paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Gumy na těžké enduro ...
Tak jsem pročetl všechny diskuse na hodně forech a zajmal by mě váš názor s odstupem doby co se vám osvědčilo obouvat na velké cestovní enduro ... Jezdím tak 80% silnice (hodně ostře a rychle) a 20% terén ... Zatím jezdím na Touranckách , polní a lesní cesty v poho , těžší off ty gumy samo už nedaj , ale vydržej opravdu hodně km a to i po dálnicích ... Má někdo zkušenosti s jinou gumou , co vydrží hodně km a v terénu si na nich může dovolit víc...? Předem podotýkám , že Mitass E7 je pro mě k ničemu , jelikož má rychlostní index Q , což je 160km/h - takže pro mě nepoužitelná...
A co říkáte na dlouho očekávanou novinku Karoo 3 , ta by mohla bejt ta pravá...





Naposledy editováno 25.01.2013 16:29:31

2 reakcí na tento příspěvek Gumy na těžké enduro ...

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2013 v 16:43 | Nahoru | #1
až nějaký výrobce vymyslí to co cheš tak bude v balíku a lidi mu ruce utrhají

prostě pokud má guma držet na silnici, vydržet dost kilometrů a ještě být schopná v terénu tak je to utopie, do terénu potřebuješ větší profily, mezery a ostré hrany což je přesný opak silnice kde přenášíš sílu do větší plochy

ostré terénní gumy jsou do 130kmh, třeba i populární karoo taky do 160 a jen některé gumy mají přes 160, já to řeší že mám dvoje kola - silniční kde používám něoc ve stylu e07, k60, distanzia, tourance případně na cesty tkc, e09 )karoo mě zklamalo nájezdem do 2000 km) a pak terénní kola kde použíám klasické terénní gumy c19/c21 vepředu a třeba s12xc vzadu

e: než jsme to naklofal už tady máš odpovědi

Naposledy editováno 25.01.2013 16:43:53

(reakce na) Gumy na těžké enduro ...

25.1.2013 v 16:56 | Nahoru | #2
Honza-TA950> dvoje kola by se taky šikly , ale zatim na ně neni... Takže zatim nikdo nic nevymyslel , škoda , už se to tady řešilo v roce 2008 a koukám v gumách zatim žádnej pokrok...

(reakce na) Gumy na těžké enduro ...

26.1.2013 v 20:20 | Nahoru | #3

Honza-TA950 píše: až nějaký výrobce vymyslí to co cheš tak bude v balíku a lidi mu ruce utrhají

prostě pokud má guma držet na silnici, vydržet dost kilometrů a ještě být schopná v terénu tak je to utopie, do terénu potřebuješ větší profily, mezery a ostré hrany což je přesný opak silnice kde přenášíš sílu do větší plochy

ostré terénní gumy jsou do 130kmh, třeba i populární karoo taky do 160 a jen některé gumy mají přes 160, já to řeší že mám dvoje kola - silniční kde používám něoc ve stylu e07, k60, distanzia, tourance případně na cesty tkc, e09 )karoo mě zklamalo nájezdem do 2000 km) a pak terénní kola kde použíám klasické terénní gumy c19/c21 vepředu a třeba s12xc vzadu

e: než jsme to naklofal už tady máš odpovědi


Jinak naprostej souhlas s Honzou.
Prostě mít něco na OFFroad obutý do "C" gum a k tomu cesťáka na Touranckách, nebo Anakee.....

Maty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 3.6.2024 v 14:18 jetam
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks


TOPlist