globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
 
3.2.2013 v 21:17
Mám Intruder M800, předchozí majitel na něj pořídil alarm od Jablotronu GT 970. Hodlám pro zvýšení bezpečnosti, i když spíš jen svého klidu, koupit ještě zámek na kotouč (cena cca do 500 Kč). Váhám, zda má v mém případě smysl připlácet za model s alarmem (např. Xena od 1500,-)? Tedy další alarm. Řada majitelů píše o problémech s citlivostí a výdrží baterek. Na druhé straně mám obavu, abych nepoložil mášu díky tomu, že zapomenu sundat zámek

1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?

3.2.2013 v 21:56 | Nahoru | #1
určitě s alarmem - jednak to může odradit lapky, ale taky se nebudeš rozjíždět se zamčeným předním kolem
Musím říct, že se mi to už taky párkrát vyplatilo, jelikož často ve městě přední kolo nezamykám - a ten pišťák při narovnání motky, když na ní sedíš připravenej k jízdě, je fakt super trapárna
Ale i mám pocit, že mi ta moje Xena docela žere baterky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zámek na kotouč - s/bez alarmu?

3.2.2013 v 22:21 | Nahoru | #2
PetrBandit> Původní baterka mi vydržela necelé 4 měsíce.. Pak jsme koupil baterku v GESu a ta už tam je 13 měsíců a řve to snad stejně hlasitě jako s novou.. Bůhví jak dlouho jsou ty původní xena baterky skladované..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist