paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 13:43 | Nahoru | #1

t_freedom píše: DejvGSR, Drippera> Do tý doby než kuchneš lambdu(katík) a přívěru se nic moc neděje. Katík je největší špunt. Pak to začne teprve dělat nějaký blbosti. V zátahu asi ne, ale v přechodech plynu to dělá někdy střelbu. Čím víc je ohřátej motor tím větší. Jezdil jsem s tím nejdřív jen s koncovkou - nic se nedělo. Pak jsem dal svody(i s lambdou) a zjara kdy se voda ohřála tak na 70-75°C nic moc problém - postupem času kdy motor šel už na svejch 80°C to pak začalo střílet a cukat. Motor v zátahu jel bez děr,ale někdy prostě to nebylo ono...otevřený/zavřený plyn ...opadnutí z vysokejch otáček do volnoběhu-motor chvilku jakoby hledal otáčky volnoběhu(zakolísal) atd.
Přecijen to na dvouválu není tak jednoduchý udržet, když ti oproti čtyřce chyběj dva hrnky U mě až Druhá mapa a poladění podtlaku, natržení by_pasů(mimochodem,mám to tak, že svislej válec má o krapet menší) reset TPS, přinesly kýženou spokojenost.



No možný to je...
Ovšem dovolím si protsetovat u dvou věcí.

1. Podtlaky? Není to náhodou stříkačka? Žil jsem v domění, že podtlaky se štelují pomocí budíků zásadně na karburátorech. Nevim, možná se pletu, opravte mě...

2.Katalyzátor je největší špunt? To je ale pěkná blbost. Najdi si někde tabulku o průtoku plynů (spalin) před CAT a za CATem a zjistíš, že katalyzátor samotný neklade téměř žádný odpor, tak chtyře je konstruovaný. Opravdu. Ti chytráci, co ho kuchaj z důvodu nárustu výkonu, či zlepšení zvuku si výsledek modelujou jen ve svojí hlavě, prakticky je tam rozdíl minimální.

Příklad? Tuono a 2 x akrapovič. Jednou ovál, bez CAT a po druhé hexagon vč. katalyzátorů! Zvuk naprosto totožný, možná ty hexagonaly s CAT ještě hlouběji duněly a odfuk z avýfukem úplně stejný, pohybovalo to listím i 5m za motorkou a mapa, filtr po každé stejný. Ta motorka neměla šanci poznat, a já taky ne, jestli tam CAT je a nebo není. Pokud teda nemá lambdu za katalyzátorem.

A mimochodem, o těch CATECH mi ani nemluvte, dneska se mi vysypal na Oktávce (2.0/58kW benzín)

Nový 6.500Kč. Kurva práce, kdybyste o nějakém levnějším věděli. Jen né prosím STAR-LINE. Děkuji...












Naposledy editováno 30.03.2013 14:07:24

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 20:38 | Nahoru | #2
drippera> posli VIN nebo cislo orig. dilu, delam v Porsche a zkusim ti ho sehnat levneji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist