bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: privareni nerez drzaku k al vyfuku
 
26.1.2013 v 14:56
zdravim vsechny motorkare na tipmoto-motoinzerce jsem nasel inzerat ve kterem clovek z prahy hleda dobreho svarece ktery mu privari nerezove drzaky na hlinikovy vyfuk tvrdi ze to jde slyseli jste o tom neco rad se poucim za odpovedi dekuji

Uzavřeno 28.01.2013 v 19:52 uživatelem xv1900

Otevřeno 28.01.2013 v 19:53 uživatelem xv1900

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 14:59 | Nahoru | #1
No nevim nerez vařim,ale k hliníku asi těžko ten má daleko nižší bod tavení jak nerez.Nevim možná že existuje nějakej způsob

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 15:04 | Nahoru | #2
Možná existuje nějakej alchymistickej způsob tvrdýho připájení hliníku k nerezu, ale určitě ne běžnej svár.

1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 15:17 | Nahoru | #3
Hele ja bych to viděl na Dubovou elektródu
snad nějaká pájka ale svárem na 100% ne

Naposledy editováno 26.01.2013 15:18:39

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 15:33 | Nahoru | #4
Ha Ha HA snad leda lepidlo :-7 :-7

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 15:53 | Nahoru | #5
nejtovat? nebo jak bylo řečeno pájet ale vařit určitě ne. taky otázka když bude pájet nerez jestli to potom bude pořád nerez.

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 16:15 | Nahoru | #6
varit to nejde, alespon jsem to nikde nevidel neslysel. Nehleded nato ze by to v miste spoje udelalo clanek, takze casem by se ten hlinik asi odebral v miste svaru do pryc. Tak sem ten izerat posli a muzem se zeptat autora jak to dela.

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 16:32 | Nahoru | #7
fakt to nejde

1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 17:39 | Nahoru | #8
laserem al strechy na kastle aut ale nevim to jiste
nekdy chcou lidi nesmysly navarit patky a tri nyty na kazdou stranu plus to podmaznout sikou a to fakt neurve

(reakce na) privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 18:33 | Nahoru | #9
Pjercak>
Jedinou srandou v reálu je cu-al podložka na kabelová oka , složeninu svařenou nerez/al určitě produkuje Babica v kuchyni pro bohy.

1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 18:42 | Nahoru | #10
Ty podložky Cu-Al bude jen difuze myslim.

(reakce na) privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 18:51 | Nahoru | #11
PetrL3> jj...tady
Zprostředkování v bimetalového Cu-AL plechu nebo podložky zabránit vzniku problému: neboť tyto produkty jsou bimetalické (získaný výbuchu svařování), jsou měděné a hliníkové povrchy molekulárně spojeny, bez přítomnosti elektrolytu, který může spouštět.

Naposledy editováno 26.01.2013 18:57:41

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 19:37 | Nahoru | #12
666999 muzu to zkusit Tigem v práci psal sem ze nevim jednou o tm mluvili na discovery ale asi to byli jen plechy což se bezne vari a al asi lepili jak u bmw nebo mozna to bylo o audi ta ma ramy z al i nektere panely.....

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 19:40 | Nahoru | #13
pjercak: taky bych tipoval lepeni... svarit ocel/al podle me nejde.. pajet by to slo..
kazdopadne pajenej ani lepenej spoj bych na drzak vyfuku nedoporucoval

1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 19:50 | Nahoru | #14
Když "odskočíme" od svařování k lepení... odtokové hrany na Boeingách (klapky a pod...) jsou lepené dvojstrankou od 3M, lepily se s tím i nástavby na střechy VANů... (a rozhodně to nejsou čínské lowendy...
Pjercak> Explosivní svařování TIGem bych nezkoušel, normální xicht, je furt nejlepší ozdoba obličeje...
Assasin> Byl bys PRVNÍ s lepeným/pájeným držákem výfuku v historii motocyklů! Budeš slavný a v Guinessových análech!

(reakce na) privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 19:52 | Nahoru | #15

666S999 píše: Když "odskočíme" od svařování k lepení... odtokové hrany na Boeingách (klapky a pod...) jsou lepené dvojstrankou od 3M, lepily se s tím i nástavby na střechy VANů... (a rozhodně to nejsou čínské lowendy...
Pjercak> Explosivní svařování TIGem bych nezkoušel, normální xicht, je furt nejlepší ozdoba obličeje...
Assasin> Byl bys PRVNÍ s lepeným/pájeným držákem výfuku v historii motocyklů! Budeš slavný a v Guinessových análech!



no ja mam podobnejch bastlu na motorce az dost a radeji se s nima nechlubim :)

oboustranky funguji, na urcite spoje, chce to velkou plochu...

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 20:05 | Nahoru | #16
jj!

privareni nerez drzaku k al vyfuku

26.1.2013 v 21:42 | Nahoru | #17
No tak bych taky přidal trochu informací.

Svařování Al-Cu : Laserem
výbuchem, tlakem za studena.

Svar ocel-Al: jde metodou CMT od fy Fronius, je to vlastně upravený MIG svařování.

ed.: Co si pamatuju měli tim (CMT) na závodní šáde vařit střechu.

Laserem by to mělo jít taky.

Je jasný že na výbrusu to bude vypadat trochu jinak než klasickej svar ocel ocel.

Naposledy editováno 26.01.2013 21:46:19

privareni nerez drzaku k al vyfuku

27.1.2013 v 16:27 | Nahoru | #18

(reakce na) privareni nerez drzaku k al vyfuku

27.1.2013 v 22:52 | Nahoru | #19

gorkin píše: Hele ja bych to viděl na Dubovou elektródu
snad nějaká pájka ale svárem na 100% ne



Prosimte kdes to slysel to vadŕit dubovou elektrodou,na to musis mit ty z jahodovyho drivi....

privareni nerez drzaku k al vyfuku

28.1.2013 v 12:05 | Nahoru | #20
Navařit na AL výfuk AL plochač s dírou na šroub a přišroubovat k držáku, pak nemusí shánět nějakou šilenou metodu. Svařit hlínu není dneska žádnej problém pokud to neobsahuje "různé" kovy (nekovy), nebo to není nasáklé mastnotou...

1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku

28.1.2013 v 12:06 | Nahoru | #21
Myslim Al k AL ne AL k jinému kovu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) privareni nerez drzaku k al vyfuku

28.1.2013 v 19:55 | Nahoru | #22
Pepek001> otazla znela jestli jde privarit nerez k hliniku

(reakce na) privareni nerez drzaku k al vyfuku

28.1.2013 v 22:59 | Nahoru | #23
xv1900> jo jo otazce jsem rozumel
jen mi tak blesklo heslo...proc delat neco jednoduse, kdyz to jde slozite
Kazdopadne spojit hlinik s antikorem pajenim, to je realny ale svarit je dohromady..?
Strechy u aut sem videl v BMW uz pred 14-i lety laserem, ale slo o metodu plech k plechu..konec koncu v posledni vete u odkazu to pise ze je to tzv. pajeni plamenem.
Mozna to jen spatne pojmenoval metodu spojeni materialu..? Hod sem odkaz, pro zajimavost ho zkontaktuju kde na to prisel

privareni nerez drzaku k al vyfuku

29.1.2013 v 18:13 | Nahoru | #24
Ten odkaz co sem dal dedek je celkem matoucí. Proto jsem psal, že je to od firmy Fronius. A Vařila se tim střecha(Al) na závodní škůdce.

Dneska existuje už i ruční držák.

Hlavním těžištěm je dle mýho názoru svařování tenkejch plechů. Sníženým množstvím vnesený energie se zmenší i TOO a tím se sníží i deformace svařenců.

Se svařováním plamenem nebo pájení plamenem to nemá nic společnýho.

Co se v automobilkách čim dál tim víc používá pro spojování plechů je MIG pájení, svařování laserem, různý hybridní technologie a jak už bylo zmíněno i lepení.
Ono čim tenčí plech jsou schopný bezpečně spojit, tim menší hmotnost, tvářecí síly....
A v konečným důsledku vyšší zisk.

Jen pak bude sranda, když to má po bouračce někdo opravit.

privareni nerez drzaku k al vyfuku

29.1.2013 v 18:57 | Nahoru | #25
souhlasím s výše psaným.....
ale zeptám se-proč chceš na hliníhový výfuk vařit nerezový držák?zpousta motorek má hliníkový výfuk a má na něm navařený hliníkový držák-proč nerez?...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist