globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW 1150 GS
23.1.2013 v 04:32
Ahojte bmw gs 1150 se servisní knížkou,moto má najeto 98000km.Co by mělo mít,nebo jaké díly již vyměněno a co projistotu při koupi hned zkontrolovat,nebo pro jistotu vyměnit?Přeci jenon už má skoro 100000km.Dík Michal

BMW 1150 GS

23.1.2013 v 05:27 | Nahoru | #1
www.bmwgs.cz určitě koukni do zadního převodu jestli nejsou v něm špony a olej není jako stříbřenka ,na vypouštěcím šroubu,když jo potřebuješ nové velké ložisko a gufero (v nejlepším případě)pak koukni jestli není mezi motorem a převodovkou poteklej olej -gufero na klikovce ale s tím se dá žít,bacha na ABS,a jinak mě nic nenapadá

BMW 1150 GS

23.1.2013 v 10:46 | Nahoru | #2
 
Taky zadní tlumič a pružina budou asi už hodně unavený - zkus to spustit úplně dolu (stavěcím kolečkem) a pak to zvedej a počítej cvaknutí, kdy to začne klast odpor. Nová mašina hned od začátku, ale unavený pérování na staré vráně klidně až v polovině zdvihu nebo ještě vejš.

 
A taky spojka už po tomto nájezdu může být před smrtí, pokud už nebyla měněná a pokud mašina nejezdila výhradně po silnici nebo dálnicích.

Vizuálně zkontrolovat jde alespoň ta tloušťka obložení po odmontování startéru - je to v podstatě "automobilová" koncepce se suchou spojkou a pastorek startéru zabírá do ozubení věnce setrvačníku (součást klikovky, před spojkou).

A taky určitě zkontrolovat za provozu její prokluz - na nejvyšší rychlostní stupeň) na šestku), a prudce přidat. Pokud otáčky poletí ochotně nahoru a mašina nebude skoro zrychlovat, je to jasný a zralý na výměnu obložení. A pravděpodobně i přítlačáku, případně i ložiska. Ale to se uvidí až po rozborce motoru - nutno to celý rozhodit a oddělit převodovku od vlastního motoru.
 

 
A poslední a asi nejpotřebnější rada - jestli to jen trochu půjde, vezmi si na tu koupi někoho znalého z Tvého okolí, kdo Ti bude ochoten při koupi asistovat. Sám můžeš akorát tak naletět.
Dost lidí z ostravska a okolí vlastnících velký GS Báwo je na tuzemském foru BMWGS (http://www.bmwgs.cz), a najdeš tam i nepřebernou zásobu rad a zkušeností ohledně boxerů.

Zlom vaz! 

Naposledy editováno 23.01.2013 10:49:48

BMW 1150 GS

23.1.2013 v 15:26 | Nahoru | #3
Dík chlapi určitě vemu někoho sebou,to bude nejlepší

BMW 1150 GS

23.1.2013 v 20:07 | Nahoru | #4
Nikdo tu nezmínil vůle kardanu. Moto na hlavní stojan a kolo chytit jednou rukou nahoře a druhou dole. Hýbat k sobě a od sebe a někdo druhý by mohl sledovat, jak a kde se hýbe. Pokud to bude volný mezi prostředním a posledním členem kardanu, je možný dotáhnout kuželové ložiska. Pokud je to mezi kardanem a kolem, je to asi ložisko. Jinak zkontrolovat, jestli se šrouby zdají být originální, nerezavé. Když budeš zkoušet a projíždět moto, jeď od kamaráda pomalu a rovně pryč a ať se kouká, jestli to nebude trochu dvoustopé. Nic jiného mě už nenapadá.

Good luck
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.


TOPlist