globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tříválcový motor - věčné téma
 
4.2.2013 v 10:19
Když se dva perou (2V vs. 4V), třetí je nejlepší a to TŔÍVÁLEC ((-:
Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).

Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...







1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

4.2.2013 v 10:43 | Nahoru | #1

WHTRDR píše: pred par mesici byla jedna na inzerci za par supu trochu zubozena



ještě tam je, ale bezpapírák

(reakce na) Tříválcový motor - věčné téma

4.2.2013 v 10:45 | Nahoru | #2
FiZzeR> jo je fakt ze bez tp a v takovymhle stavu, to zase za par supu neni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist