Téma: Cabrio Peugeot 307
 
5.1.2013 v 12:13
Ahoj, máte někdo osobní zkušenosti, chci to počídit do rodiny, na motorizaci mi příliš nesejde, nabídky mám cca r.v. 2004. Jde mi o zkušenosti s provozem (jsou problémy se střechou?, na co dát bacha?, co odchází?...)
Dík za info.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 12:18 | Nahoru | #1
bacha na jakejkoliv tukanec, kastle neni moc tuha a kdyz se narazem zkrouti, tak muze prestat fungovat strecha nebo tam zacit zatykat. do prvnich rocniku velice rado teklo, at 206cc nebo 307cc, jinak klasika problemy s elektrikou a mozna bude vic odchazet podvozek pac CC je tezsi nez HB pro ktery ten podovzek byl stavenej.
rozhodne od toho auta necekej sportovni vykony, rezani zatacek a podobne, v jakekoliv motorizaci je to na klidnou okresku.

Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 15:34 | Nahoru | #2
Mam 307cc 2.0 2005 benzin... Problemy se strechou nejsou. Ale pri narazu dozadu jde skutecne mechanismus do pitche a mas auto v prdeli. Neni tam moc mista. Do rodiny jako hlavni auto bych vazne nekupoval. V zime to neni nic moc. Diky vypouklym dverim dovnitr pri otevreni v desti nebo pri snehu natece. To samy kufr pri zvednuti pokud je mokrej natece ti to dovnitr. Zivy to celkem je, ale musi se to vytocit je to holt tezky auto. Spotreba tak 8-9l. Ale jako kabriolet uzasny. Clovek se neboji to nekde nechat aby mu neprorizli strechu a v zime tam neni skrz strechu citit vlkho.

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 17:18 | Nahoru | #3
Dík za postřehy, do rodiny bylo myšleno jako dárek k 18- tinám a občas si doufám sám nechám ofouknout pleš .Jinak uvažuju, že do toho dám plyn, protože palivo budu asi také sponzorovat.

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 17:50 | Nahoru | #4
TOMASING> to se bude ceerka mit...to bude napadniku

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 18:51 | Nahoru | #5
Hele tak ja dcerku povozim. A ty usetris 180 hadru

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 21:33 | Nahoru | #6
Twister> presne tak ferova nabidka...

2 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 21:47 | Nahoru | #7
Za podobný prachy máš BMW e36 v cabriu, za ušetřený prachy tam dáš plyn. Alespoň to bude nějak jezdit a podle mě to udělá i víc parády než naducanej žabák.

Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 21:58 | Nahoru | #8
do takového bawa se mi baba nehodí...

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 21:58 | Nahoru | #9
[quote=Fidži.FZS]Za podobný prachy máš BMW e36 v cabriu, za ušetřený prachy tam dáš plyn. Alespoň to bude nějak jezdit a podle mě to udělá i víc parády než naducanej žabák. Ten hoch ma pravdu - a kvalitou jsi uplne nekde jinde

Naposledy editováno 05.01.2013 21:59:22

Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 22:37 | Nahoru | #10
A navic je to i pekne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 23:13 | Nahoru | #11

Fidži.FZS píše: Za podobný prachy máš BMW e36 v cabriu, za ušetřený prachy tam dáš plyn. Alespoň to bude nějak jezdit a podle mě to udělá i víc parády než naducanej žabák.


To je taková ta paráda typu "neleštěná bída"

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

5.1.2013 v 23:53 | Nahoru | #12
Horneťák> Ve srovnání s tím Pažoutem?

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 00:16 | Nahoru | #13
Panove to BMW ma jednoduchou chybu. Strecha je platena. Mel jsem kabrio s platenou strechou. A bohuzel bylo poznamenano vreckovym nozem a ztratou radia a vyrezanim repraku vcetne kozeneho oblozeni. Dalsi problem je v zime, kdy skutecne to neni jako bezny auto jak se tvrdi. Plus kdyz si pripocitas kazdych par let 20-tacu za novou strechu. Tak se postupne dostanes do stadia kabrioletu s plechovou strechou a v teto cenove kategorii bude na vyber tak 206, 307, Megane a mozna opel...

Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 00:38 | Nahoru | #14
Moje střecha je po 15 letech stále v kondici, jen budu muset vyměnit zadní slídu. Je to hlavně o údržbě. Jinak veškeré nevýhody v zimě řeší hardtop za cca. 500€.

edit: Ale ruku na srdce, kdo si kupuje kabriolet, aby ho tahal do soli v zimě? Tenhle typ auta si člověk kupuje pro radost a ne na dojíždění. Proto i chci aby to auto nějak slušně jezdilo, mělo nějakou odezvu a funfactor.

Naposledy editováno 06.01.2013 00:42:20

Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 01:50 | Nahoru | #15
ja jsem zastancem pevne strechy u kabria.. tim padem auto vyuzijes v zime jako bezne coupe... nevidim rozdil tahat do soli nornalni auto, nebo cabro s pevnou strechou.

Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 09:20 | Nahoru | #16
Ja to beru tak ze cabrio (kundolap) je jako motorka na leto a muzes delat machry bez strechy ale na zimu to neni - v kazdem pripade to chce jeste nejake druhe auto se strechou (je jasny ze je to vsechno o prachach a kazda frajerina neco stoji ) Kde montujou ten kundolap

Naposledy editováno 06.01.2013 09:22:34

Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 13:20 | Nahoru | #17
Bmw e 36 cabrio?? Chce to dobrou životní pojistku, pokud bude bourat v rychlostech vyšších než 60km/h tak to chce pojistit výhodně úmrtí.
Crash

Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 13:22 | Nahoru | #18

Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 13:34 | Nahoru | #19
Pánové,
E 36 je krása, ale pro ženskou raději toho pežota.
Já se zamiloval do BMW E36 M3. Jak vydidím ten crash test, přešla mě chut.
Občas bych vozil i rodinu, ale auto s miň jak 4 hvězdy fak nechci.

Štastný výběr.

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 13:37 | Nahoru | #20
Koukam na ty crese a teda to Bawo nic moc

2 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 14:47 | Nahoru | #21
Mooc, motorkáři se tu čílí nad bezpečností aut

Kup felicu/fábiu/oktáviu, nejlíp v naftě

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 15:04 | Nahoru | #22
Kup felicu/fábiu/oktáviu, nejlíp v naftě [/quote] A uplne nejvic na 17 ci 18 hlinikach,samo ze nacipovanou,taky nejaky to tuninkove kridlo (cim vetsi tim lepsi) a v neposledni rade velkou koncovku na vejfuc a k tomu na hlavu cepici s ksiltem a mas 100 bodu jasnejch jo jeste dodam a jezdi to za 4l na olej od kamose z hospody

Naposledy editováno 06.01.2013 15:06:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 15:41 | Nahoru | #23

Rampa89 píše: Mooc, motorkáři se tu čílí nad bezpečností aut



Co je nenormálního na tom ,že auto má bejt bezpečný, teda alespoň pro mě....až budeš mít palubkou rozdrcená kolena a skončíš na vozejčku a dlouhodobým léčením smát se nebudeš.
jestli nechápeš rozdíl mezi motorkou a autem tak je diskuze zbytečná...

abys to pochopil...
v barvičkách se vyznáš?

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 15:44 | Nahoru | #24
Když pominu to, že není úplně fér porovnávat proti sobě v kreších auta, který jsou konstrukčně min. 10 let od sebe a když navíc pominu i to, že NCAP jsou modelový kreše, který s praxí povětšinou nemají nic společnýho a s postupující dobou se jejich teoretický výsledky čím dál tím víc odlišujou od praxe...a to ještě musím pominout to, že výsledky NCAP jsou vztaženy na kategorii auta - tzn pažout slušná ochrana v A segmentu; e36 horší v B segmentu...

...tak mi z toho tak jako tak vychází že mi obě tyhle auta přijdou úplně nahovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 15:55 | Nahoru | #25

BagoBorec píše: Když pominu to, že není úplně fér porovnávat proti sobě v kreších auta, který jsou konstrukčně min. 10 let od sebe a když navíc pominu i to, že NCAP jsou modelový kreše, který s praxí povětšinou nemají nic společnýho a s postupující dobou se jejich teoretický výsledky čím dál tím víc odlišujou od praxe...a to ještě musím pominout to, že výsledky NCAP jsou vztaženy na kategorii auta - tzn pažout slušná ochrana v A segmentu; e36 horší v B segmentu...

...tak mi z toho tak jako tak vychází že mi obě tyhle auta přijdou úplně nahovno



Kdo psal ,že to má být fér? ty auta jsou v jeho výběru (finanční strop) a já sem poukázal na bezpečnost jako faktor výběru. Ano viděl jsem crash nové malé toyoty nebo japonce který na bariéře získal plný počet bodů a když ho poté poslali face to face velkýmu autu tak se toyota sesipala. Modelové ty testy jsou, ale je to simulace nejpravděpodobnějšího nárazu ( čelního nárazu) takže já osobně se jimy při výběru auta řídím a radší budu jezdit v novém frantíku než ve starym němci..

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 15:56 | Nahoru | #26
Radši než jezdit v žábě, tak zemřu jako chlap

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 15:58 | Nahoru | #27
mám C4ku a citím se jako chlap

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 16:01 | Nahoru | #28

Fidži.FZS píše: Radši než jezdit v žábě, tak zemřu jako chlap



tak umírat nemusíš stačí kotníky roztříštěný od posunutých pedálů, stehna a kolena rozsekaný od palubky, stehna a hrudník od volantu a hlava rozseklá od sloupku po nefunkčnim airbagu.

bud chlap a kup pořádnou ameriku!
Crajzler pyčo!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 16:02 | Nahoru | #29

naprcccs píše: mám C4ku a citím se jako chlap



tak to bude náká chyba ve vývojovém stádiu uvnitř matky.

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 16:03 | Nahoru | #30

Scrappy.Bored píše: tak to bude náká chyba ve vývojovém stádiu uvnitř matky.



zeptám se ji
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist