Uzavřeno 28.01.2013 v 19:52 uživatelem xv1900
Otevřeno 28.01.2013 v 19:53 uživatelem xv1900
1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku
snad nějaká pájka ale svárem na 100% ne
Naposledy editováno 26.01.2013 15:18:39
1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku
nekdy chcou lidi nesmysly navarit patky a tri nyty na kazdou stranu plus to podmaznout sikou a to fakt neurve
1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku
Zprostředkování v bimetalového Cu-AL plechu nebo podložky zabránit vzniku problému: neboť tyto produkty jsou bimetalické (získaný výbuchu svařování), jsou měděné a hliníkové povrchy molekulárně spojeny, bez přítomnosti elektrolytu, který může spouštět.
Naposledy editováno 26.01.2013 18:57:41
1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku
Pjercak> Explosivní svařování TIGem bych nezkoušel, normální xicht, je furt nejlepší ozdoba obličeje...
Assasin> Byl bys PRVNÍ s lepeným/pájeným držákem výfuku v historii motocyklů! Budeš slavný a v Guinessových análech!
666S999 píše: Když "odskočíme" od svařování k lepení... odtokové hrany na Boeingách (klapky a pod...) jsou lepené dvojstrankou od 3M, lepily se s tím i nástavby na střechy VANů... (a rozhodně to nejsou čínské lowendy...
Pjercak> Explosivní svařování TIGem bych nezkoušel, normální xicht, je furt nejlepší ozdoba obličeje...
Assasin> Byl bys PRVNÍ s lepeným/pájeným držákem výfuku v historii motocyklů! Budeš slavný a v Guinessových análech!
no ja mam podobnejch bastlu na motorce az dost a radeji se s nima nechlubim :)
oboustranky funguji, na urcite spoje, chce to velkou plochu...
Svařování Al-Cu : Laserem
výbuchem, tlakem za studena.
Svar ocel-Al: jde metodou CMT od fy Fronius, je to vlastně upravený MIG svařování.
ed.: Co si pamatuju měli tim (CMT) na závodní šáde vařit střechu.
Laserem by to mělo jít taky.
Je jasný že na výbrusu to bude vypadat trochu jinak než klasickej svar ocel ocel.
Naposledy editováno 26.01.2013 21:46:19
1 reakcí na tento příspěvek privareni nerez drzaku k al vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) privareni nerez drzaku k al vyfuku
jen mi tak blesklo heslo...proc delat neco jednoduse, kdyz to jde slozite
Kazdopadne spojit hlinik s antikorem pajenim, to je realny ale svarit je dohromady..?
Strechy u aut sem videl v BMW uz pred 14-i lety laserem, ale slo o metodu plech k plechu..konec koncu v posledni vete u odkazu to pise ze je to tzv. pajeni plamenem.
Mozna to jen spatne pojmenoval metodu spojeni materialu..? Hod sem odkaz, pro zajimavost ho zkontaktuju kde na to prisel
Dneska existuje už i ruční držák.
Hlavním těžištěm je dle mýho názoru svařování tenkejch plechů. Sníženým množstvím vnesený energie se zmenší i TOO a tím se sníží i deformace svařenců.
Se svařováním plamenem nebo pájení plamenem to nemá nic společnýho.
Co se v automobilkách čim dál tim víc používá pro spojování plechů je MIG pájení, svařování laserem, různý hybridní technologie a jak už bylo zmíněno i lepení.
Ono čim tenčí plech jsou schopný bezpečně spojit, tim menší hmotnost, tvářecí síly....
A v konečným důsledku vyšší zisk.
Jen pak bude sranda, když to má po bouračce někdo opravit.