globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

27.3.2013 v 20:42 | Nahoru | #1

DejvGSR píše: ludanek> Připojuji se k dripperovi a tážu se také. Nasadils jen ty koncovky? Žádný vzuchový filtr, odpojení přívěry, ladění řídící jednotky či jiné blbiny. Teda fakt jsou nádherný. Viděl jsem na vlastní oči ty vychvalovaný Termignoli či co jak se to řekne. Dílensky pěknej aušus, žádná pěkná práce a doufám že mě za to neukamenujete. Já chci taký!!!!!!!! ty Akrapi ale nejdříve ty zlaté podvozkové pozlátka ze Švédska.



Vitaj v klubu. Já měl TERMIGNONI 2 x a kvalitou zpracování nejsou špatný. Je ale fakt, že AKARPOVIČ je ještě o level dále. To každopádně. Např. Termixy mi trošku (oboje) čoudily pod nejtkem i pod sponkou na end-cupu. Při dotažení zadních šroubů v tom zajímavě křupalo. AKRAPY vezmeš, nasadíš si bílé rukavičky, namontuješ a rukama dotáhneš všechny šrouby. Sedí na 100%. Dotáhneš klíčem a jedeš. V balení samozřejmě žáruvzdorná vazelína na spoje, sada samolepek, tričko, apod.

Já na předchozích SF jednotka + filtr + koncovky. Vždy! A vše OK.

Na tomto kusu jen koncovky, vše ostatní původní, bez zásahu do čehokoliv. Funguje to na 100%. Spotřeba stejná, najeto na AKRAPECH cca 7tis. Bez sebemenšího náznaku propadu, střelby do výfuku, či jakýchkoliv jiných nesrovnalostí. Neřešim nic.




















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

28.3.2013 v 09:05 | Nahoru | #2
drippera> dejvGSR> Nedělal jsem vůbec nic, jen jsem je namontoval a hotovo! Termignoni si nárokujou úpravu jednotky a filtr k tomu. Akrapovic na svém webu jasně píše, že všechny Slip-on jsou funkční a změřený se seriovou jednotkou i filtrem!! A to je přece pecka ne?!! Vím že ještě Zard píše, že není třeba u jejich koncovek měnit ECU! Před cca14 dny jsem jí konečně projel alespon okolo komína a žádný problém jsem nezaznamenal, ale na to je třeba se projet pořádně! Každopádně motor běží krásně hladce, nehoupe, nestřílí...
Takže touhu po dolování koníků přez centralíny a filtry a bzdy si nechám až na příští rok
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist