Umí to jezdit i pomalu(dle zatažení rukojeti), ale umí to jet a zrychlovat sakra rychle. I otáčky volnoběhu jsem nakonec dokázal nechat naštelovat na poměrně nízký, jakoby pro dvouventil.
Ale v mostě na 9t rpm vytočenej dvouvál, kdy je možný ještě kvůli řazení jít o kousek dál a NEVADNE TO ...to je prostě šílenost.
V Mimoňi na letišti jsme si s kámošem vyměnili bajky a já to slyšel v otáčkách na 2km daleko...prostě nasranej krátkodvoubuch do L.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: No a je to tady. Dyk to řikám furt !!!!!
nojónojó
Už loni sem si sliboval,jak objedu testovačky,tak mi to snad vyjde letos.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Já vim, někdy je to lepší nepočítat, ale když ono taky není od věci si to sečíst a umět si za včasu říct DOST?!
Já se o tunning svého stroje naštěstí podělil s předchozím majitelem, chvála bohu a konečně!!! Protože ty předchozí investice (do předešlých bajků) nebyly vůbec malé.
Nepočítejme gumy ani benzín, zkrátka spotřebák, jen doplňky, tunning a vylepšení.
Takže začínám...65.000,- Kč
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
130kg váhy !!!!!
Shot s výkonem 132 koní a točivým momentem 142 Nm! Tohoto nárůstu bylo docíleno převrtáním motoru na 1 200 cm3 a změnou palivové mapy!!!!
Jinak příspěvky ohledně tjůningu a vysávání našich peněženek stále očekávám...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
pylot píše: Vysvetlete mi uz konecne jak je mozny ze 1198SP na cilovce na motor pojela panigalku...
To je staršně jednoduchý. Nebyla to náhodou 1198R ? Ta má totiž 180HP a 164kg !!!!
No dobrá, pokud to byla 1198Sp (ta má 170HP a 169kg) mohla mít panigale zařazenej blbej kvalt a nepomohlo jí ani jejích (195HP a 164kg).
Když se podíveš na graf výkonů, kde je srovnána Panigale a RC8 R, je to až katastrofální...
Na 6500 otáčkách má Panigale o 15 koní míň, než RC8. Točivý moment pod hranicí 5000 klesá - Panigale je závodní motorka.
Od nějakých 4800 otáček až po 7800 má navrch KTM, tudíž možná i ta 1198? Nevim, ale Panigale nastupuje až v osmi tisících a táhne až do jedenácti. Ten pilot ji prostě neměl pořádně vytočenou...
Já tedy nejvíce využívám pásmo mezi 4-8 tisíci a na silnici je mi 195 koní k hovnu, když vím, že je najdu až v deseti tisíchích! U litrového vé-twinu 1200???? No chápete to?
Naposledy editováno 26.02.2013 18:58:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Myslíš to předjetí na začátku joooo?
Nevím, nechci dělat chytrého, ale stačilo, aby...
1) jezdec na 1198 je lepší a na výjezdu na cílovku měldaleko větší rychlost
2) jezdec na 1198 šel evidentně o dost později na brzdy a v okamžiku předjetí měl týpek na Panigale u skoro zaklapnuto...
Tohle není předjetí na cílovce "na motor".
A jak můžeme vědět, že ta 1199 nebyla poladěná...
Vezměme tyhle dvě motorky na letiště a srovnejme je vedle sebe.Pak můžeme tvrdit, že SP pojezdí Panigale a nebo spíš opačně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
pylot píše: t_freedom> Panigale je sracka lina. Dvouvalec co ve strednich otackach nejede, kdo to kdy slysel... Ta 1198 ji pekne vyklepala a hodne pochybuju zeby to mmohlo bejt jezdcem.
Ale no tak, Pilote...
Co to zase kua meleš. Jak můžeš z jednoho takového videa dělat tak ukvapené závěry.
Panigale má pořád 195HP a váží 164kilo! Že potřebuje vyšší otáčky jo, ale pořád je to dvanáctistovka, která může směle spoupeřit i s BMW S1000RR. Já zase slyšel,že Báwo udělala na cílovce, někde jinde...
Jedna paní povídala. Víš jak to chodí. Sedni si na ni, dej si pět koleček v Mostě nebo v Brně a pak hodnoť. Já si myslim, ž eje to ostrý bajk, závodnička, která potřebuje akorát víc držet pod krkem, než jsme u dvouválců zvyklí.
Já po SV1000, které umíralo v osmi taky nechápal, jak je nožné testastrettu točit do desíti a ona ne a ne zeslábnout!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ale no tak...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |