globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
 
3.2.2013 v 21:17
Mám Intruder M800, předchozí majitel na něj pořídil alarm od Jablotronu GT 970. Hodlám pro zvýšení bezpečnosti, i když spíš jen svého klidu, koupit ještě zámek na kotouč (cena cca do 500 Kč). Váhám, zda má v mém případě smysl připlácet za model s alarmem (např. Xena od 1500,-)? Tedy další alarm. Řada majitelů píše o problémech s citlivostí a výdrží baterek. Na druhé straně mám obavu, abych nepoložil mášu díky tomu, že zapomenu sundat zámek

1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?

7.2.2013 v 07:42 | Nahoru | #1
Nevím jestli jsem to už tady nepsal, já mám Xenu XX6 za 1200Kč, jako stálému zákazníkovi mi v místním krámě dali takovou slevu. Oproti té v tom starém testu má repráček na druhé straně. Přepižlat to pilkou na parkoviště fakt nebude tak snadné a hlavně to u toho bude řvát.. Citlivým vniknutím to neotevřeli ani za 5 minut. Takže z toho mi plyne, že za ty peníze to odvádí dobrou službu. Když už by to chtěl někdo ukrást, tak to aby s sebou měl kladivo, sekáček, vhodně velkou kovadlinu, o kterou to opře a za kraválu alarmu do toho bdue bušit kladivem.. A to už je mnohem reálnější, že z dodávky vyskočí 3 maníci a za 5 sekund motorku i se zámkem hodí do dodávky..

edit: jen ještě dodám, že už jednou jsem musel na parkovišti odvrtávat zámek v levném zámku na kotouč a jednou se mi v mrazu podařilo zničit vložku zámku u řetězového zámku, zámek se rozpadl, jako by byl z ledu.. Zámek na kotouč jsem odvrtával pár sekund, na sídlišti, na parkovišti mezi paneláky, s čilým ruchem, nikdo se nad tím ani nepozastavil. Na druhém jsem řetěz řezal pilkou na železo, prvně jsme myslel, že budu muset dovést flexu a natáhnout prodlužku, ale byl to takový ten válečkový řetěz, uvnitř jen ocelové lanko, pilkou to trvalo tak 2 minuty, opět prošlo spousta lidí a nikoho to vůbec netankovalo.. Takže asi tak k alarmům a zámkům Ale kdybych měl jen blbý zámek na kotouč, tak mi jawu neukradli. Ukradl ji mlaďoch, který ji prostě odtlačil i se zamklým krkem řízení, ani ho nevylomil, vždy po dvou metrech šel nadhodit přední kolo, aby to jelo rovně, pěkně se natrápil, než to odtlačil A nejvíce ho zdržela plachta na motorce, tu prvně nesundal a furt se mu všude motala

edit2: když si na tu krádež vzpomenu (teď s úsměvem, protože jawka se našla) tak nejvíce mě nasralo, že celá krádež byla natočena na kameru, ale video jsem nemohl dostat, aby snad neporušili zákon na ochranu soukromí

Naposledy editováno 07.02.2013 07:52:43

(reakce na) Zámek na kotouč - s/bez alarmu?

7.2.2013 v 08:28 | Nahoru | #2
c.j.> Ta verze s dodávkou je nejpravděpodobnější. U tý Xeny je repráček pořád zvenku,byť ze strany na který není zamykání,alespoň podle nákresu to tak je.Není z vnitřní strany,kudy prochází kotouč.Nečetl jsem ten test,ale zajímalo by mě,jak se zámky chovají po vstříknutí dusíku,u levnějších pak myslím stačí lehký poklep....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist