .. BMW sem nejel, neporovnávám.

Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 09:42 | Nahoru | #5
Pokud máš strach o výkon tak kup Stromka v litru Jinak já mám šestpade a su dost spokojený,ikdyž ve dvou sem teda zatím moc nejel a dálku ve dvou vůbec ale na obratnost je dost dobrý.Tiger je fajne,ale aj cenů a vůbec jinde.Jetý Litr Smrk sa dá aj kolem 80tyček,zato Tiger ani BMW nebude.Zas podvozkově a tak asi budů dál ale to je o člověku co chce a jak s tím umí

Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 09:56 | Nahoru | #6
na triumphovi sem jel,, ma to dobrej zatah,peknej vzhled. Byla to jen kratka projizdtka,tak ti nebudu mazat med kolem pusy,ale mel sem z ni dobrej pocit.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 10:00 | Nahoru | #7
Já bych to BMW až tak úplně nezatracoval. Ano, sice je to takovej polotovar, co potřebuje pár věcí poladit, teda zejména na podvozku, na druhou stranu se ti oproti Trumpetě odvděčí témeř o 3 litry nižší spotřebou.

Ty motorky jsou si jízdně hodně podobný. Tiger je sice pocitově výrazně výkonnější, ovšem BMW mi přišlo zase lépe ovladatelný. BMW mělo zase o dost horší posez, ale to je řešitelný gelovým sedlem, nebo sedlem od Touratechu. Celkově i ergonomie mi přišla u BMW malinko lepší. Ale zase laděný výfuk je u BMW nutností, bo ten stock má prišernej zvukovej projev.
Jestli ovšem píšeš že jsi celých 20% mimo asfalt, tak zase BMW. Do Alp bych taky lépe pasoval BMW. Ale na dálkové přesuny zase Triumpha. U BMW se musí přikoupit dodatečná výbava, aby tě to na dálnici nezmohlo. Taktéž batůžek si bude po chvíli na BMW stěžovat, pokud nepořešíš sedlo.

U mě to je tak, že rozum by bral BMW. Emoce by ovšem sáhly všemi deseti po Triumphu.

Ty motorky jsou si vzácně vyrovnaný. Co můžu doporučit, na obou se pár desítek km projeď, než ty peníze utratíš. Hledáním na fóru se dozvíš obecné a technické tlachy, ale pocity každého jsou individuální.

Co se týče V-stroma, můj názor na něj se můžeš dočíst v recenzi uvnitř mého profilu

Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 10:03 | Nahoru | #8
myslím že to XC je podle tvého zadání zbytečný, na silnic bude lepší 19 kolo, a na polňačku taky stačí. A i obyč verze bude lepší tereňák než V-strom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 10:11 | Nahoru | #9

Petr-RSV píše: Na svižnější tempo po silnici případně dálnici bude vhodnější asi ten Triumph. Ale zatím jsem na něm nejel, takže vlastní zkušenost nemám. O kvalitu a servis bych se nebál. Jinak Bmw bych volil v případě offroad využití. V-Strom není špatný, ale ty další dvě motorky jsou dál...



No, já bych zase řekl, že servis je v ČR trochu na pytel. Bezpy je ze Strakonic, takže nejblíž to má do Phy do DK moto. A to teda rozhodně není žádná sláva.
Pokud kvalitní servis u odborníků, pak zase do Olomouce k Andělům je to docela štreka.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 11:30 | Nahoru | #10
Ja bych do tveho vyberu klidne priradil jeste BMW 1100 nebo 1150 GS , o tom jsi neuvazoval ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 12:53 | Nahoru | #11

endurista74 píše: Ja bych do tveho vyberu klidne priradil jeste BMW 1100 nebo 1150 GS , o tom jsi neuvazoval ?



Chce motorku a ne traktor!

(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 13:53 | Nahoru | #12
lobo6> To jedine je motorka !

Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 13:54 | Nahoru | #13
Tohle nechceš Jinak i se Stromem se dá jet po dálnici 150 trvale ale vidím že je pořád třeba někde spěchat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 14:22 | Nahoru | #14
seikos> to chceš říct, že BMW jede za 2,6 L?

(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 15:08 | Nahoru | #15

Bambus1976 píše: seikos> to chceš říct, že BMW jede za 2,6 L?

Tak ne o tolik, ale o každopádně jezdí levněji. Já s tím jezdil cca za 3,8

Naposledy editováno 17.02.2013 15:09:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 16:04 | Nahoru | #16
Bambus1976> Kolik t vezme ten Tiger průměrně? Taky o něm silně uvažuji.

Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 16:20 | Nahoru | #17
ja osobne bych bral bawo, ale kvuli terenu.. ta motorka je nadherna.. triumph je fajn, ale do terenu tolik neni. Kazdy pise 20% terenu a stejne nikde nejezdi, 20% znamena ze v terenu najedes treba 2000km a to si myslim, ze tohle nenajede ani kazdy 10. co to pise... takze tim chci rict, ze strom - treba v litru, bude stacit.

(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 16:29 | Nahoru | #18

titus píše: Bambus1976> Kolik t vezme ten Tiger průměrně? Taky o něm silně uvažuji.



Nevím jak jemu, ale měly by jezdit něco mez 5,5 až 6

Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 16:42 | Nahoru | #19
Triumph si potrpi na kvalitu motoru. S dostupnosti dilu si neni treba lamat hlavu, koupis na nej jakykoliv sroubek na worldoftriumph.com

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 17:52 | Nahoru | #20
Já jezdím s Triumphem v průměru za 4,8l/100km. Nejvyšší spotřebu kterou jsem kdy měl, byla asi 5,6l/100km. Takže 3l/100km se určitě ušetřit nedá. Většinou se Seikosem souhlasím, tentokrát ne.
Jel jsem i na V-Stromu. V motoru je opravdu dost rozdíl. Tiger jezdí bez problému už od cca 1500 ot/min. A když si chceš občas zahrát na sportovce, motor ti to v pohodě dovolí. Posez je hodně podobný, já jsem dokoupil zvýšení řidítek a teď je to +/- stejné. V-Strom má lepší ochranu proti větru a zdál se mě o chlup lepší (měkčí) podvozek na rozbitých cestách. Naopak při svižnější jízdě na lepším asfaltu už byl lepší Triumph. Z Triumphu taky o trochu lépe dosáhnu na zem. Se servisem jsem nikdy neměl problém, to co jsem si po telefomu domluvil, bylo vždy dodrženo.
Původně jsem zvažoval přesně tak jako ty. BMW jsem ale vyřadil jako první. Posed byl pro mě extra vysoko a ani s nabídkou nižšího sedla to nebylo ono. Navíc cena byla o dost vyšší.
Triumpha jsem objednal v pondělí a v pátek jsem si už pro něj jel.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 18:22 | Nahoru | #21
Díky moc za odpovědi
Chtěl bych se zeptat jak je to s cenou garančních prohlídek a po kolik km se chodí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 18:26 | Nahoru | #22
seikos> No, já bych zase řekl, že servis je v ČR trochu na pytel. Bezpy je ze Strakonic, takže nejblíž to má do Phy do DK moto. A to teda rozhodně není žádná sláva.
Pokud kvalitní servis u odborníků, pak zase do Olomouce k Andělům je to docela štreka.

No spíš teď žiju v Praze takže výlet do Olomouce by nevadil .Jen jsem se chtěl zeptat jestli se to opravdu vyplatí jezdit servisovat do té Olomouce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 18:51 | Nahoru | #23
Radek_S> Ten posez u Tigra mě zajímá, kolik měříš?

Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 19:58 | Nahoru | #24
ze jeste nikdo nemoralizuje zpusobem: je ti dvacet, sotva jsi prodal 125ku a bojis se, ze bude Stromek slabej?!

(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 20:32 | Nahoru | #25
Bezpy> no, vedle nešáhneš ani s jednou mašinou, ale osobně bych volil Tigra, ten 3hrnek je prostě super

(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 20:45 | Nahoru | #26

titus píše: Radek_S> Ten posez u Tigra mě zajímá, kolik měříš?


Mám asi 171cm. Sedlo u Tigera mám v nejnižší poloze a je to OK. U V-Stroma to bylo o trošku (ale malej) horší. Na testovací jízdu jsem si ho netroufl osedlat (na něj vylézt) v úzké uličce. Mechanik mě ho musel vytáhnout. Nižší sedlo mě byla nabídnuto za cenu 10.000.-Kč. Takže i to rozhodlo nakonec ve prospěch Tigera. Triumph je taky asi o 5kg lehčí.

Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 20:52 | Nahoru | #27
Taky záleží na ceně.
Kolik do toho můžeš nebo chceš investovat.
Ten Stromek je nejlevnější.
Je to i o těchto kompromisech.
Za neutracené-ušetřené peníze ujedeš třeba 2 sezóny po 10.000 km.

(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 20:58 | Nahoru | #28
titus> s tou spotřebou je to jak tady píše Radek S. Maximum jsem měl 5,6 když jsem to v Praze vynuloval a hnal jsem to naložený do Rumunska, projel to tam a vrátil se do Prahy, tak průměr byl 5,6. Když jsem zkoušel jet na spotřebu, taky si myslím, že by to v pohodě šlo pod ty 4 L, ale vydržel jsem to takhle zkoušet asi jen dvacet minut , to by si člověk neužil jízdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 21:01 | Nahoru | #29

Bezpy píše: Díky moc za odpovědi
Chtěl bych se zeptat jak je to s cenou garančních prohlídek a po kolik km se chodí?


První garančka stála 2.500,-Kč. Je po 800km. Já to mám do Prahy cca 140km. Přijel jsem tam a na tachometru bylo cca 1.200km. Kromě kontroly, výměny oleje a filtru mě taky přehrály software a vypucovaly a namazaly řetěz. Celkem to trvalo něco málo přes hodinu. Další prohlídky jsou po 10.000km. V úterý jsem tam zavolal a v pátek mě to udělaly. Kolik to bude stát po 10.000km nevím, už jsem se ptal v jiném vlákně zde na fóru, ale zatím bez odpovědi. Já mám najeto cca 6.000km.
Tigera můžu vřele doporučit, ale i V-Strom se mě na testovací jízdě docela líbil. Jen ty koně tam nejsou, ale asi bych si taky nakonec zvykl a stačilo by mě to. Pro mě bylo při výběru důležitější pohodlí nežli výkon a pak nižší sedlo a nižší hmotnost.

(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC

17.2.2013 v 21:07 | Nahoru | #30
Radek_S> myslím si, že mě to stálo po 10 000 km něco okolo 4 500,-, ale nejsem si 100% jistý. Jistý jsem si jen tím, že jsem byl překvapený
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC karosa 4 Včera v 19:07 ZdenalH
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Rvn 44 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf
Servis triumph [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Petr.E 44 25.8.2023 v 19:46 kratkej01


TOPlist