Motorové vozidlo musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo obrysová světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu. Tramvaj musí mít rozsvícena potkávací světla nebo světla pro denní svícení. "
není rozlišené dvoustopé nebo jednostopé vozidlo, jen prostě motorové vozidlo, což moto je. tak by mě zajímalo jaké jsou podmínky pro přimontování, je mi jasný že to světlo musí mít homologaci, ale už nikde není jak daleko od silnice, jestli stačí jedno doprostřed a tak. bude stačit když to dám hned pod normální světla? na fzsku je tam vhodná lišta k tomu
2 reakcí na tento příspěvek denní svícení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) denní svícení
jarin18 píše: ty dení světla sou dobrý hlavně k úspoře, místo 2x H4 ve předu a 2x 5watů vzadu, bude svítit jen ledka vepředu které má 15 watů. a na autech to je lepší, protože když svítí potkávačkama tak jsou nevýrazný blinkry a jdou snadno přehlédnout
No to je uspora, zvlast kdyz se u aut i motorek bavime o vykonech v radu kW, tak budeme setrit 10tky W. WOW to jsme to dopracovali.
A jak pise Mandela, neni nic lepsicho nez ichtylove co jedou za soumraku (nebo popripade uplne za tmy) pouze s tema denima bludickama vpredu. Vloni jsem malem takovyho jednoho ichtyla dokonce s elektromobilem prelitnul na spojce.
jarin18 píše: ty dení světla sou dobrý hlavně k úspoře, místo 2x H4 ve předu a 2x 5watů vzadu, bude svítit jen ledka vepředu které má 15 watů. a na autech to je lepší, protože když svítí potkávačkama tak jsou nevýrazný blinkry a jdou snadno přehlédnout
Tak já ti nevím, všichni by chtěli být více viditelní a nevymýšlejí kraviny. Ale ty se asi moc rád nemáš? Až tě někdo přehlédne, tak to za úsporu 2deci benzínu stát nebude.