globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 09:25 | Nahoru | #22681
zmulin> A on tady není funkční ? A logiku můžeš hledat max. v tom, že je to dvouválec. Ale když chceš minimalistický design uplatnit jako v tomhle případě, tak ty dvě velký roury rozdělíš na čtyři menší a takhle seřízneš aby lícovaly s tím sexy zadečkem .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 09:45 | Nahoru | #22682
zmulin> Ale je to jako se vším... záleží na vkusu soudruha. Někdo má rád kudrlinky viz. lemy, nýty, držáky, různý prolisy nebo patvary a někomu se líbí holá šikovně seřízlá trubka .
e: a teď vůbec nepolemizuju o tom, jestli se to hodí na Duc nebo ne. To je zase jiná...

Naposledy editováno 22.03.2015 09:48:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 09:57 | Nahoru | #22683
Frennky> Já to beru jako i v kontextu k Duc.Navíc-to světlo je uplně na hovno,páč je utopený v plastu jak auta z 80tejch let,takže má divnozbytečně masivní okraj a vidět je tak z přímýho pohledu zezadu.
A ty laufy asi ani o moc kratší,než ty novější zkrácený Termixy například,určitě nebudou.V součtu jsou ve finále i objemnější a sice sou seřízlý,ale to seříznutí se zas překrejvá,takže to postrádá trochu smysl.Navíc je to ufiklý s ostrou hranou až jako moc a to se mi k tý motorce moc nehodí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 09:58 | Nahoru | #22684

Frennky píše: zmulin> A on tady není funkční ? A logiku můžeš hledat max. v tom, že je to dvouválec. Ale když chceš minimalistický design uplatnit jako v tomhle případě, tak ty dvě velký roury rozdělíš na čtyři menší a takhle seřízneš aby lícovaly s tím sexy zadečkem .



Ale design, by měl být funkční a orginální a né obšlehnout něco od designové "ikony" MV-F4 a navíc se ztrátou logiky čtyři laufy na dvouválu.... to je jako nálepka V8 nebo TURBO na favoritu...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 10:00 | Nahoru | #22685
čtyři laufy na dvouválu.... to je jako nálepka V8 nebo TURBO na favoritu... [/quote]

a i přesto to občas někoho napadne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 10:01 | Nahoru | #22686
zmulin> Šak je taky nekupuješ ! (Zatím teda ale ani já )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 10:01 | Nahoru | #22687
Frennky> jak s homologací ?? A kolik koštujou ?
Mě se to docela líbí a jestli se to líbí tobě tak ser na ostatní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 10:04 | Nahoru | #22688
Honzatuu> Právě asi blbě. Dával jsem odkaz na e-bay na předchozí stránce. Žádná láce

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 10:05 | Nahoru | #22689
Frennky> oni většinou neví co by si za to řekli - všichni

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 11:21 | Nahoru | #22690
čtyři koncovky u dvouválu ?

Naposledy editováno 22.03.2015 11:21:51

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 11:54 | Nahoru | #22691
Frennky> Mě se taky libi Ale popravde kdybych vybiral mezi tim a Akrapek, tak bych nevahal...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 12:10 | Nahoru | #22692
Dotaz Jak zacházet se vzducháčem? Nastartovat a opatrně jet? Nebo nechat dvě minuty trošku ohřát na volnoběh a pak vyrazit? První se mi zdá blbý protože ten dvouvál se fakt do 3500 otáček jen klepe a asi se mu to moc nelíbí a to druhý si myslim, že je blbost, když motor běží dlouho na studenej olej, ještě na ten hustej co je standartně v Monsteru Dík za vaše názory, případně postřehy za x let zkušeností :)

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 12:29 | Nahoru | #22693
PetrA3> Já ho nechám pokaždé ohřát.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 12:35 | Nahoru | #22694
PetrA3> Zase to tolik neprožívej . Nastartoval jsem, nechal ty dvě minutky než jsem si oblékl rukavice a nasadil přilbu a normálně jel bez nějakýho většího vytáčení motoru.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 12:40 | Nahoru | #22695

Tifone píše: čtyři koncovky u dvouválu ?



Vůbec to nevychází. U auta mám dvě a je to čtyřvál u většiny čtyřválcovejch japonců je jedna, u Cagivy jsem měl dvě a byl to jednovál, u Ducati jsem měl dycky dvě a do prdele máme většinou jednu

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 12:41 | Nahoru | #22696
Frennky> Já to taky s žádnou nikdy neprožívál, zahřeju ji při jízdě.

Naposledy editováno 22.03.2015 12:43:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 12:47 | Nahoru | #22697
Frennky> Taky si myslim, že to neni stavěný na nějaký ohřejvání, ale víš jak :D

A jakmile je olej na dvou čárkách, tzn. 81st C a víc tak už se asi může jet tak do 3/4 otáček řekl bych.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 12:56 | Nahoru | #22698
[quote=Frennky]PETARDAK> Ivos> ...a mě se stejně líbí .

e:

Zvuk je uprděný, třaskavý...no hrozný! Není tam objem tlumiče a vata a karbonovej plášť, který pospolu vytvářejí hutný basový bublák voe!

Tyhle ty píšťalky jedině na MV AGUSTU, ale vážně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 13:00 | Nahoru | #22699

PetrA3 píše: Frennky> Taky si myslim, že to neni stavěný na nějaký ohřejvání, ale víš jak :D

A jakmile je olej na dvou čárkách, tzn. 81st C a víc tak už se asi může jet tak do 3/4 otáček řekl bych.



opět se na to dá koukat z více pohledů ... ty dnešní oleje maj obrovskej rozsah rozmezí teplot.
Když je olej hustej, hůře se prodírá kanálama k hlavám - líp však ulpívá na mazanejch plochách a zůstává na nich.
Podle mě je lepší nastartovat a jet na cca. 1/2 spektra otáček, netahat za to, roztahovat kvalty - rozmotávat opatrně, ale držet spíš kolem 4-5t ot/min - líp mažeš, máš větší tlak oleje, než na volnoběh....

Každopádně když se oblíkám...klidně to nechám na stojanu ducat než si nandám rukavice helmu a nákrčník.
Už při 50-60°C na oleji už není problém s mazáním oleje... ale spíš ještě nemáš ohřátej motor a tolerance ještě neseděj tak jako při 95-100°C na oleji...

Naposledy editováno 22.03.2015 13:03:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 13:00 | Nahoru | #22700
drippera> No joooo...už toho nechte, sem to jenom zkusil a vy mě tady trháte na cucky ....už mi Pavel objednává jiný a ještě ušetřím !

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 13:10 | Nahoru | #22701

Frennky píše: drippera> No joooo...už toho nechte, sem to jenom zkusil a vy mě tady trháte na cucky ....už mi Pavel objednává jiný a ještě ušetřím !



1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 13:14 | Nahoru | #22702
Top laufen (no já vím, ta cena ) jsou tyhle...










2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 13:29 | Nahoru | #22703
drippera> tady je dokonce video toho dědečka na Scramblerovi

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 13:44 | Nahoru | #22704
[quote=Palomoto]drippera> tady je dokonce video toho dědečka na Scramblerovi


(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 14:11 | Nahoru | #22705

t_freedom píše: opět se na to dá koukat z více pohledů ... ty dnešní oleje maj obrovskej rozsah rozmezí teplot.
Když je olej hustej, hůře se prodírá kanálama k hlavám - líp však ulpívá na mazanejch plochách a zůstává na nich.
Podle mě je lepší nastartovat a jet na cca. 1/2 spektra otáček, netahat za to, roztahovat kvalty - rozmotávat opatrně, ale držet spíš kolem 4-5t ot/min - líp mažeš, máš větší tlak oleje, než na volnoběh....

Každopádně když se oblíkám...klidně to nechám na stojanu ducat než si nandám rukavice helmu a nákrčník.
Už při 50-60°C na oleji už není problém s mazáním oleje... ale spíš ještě nemáš ohřátej motor a tolerance ještě neseděj tak jako při 95-100°C na oleji...



To co říkáš, má hlavu a patu. Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 14:15 | Nahoru | #22706
drippera> Člověče to už máš zajeto? Nikdy jsem velkou novou motorku neměl, tak nevím, jak moc je v pořádku to rozmotávat na 220+...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 14:59 | Nahoru | #22707
Frennky> Co tyhle Two Brothers?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 15:04 | Nahoru | #22708
[quote=Palomoto]drippera> tady je dokonce video toho dědečka na Scramblerovi


ty fole ta Rakouština to je nářez...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 15:11 | Nahoru | #22709

strakon píše: Frennky> Co tyhle Two Brothers?



Našel jsem jenom carbonový a ty nechci.

Jediný za slušnej peníz co se mi i líběj Už jsem poprosil Žmulina, jestli by mi je přes PayPal objednal .








Naposledy editováno 22.03.2015 15:35:11

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

22.3.2015 v 15:26 | Nahoru | #22710

z.a.j.o.c.h píše: drippera> Člověče to už máš zajeto? Nikdy jsem velkou novou motorku neměl, tak nevím, jak moc je v pořádku to rozmotávat na 220+...



Už to tu vysvětloval, že pocity z jízdy motá dokupy i se zkušební jízdou. Tak to snad nepřehání.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist