paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?
Ahoj motorkáři, i když na podobné téma toho bylo napsáno mnoho a já jsem toho i mnoho přečetl. Nikdy jsem se nedozvěděl nic kloudného. Ale abych přešel k věci, chtěl bych přesedlat na litra. Jezdil jsem na CBR600f sport, nejsem zarytý pro žádnou značku spíš dám na vlastnosti motorky. Prosím vkládejte vaše zkušenosti. Pohodlí motorky, možnost cestování, posed, jízda v pěkných zatáčkách, vibrace, spolehlivost, dostupnost a ceny dílů, atd.. Prosím vyvarujme se ve vlákně tomu, co jede rychleji, top speed stejně dáte párkrát v sezóně a kolikrát potkáte na silnici někoho, s kým si to zrovna chcete rozdat a zrovna má třeba R1, když vy pojedete na RR. Je mi jasné, že někdo je zarytý pro určitou značku, nepotřebuji vědět co je podle vás nejlepší. Chci vědět vaše zkušenosti s danou motorkou, názor co by pro mě bylo nejlepší si udělám sám a pak se s ním i podělím. Mockrát děkuji za každý názor.

PS: dále by mne zajímalo jak se na ně poskládáte? Já mám 187cm.

DOPLŇUJI: mám zájem o ročníky 2005 - 2006 možná 2007 dle ceny. Ta cca 100-140tis.

Uzavřeno 28.03.2013 v 13:29 uživatelem Devil007

Naposledy editováno 18.01.2013 18:54:22

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 17:58 | Nahoru | #1
Podobná otázka opravdu nemá moc smysl, trochu něco ti řeknou články, například tady na m.cz toho o všech těchto motorkách bylo napsáno mnoho, ale nejvíce ti řekne jen osobní zkušenost. Takže úderem jara doporučuji projít si inzeráty, najít si nějaké kousky v okolí, projet si je a podle toho se pak rozhodovat.
Pokud už chceš nějakou kloudnou radu, dopiš o jaké ročníky a cenové relace máš zájem.

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 18:08 | Nahoru | #2
Hele já přesedlávám z Horneta na litrový supersport a články + fórum na m.cz mi pomohli se rozhodnout... Vláken jako je toto je tu milion. Co čekáš, že se tu dozvíš? Vždyť jsi nenapsal ani ročník, čekáš že jsem každý kdo vlastní jednu z dotazovaných mašin napíše recenzi??

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 18:18 | Nahoru | #3
Omlouvám se. Jedná se o ročníky 2005-2006 cena cca 100-140tis. A co čekám? Že se tu konečně založí vlákno které je smysluplné a ne jen o tom, že někdo napíše R1 je rychlá a sám jezdí na ČZ. Takových vlákej je tu spousta to máš pravdu.

Naposledy editováno 18.01.2013 18:51:39

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 18:31 | Nahoru | #4
Nejsem si jist jestli za tu cenu sezenes gixero v litru. Do te ceny se mozna vlezes s Daytonou 955i. Na tu neni problem sehnat jakykoliv nahradni dil. Vibrace nejsou skoro ani citit, posed akorat - ma sirsi sedlo. Chyta hned na prvni pokus, ale miva problemy s plastovymi konektory na pumpe, ktere je nutne vymenit za kovove, jinak brzy zacne uchcavat benzin. Vyborne brzdy, predni stit mohl byt o trochu vyssi, ale neni problem sehnat jiny o 6cm vyssi.

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 18:48 | Nahoru | #5
Kup zx10r,ceny jsou nejnižší,asi díky blábolům co tady kolujou.Cestování super, okruh ještě lepší jen jsem jí celé léto krotil a až na podzim byl spokojen,musíš se na ní pohybovat víc,ale pak je to koncert.Koukal jsem i po R1,ale ty jsou cenově dražší,ale ve finále jsem propadl kawám ještě víc.Měl jsem Yamahu i Kawu ale zx10r je best off.Chce to sehnat co nejnovější stroj,pořádnou prohlídku a solidního prodávajícího,jinak jsou všechny motky podobné

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 19:02 | Nahoru | #6
Přečetl jsem mnoho fór a prohlídl spoustu uživatelů, kteří mají kawu, nevím proč jsou ty ceny tak dole. Osobně bych řekl, že to není moc pěkná motorka, ale je to věc vkusu. Ano jsou podobné v některých parametrech i stejné, ale ten pocit z té motorky je mnohdy úplně jiný. Proto jsem vděčný za každou kloudnou odpověď. V tomto rozmezí jsem koukal i po nové CBR600f protože nová s cenou 169tis, když odčtu DPH jsem na tom stejně jako na ojeté 6 let staré motorce, ale když jsem koukal na youtube, tak je to hrozně malá motorka a vypadal bych na tom jak vosa na bonbónu mám přece jenom 187cm. Tak bych rád slyšel i jak se na to ně poskládá člověk s podobnou vejškou. Je jasné, že je nejlepší si na mašinu sednout, ale u nás na jihu Čech se toho moc neprodává a abych jel 200km jenom abych si na mašinu sednul se mi nějak moc nechce.

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 19:12 | Nahoru | #7
Tady celkem nemá smysl se ptát, protože každej ti napíše ať si koupíš ZX-10, protože je nejrychlejší Ve výsledku si koupíš to, co budeš mít blízko a na čem se projedeš a ověříš si, že je to v cajku. Třeba jako já, neměl sem uplně v plánu něco hned kupovat, ale dojel sem se 50km podívat na R1 06 a jelikož sem znal chování a slabiny R1 02, tak sem po dvou minutách jízdy věděl, že tu 06 koupim, protože je ve špičkovym stavu. Nenapadlo mě čekat kdovíjak dlouho nebo jezdit někam do tramtárie abych se podíval na konkurenci Jelo se mi na tom skvěle, tak sem neřešil. GSXR a ZX asi pojedou rychlejc, ale mně tohle vážně v pohodě stačí... Závodní ambice nemam

Naposledy editováno 18.01.2013 19:14:16

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 19:19 | Nahoru | #8
Osobně nejvíce táhnu k R1 nebo CBR, ale přece jenom, je to už trochu investice, kterou je potřeba zvážit. Rád si nechám poradit od zkušenějších.

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 19:22 | Nahoru | #9
Rada od zkušenějších v tomhle případě neni uplně relevantní, protože upřímně, ty motorky jsou kvalitativně stejný. Jednomu "zkušenějšímu" se líbí chování týhle, druhýmu zas týhle. Je to o preferencích. Proto řikám, dojeď se podívat na motorky co sou blízko, svez se, a podle toho se rozhodni. ZX a GSXR budou nejrychlejší, o tom se asi nikdo přít nebude. Otázka je, jestli oceníš, že to má stovku o desetinu nebo dvě rychlejc a nejede to 300 ale 330. Pro mě sou tyhle parametry podstatný asi jako jestli to má nádrž na 15 nebo na 16 litrů...

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 19:38 | Nahoru | #10
To je jasný motky jsou podobné,jde o to sehnat fakt pěkný kousek.Skoro vše je bourané z dovozu,jde o to jak je to opravené nebo jen zamaskované.Já ji koupil taky položenou,ale věděl jsem na čem jsem a teď je z ní voňavka.Radši toto než opravenou jakoby nebouranou,chce to kupovat s odborníkem,také jsem málem koupil slátaninu,už jsem tam byl s vozíkem,ale vzal jsem kámoše na výlet a jeli jsme s prázdnou zpět.Já bych ty detaily neviděl

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 19:45 | Nahoru | #11
na kawe mám vepředu o zub míň a maximálku má stejnou jako gsxr možná jsem ho i malinko dojížděl
fároš se na acc. ani top speed nechytá
R1 nevím má ji kámoš, kterej když s nama jel tak nejel takovou pilu jak my

gsxr mi připadalo takovy pohodlnější, záleží taky na nastavení podvozku...

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

18.1.2013 v 19:53 | Nahoru | #12
Jak řikám, pro někoho, pro koho je důležitý, že stovku tam bude mít o dvě desetiny dřív, ať si koupí ZX 10 celkem bez přemýšlení. Ostatní je o vyzkoušení pohodlí a ovládání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

19.1.2013 v 00:20 | Nahoru | #13

honza_ píše: na kawe mám vepředu o zub míň a maximálku má stejnou jako gsxr možná jsem ho i malinko dojížděl
fároš se na acc. ani top speed nechytá
R1 nevím má ji kámoš, kterej když s nama jel tak nejel takovou pilu jak my

gsxr mi připadalo takovy pohodlnější, záleží taky na nastavení podvozku...



Jojo,topspeed je přesně to co chtěl vědět .

(reakce na) CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

19.1.2013 v 01:45 | Nahoru | #14

JiříII. píše: Jojo,topspeed je přesně to co chtěl vědět .


na blejdovi jsem nejel, takže víc toho říct nemůžu navíc miluji ty co se naváží do někoho, kdo byť málo, ale aspoň něco k těm motorkám řekl z vlastní zkušenosti...
tak prosím příště vynech debilních komentářů a radši mu napiš proč by měl jít třeba do hondy

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

19.1.2013 v 07:39 | Nahoru | #15
za 140tis koupíš cbr1000rr rok 2008.....hodně povedená....

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

19.1.2013 v 08:30 | Nahoru | #16


přesně jak se dalo očekávat-každý chváli tu svou....,tohle ti v rozhodování nepomůže.

pokud ti je fakt jedno co to bude-ono na rovinu máš pravdu,ty motorky jsou +- stejné,tak vybírej jinak-v inzerci si zatrhni kraj ve kterém bydlíš a prostě jezdi po inzerátech v okolí-a ta která se ti zalíbí(ať už vzhledem,nebo technickým stavem) ,tak tu kup.

a nebudeš mít nervy z ježdění po celé ČR za určitým modelem v solidního stavu...

(reakce na) CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

19.1.2013 v 08:30 | Nahoru | #17

hondic77 píše: za 140tis koupíš cbr1000rr rok 2008.....hodně povedená....

tak okruhovku.....

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2013 v 10:30 | Nahoru | #18
CBR 1000RR ...byl sem naprosto spokojen

Pozice jezdce:
mám 194cm a 94kg ...pohodlí super žádné zalomené ruce bolení zápěstí nebo trnutí krční páteře..pozice nohou akurát ...možna bych ted dal přepáčko a stupačky víše o nějakej cm.
do 200 sem myslím slušně odolával větru nad už je potřeba zalehnout a vlezu se tam...
i po 250km sem niják neupad do bolestí ani na zadku...

Podvozek:
tlumič řízení funguje dobře ,jezdím technické ale i rychlé zatáčky asfalt českého typu takže koleje a náké ty nerovnosti či hadi na cestě.
tady bych nevytlk vubec nic ta stabilita a klid od podvozku se mi zamlouvá
přenastavením podvozku byla odezva čitelnější ale trochu tvrdší...velký vliv má i kvalita oleje v tlumičích atd..
zadní jednotka nemá plovoucí charakter ani pod plynem na nerovnostech (opět byla nastavena)
neznám prakticky takové neklidné projevy jako na R1...ale bude to gumama a taky tím že R1 05 sem osedlal minimálně...takže nezvyk
jinak sem dělal gufera zhruba při 30tis včetně oleje... asi 1500kč

Brzdy :
v serii dobrý..myslím že plně dostačující (asi na okruhu povadnou)
jinak ja sem tedy volil jine kotouče a desky + pancíře..je poznat že motorka brzdila agresivněji a později vadly brzdy(ja je používam dost)

Motor:
je takový jiný než u ostatních ale do celku zapadá..někdo říká že je hodný ja tvrdím že je plynulýa takový dobře vychovaný...
3000tis ot už bere a 5000 až 6000 jde za plynem i na zadní..nadrouhou stranu se neděje žádný kopanec od 7000tis tahá až k omezovači
neměl sem problém ani se spojkou ani ničím jinym ...tichý chod

Převodovka:
řadi přesně a myslím hladce ...jednička lupla jak kdy...jinak žádné tvrdé chrapnutí nebo nejáké věci co by mě štvaly...
možná bych dnes dal menší pastorek a trošku tím zkrátil kvalty ..ale to spíš souvisí s tm že jezdím dost klikaté úseky a tam je někdy 2jka na výjezdu slabší a 1 zas zbytečně moc ostra , ale dá se to kompenzovat plynem ale chce to cit...
při 28 tis bez jakehokoli náznaku odešla 4R při podřazení a brždění ...vylomil se zub
pozitivní na tom je že má kazetovku takže oprava za minimální čas a náklady bez nutnosti demontáže motoru nebo jeho půlení...výměna náběhového kolečka , kolečka4R a protikolečka cca v servisu za 9890 vč DPH žádná hrůza....

Zpracování:
neměl sem co vytknout...možná bych uvítal dojezd na palivo nebo měřák ale je to jedno kontrolka zahlásí včas a s počtem 150 až 180 km sem jel tankovat skoro vždy 15l
ovládací prvky dobře dosažitelné tam bych asi neměl připomínek.. možná snad kolenama sem tam drbl o komec plastů na bocích..

za mě takto...jiné stroje tu psát nebudu jen to ,že už sem něco projel a srovnávat to s S1000RR je nesmysl stejně jako s 09 ZX10 roky u těch mašin nesou pořád změny...

sám vybírám a furt se točím k CBR1000rr at přebírám co přebírám..ZX10 je asi hulvát ale ja mám problém se na to tak nějak usadit...tady mi vyhovuje ještě GSXR1000 i 750...R1 taky nemám problém ale moc se na tom necítím ...

Každá má něco co bys chtěl s té druhé

ja přemýšlím z litra na 750 o Vmax nejde a na to co jezdím za trasy je ten litr asi překoňovaný...
k přesunu na moje místa je 150koni dostatečné si myslím

ja už projel 5-6tis za naftu a nic sem nevzal ale sem puntičkář možna proto...ber to co se ti líbí kupuješ ojetou tak osobně bych dal víc na stav a to jak ti sedne pocitově...

pokud se na to nebudeš cítit dobře tak budeš jezdit hůř než na tom CBR600f

Naposledy editováno 19.01.2013 10:33:10

(reakce na) CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

21.1.2013 v 09:26 | Nahoru | #19

Peter7 píše: Nejsem si jist jestli za tu cenu sezenes gixero v litru. Do te ceny se mozna vlezes s Daytonou 955i. Na tu neni problem sehnat jakykoliv nahradni dil. Vibrace nejsou skoro ani citit, posed akorat - ma sirsi sedlo. Chyta hned na prvni pokus, ale miva problemy s plastovymi konektory na pumpe, ktere je nutne vymenit za kovove, jinak brzy zacne uchcavat benzin. Vyborne brzdy, predni stit mohl byt o trochu vyssi, ale neni problem sehnat jiny o 6cm vyssi.



Když bude mít štěstí tak i K8

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

21.1.2013 v 10:16 | Nahoru | #20
Ja ti poradim ackoli moje RSV z vyberu vyrazuje rocnik. Tady najdes jakej ma ktera posez a jak se na kterou poskladas.

Jinak to RSV proti ctyrvalcum nepojede a ma trosku jiny vibrace. Taky to neni zrovna motorka na cestovani.

CBR 1000rr, R1, GSX-R1000, RSV4 jak jsou na tom?

21.1.2013 v 10:20 | Nahoru | #21
GSXR. Akorát si pohlídej, aby měl rám výztuhu.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35850 Dnes v 00:17 psenap
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist