3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Né, nemá smysl to rozmazávat a dávat to sem znova.
Srovnával jsem je z pohledu majitele streetfightera 1098S - nejlepší motorky světa a nic jinýho jsem nechtěl slyšet. Každej chválí svůj vocas. To se rozumí. Přece si nepořídím něco, vo čom pak budu tvrdit, že néjni pro mě úplně to nejlepší. Že ano.
Teď to vidím jinak. Mám v garáží Monstera 1200S a jedeme dál.
A objektivní - nezaujatý srovnávák musíte požadova po někom jiným. Ty moje pohádky jsou přeci jen tak trošku ovlivněné mou složitou osobou.
STREETFIGHTER
+ i po letech špičkový vzhled
+ skvělý podvozek pro sportovní jízdu a vynikající brzdy
+ brutální zvukový projev a suchá spojka
+ výkon
- nevhodný pro jízdu ve dvou (šlo to ale o pohodlí nelze mluvit)
- servisní intervaly 12tis. (desmo)
- jízda po městě, v kolonách a kolem 50-60km/h za trest
- ucukaný motor lačný po otáčkách
Motorka skvěle fungovala na kvalitních silnicích a v rychlostech okolo 140km/h a víc. Při jízdě ve dvou po kotároch, z kopce a mezi auty byla očistcem. Pro vyplachování adrenalinu solo dokonalý stroj. Kulkobijec a drtič zápěstí po delší jízdě a z kopce.
MONSTER
+ moderní a neotřelý vzhled (vedle SF je vidět posun do předu) TFT diplay, ABS apod.
+ úžasný motor s tahem lokomotivy, kultivovanější projev a použitelsnost
+ skvělé brzdy (po výměně destiček)
+ pohodlnější i pro dva a spolujedec tolik neovlivní jízdní vlastnosti
+ v továrním set-upu podvozek lépe filtruje nerovnosti, po patřičném nastavení věřím v stejnou pevnost jako SF
+ servisní interval 30tis (desmo)
- už není tak brutální jako SF
- držáky stupaček spolujezdce a vakl zadních stupaček
- nemá suchó spojku
- celkově pohodlnější, použitelnější - vyměklejší motocykl než SF, ovšem je otázka, jestli toto lze brát jako mínus.
- malinko ztrácí kouzlo pravé DUCATI ze staré školy (rám, spojka, omezená použitelnost)
Krásná nahatá DUCATI, která kromě svižné vyjížďky solo nabídne i docela pohodlný přesun dvou osob. A to pořád ve "velkém stylu" a s dostatečně dynamickým projevem. Nebude to asi na žádné velké broušení sliderů v Brně nebo v Mostě, na to byl SF určitě vhodnější už jenom k vůli svému útočnému posezu, ale na druhou stranu, když člověk jezdí 98% po českých okreskách a ve dvou?
Asi stárnu, asi pořád jezdím s ženou a Multistrdau prostě nepotřebuju. Asi mám rád nakedy a silný motor. Asi potřebuju dvouválec a asi musí být z Bologne.
Pro to to není Triumph, proto to není MV Agusta, proto je to DUCATI Monster 1200s.
howg
Naposledy editováno 11.02.2015 19:31:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |