globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motor "zvoní"
dobrý den.
mám takový problém že když bězí motor na volnoběh tak to vydává takový zvonění jako o kov,nejdřív jsem si myslel že to je něaký plech ale ten to není,a ještě ktomu má hrozně malej výkon, co stím muže být ??
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek motor "zvoní"

5.2.2013 v 16:58 | Nahoru | #1
přidřeny motor

motor "zvoní"

5.2.2013 v 17:02 | Nahoru | #2
nemáš jen zapnutý rádio?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor "zvoní"

5.2.2013 v 17:04 | Nahoru | #3
mira...> to si myslim že ne protože drží hezky volnoběh a s přidřeným by asi nedržel si myslim :)
ale měnily se pístní kroužky a pod hlavou není to plechový těsnění třeba to je ztoho něco ??

motor "zvoní"

5.2.2013 v 17:25 | Nahoru | #4
Pod hlavou žádné těsnění být nemá...to zvonění začalo až po výměně pístních kroužků?

motor "zvoní"

5.2.2013 v 17:29 | Nahoru | #5
Zdravím,
zvonění může být způsobeno více věcmi. Píst může mít větší vůli ve válci - řešení je nový výbrus atd. Nebo se mohlo něco dostat do spalovacího prostoru (nějaká podložka nebo špona z karburátoru, která se dostala nad píst a teď tam zvoní. Taky to může být vůle v ložišcích spojení ojnice a setrvačníku (dá se zkontrolovat např. při seřízení předstihu).
Tak nebo tak bych sundal alespoň hlavu válce a mrknul se dovnitř.

(reakce na) motor "zvoní"

5.2.2013 v 17:38 | Nahoru | #6
slefa> těsnění pod hlavu sa nedává, ale to zvonění je určitě něco s valcem .doufám že máš spravne kroužky podle vybrusu

motor "zvoní"

5.2.2013 v 17:47 | Nahoru | #7
ano začalo to po výměně ale vůle tam nejsou nikde ale myslím si jestli tam něco nespadlo jak píše "key" .

1 reakcí na tento příspěvek motor "zvoní"

5.2.2013 v 17:51 | Nahoru | #8
Mno...já si teda myslim že pokud by tam něco spadlo tak by se to tam za běhu motoru moc dlouho neohřálo. Počítam že píst jsi nevyndaval, a že jsi pořádně vyčistil drážky pístních kroužků...nejjednodušší by asi bylo sundat hlavu a válec a podívat se. Otázka 5 minut a zjistíš prakticky vše :)

(reakce na) motor "zvoní"

5.2.2013 v 17:54 | Nahoru | #9
kolecko10> no zejtra se do toho pustim a pak poreferuju :)

(reakce na) motor "zvoní"

5.2.2013 v 18:05 | Nahoru | #10

slefa píše: mira...> to si myslim že ne protože drží hezky volnoběh a s přidřeným by asi nedržel si myslim :)
ale měnily se pístní kroužky a pod hlavou není to plechový těsnění třeba to je ztoho něco ??


To si piš, že držel

motor "zvoní"

5.2.2013 v 18:09 | Nahoru | #11
nedal jsi tam obracene pist, sipkou k vyfuku

motor "zvoní"

5.2.2013 v 18:27 | Nahoru | #12
už si stím něco najel?? Třeba to chrastí na sucho než se to všude promaže.

motor "zvoní"

5.2.2013 v 19:18 | Nahoru | #13
známej nechal udělat výbrus na CR a když to zkompletoval tak po pár minutách provozu se mu začalo něco ozývat z válce.Když to rozdělal,tak zjistil že se mu vysypalo jehlové ložisko na klice a přes kanálky se ten šrot dostal nad píst.

motor "zvoní"

5.2.2013 v 19:19 | Nahoru | #14
Kinyo> píst jsem nesundaval ten je ok :)
Mandela> já jsem do válce nalil asi lžičku oleje a jen otáčel magnetem aby se to promazalo takže to by mělo být taky ok :)

motor "zvoní"

5.2.2013 v 19:21 | Nahoru | #15
XTeZeto> tak to si myslim že by dělalo ještě zajímavější zvuky než jenom zvonění :D

motor "zvoní"

5.2.2013 v 19:34 | Nahoru | #16
Pist, pistni cep, krouzky, klika. Nema cenu to tady rozebirat. U fekala otazka 10minut to shodit a mas jasno.
Kdyby tam neco spadlo tak to s temer jistotou chytne kanal a pohroma je na svete

1 reakcí na tento příspěvek motor "zvoní"

5.2.2013 v 19:42 | Nahoru | #17
Nemáš velký předstih?

1 reakcí na tento příspěvek motor "zvoní"

5.2.2013 v 20:03 | Nahoru | #18
co vůle na pístním čepu ?
Me to tez delalo a toto byla příčina

(reakce na) motor "zvoní"

5.2.2013 v 20:17 | Nahoru | #19
cbr6set> předstih nezvoní

1 reakcí na tento příspěvek motor "zvoní"

Skvělá odpověď, děkuji! 5.2.2013 v 20:58 | Nahoru | #20
To bývá celkem normální, to zvoní kroužky o hrany kanálů. Po ujetí pár desítek km by to zvonění mělo přestat (taky mi to trochu zvonilo, když jsem měnil kroužky) a nebo to rozdělej a malým jehlovým pilníčkem sraž hrany kanálů ve válci. Nejlepší by bylo trošku srazit hrany i u kroužků (to by se před montáží mělo dělat automaticky), ale teď když by jsi je sundával z pístu, tak je riziko, že ti může nějaký kroužek prasknout, takže udělej jen ten válec a pak by mohl být klid.
Co se týká toho těsnění pod hlavu, tak tam se žádný nedává, jen v případě, že hlava nemá rovnou dosedací plochu, jinak tam nemá co dělat

PS: nezapomeň teď dát do benzínu víc oleje, jinak po 50-100 km už budou kroužky zajeté

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor "zvoní"

5.2.2013 v 22:10 | Nahoru | #21
pernik92> Ano je to pístní čep, má vůli v klice.

(reakce na) motor "zvoní"

5.2.2013 v 22:22 | Nahoru | #22
Konny88> dík za radu to buda asi ono :)
Karlouš> jak už jsem psal tak vůle tam nejsou vubec žádný :)

(reakce na) motor "zvoní"

5.2.2013 v 22:30 | Nahoru | #23

Karlouš píše: pernik92> Ano je to pístní čep, má vůli v klice.



Oooúúú!?! Pístní čep a v klice? To jsou mi novinky!

motor "zvoní"

6.2.2013 v 15:58 | Nahoru | #24
Jestli jsou daný nový kroužka do starýho válce tak to može zvonit horní kroužek.Já jsem vždycky srazil jemě hranu na horním kroužku.A taky mě to zvonilo kdyš byl volný pístní čep v oku ojnice.

1 reakcí na tento příspěvek motor "zvoní"

6.2.2013 v 18:07 | Nahoru | #25
Mohou to být volnější pístní kroužky v drážkách pístu,a jak píst chodí nahoru a dolu tak to v menších otáčkách doslova cinká.Podobně to vypadá když je volnější pístní čep v pouzdru oka ojnice(nebo pokud je pístní čep uložen na jehlách)Tak ten motor potom trochu zvoní.A pokud si ty kroužky trochu nesednou tak to moc nepojede.A jinak těsnění pod hlavou je,ale tím velkým tlakem šroubů co drží hlavu je tak namáčklé na dosedací plochu hlavy,že se zdá,že tam ani není,a je hliníkové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor "zvoní"

7.2.2013 v 16:57 | Nahoru | #26
Stehlajslada> Né, opravdu tam žádné těsnění nemá být...

(reakce na) motor "zvoní"

7.2.2013 v 18:11 | Nahoru | #27
kolecko10> Těsnení pod hlavu PIO 20,21,23 A těsnění tam je,pionýry zpravuji už několik let tak to vím jistě

1 reakcí na tento příspěvek motor "zvoní"

7.2.2013 v 18:11 | Nahoru | #28
To že je těsnění hliníkové je pravda, ale pod hlavu se normálně žádné těsnění nědává!!! Dává se jen v přápadě, že není dosedací plocha rovná a tím těsněním se odstraní případná netěsnost, jinak jde přímo hlava na válec bez těsnění

motor "zvoní"

7.2.2013 v 18:13 | Nahoru | #29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motor "zvoní"

7.2.2013 v 18:17 | Nahoru | #30
Konny88> Těsnění je pod každou hlavou i u jiných motocyklů.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist