Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).
Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/06/134032_KivkyZadKolo.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma
jack.fx píše: Neměly by dvoutakty mít dvojnásobný výkon oproti čtyřtaktům?
Jako že 2x méně taktů = 2x více koní?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Já chci jednotakt!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma
dva_hrnce píše: Jako že 2x méně taktů = 2x více koní?
Já chci jednotakt!
Přesně tak, čím méně taktů, tím větší výkon ze stejného objemu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 04.02.2013 13:10:40