globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 12:42 | Nahoru | #1

t_freedom píše: Anti> hoši já už to nikomu nějak nechci cpát. Ale pokud si za pár let někde zjistíte lidi co to uměj, dá se to servisovat hodně pod ofiko hladinu cen Ducati...ale asi mám štěstí.
Jediný co je na Ducatce navíc jsou ty ventily. A pro mě to znamená cca. 7000CZK každých 12000-15000km...(řemeny jednou za 24000km už jsou v tom započítaný)... Vše ostatní je stejný jako na japonce.


U rejže přetáhneš servis o xx KM a hovno se stane. Drtivá většina lidí tím pádem na servis sere a servisují až se něco vysere nebo jim cinkaj ventily či mlátí rozvoďák. U italky každej ví, že tam servis ojebeš jen jednou a proto jsou v servisu častěji. A při koupi s tím už počítají. Prostě japonci to maj zmáklé, měníš jen olej a liješ benál. Tohle je prostě neodiskutovatený fakt.
Pak je tady to s tím charizma, koule či exkluzuvita. To je, ale strašně subjektivní. Každej člověk je individualista a jako takový vše nechápe stejně. Já měl Aprilii i Ducati, ale ani charizma ani koule či exkluzivitu jsem z jízdy na nich nepocítil. Akorád každý tlemil a poslouchal jsem vtípky. Když jsem koupil Ducati taky jsem podléhal tomu kolektivnímu plácání po ramenou. Slova jako "vítej v klubu, konečně pořádná motorka nebo čau desmo bráško" mi, ale ještě dnes zvedají kufr.

Naposledy editováno 04.08.2014 12:47:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 12:51 | Nahoru | #2
italšrot> yo yo...
japonci to nemaj zmáklý...japonci prostě používaj klasickou techniku. Jako oni to maj zmáklý Agláni i Italové (Cagiva, Aprilia) ...prostě tlačej na hrnek/podložku, pod kterým(ou) je pružina.
Jediný technicky zásadní rozdíl je desmodromický ovládání ventilů ( který v době našich dědů bylo úžasný a nikdo na to neměl)... dnes když točíš i pružinama 16trpm už to je jen nádech tradice...
Kecy typu desmobrášků a exclusivní mě nebraly nikdy ... snad jen na pošťuchování tady na fóru. Mě ta mašina úžasně učarovala...určitě jsou jednodužší bajky na vodění, kterým neskáčou kola při podřazování a nemaj jend dvě polohy plynu ... ale řekněme si, nebyla by to tak trochu nuda? Pro mě ano...

Naposledy editováno 04.08.2014 12:51:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist