1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
e: a teď vůbec nepolemizuju o tom, jestli se to hodí na Duc nebo ne. To je zase jiná...
Naposledy editováno 22.03.2015 09:48:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
A ty laufy asi ani o moc kratší,než ty novější zkrácený Termixy například,určitě nebudou.V součtu jsou ve finále i objemnější a sice sou seřízlý,ale to seříznutí se zas překrejvá,takže to postrádá trochu smysl.Navíc je to ufiklý s ostrou hranou až jako moc a to se mi k tý motorce moc nehodí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Frennky píše: zmulin> A on tady není funkční ? A logiku můžeš hledat max. v tom, že je to dvouválec. Ale když chceš minimalistický design uplatnit jako v tomhle případě, tak ty dvě velký roury rozdělíš na čtyři menší a takhle seřízneš aby lícovaly s tím sexy zadečkem .
Ale design, by měl být funkční a orginální a né obšlehnout něco od designové "ikony" MV-F4 a navíc se ztrátou logiky čtyři laufy na dvouválu.... to je jako nálepka V8 nebo TURBO na favoritu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Mě se to docela líbí a jestli se to líbí tobě tak ser na ostatní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 22.03.2015 11:21:51
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tifone píše: čtyři koncovky u dvouválu ?
Vůbec to nevychází. U auta mám dvě a je to čtyřvál u většiny čtyřválcovejch japonců je jedna, u Cagivy jsem měl dvě a byl to jednovál, u Ducati jsem měl dycky dvě a do prdele máme většinou jednu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
A jakmile je olej na dvou čárkách, tzn. 81st C a víc tak už se asi může jet tak do 3/4 otáček řekl bych.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
e:
Zvuk je uprděný, třaskavý...no hrozný! Není tam objem tlumiče a vata a karbonovej plášť, který pospolu vytvářejí hutný basový bublák voe!
Tyhle ty píšťalky jedině na MV AGUSTU, ale vážně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PetrA3 píše: Frennky> Taky si myslim, že to neni stavěný na nějaký ohřejvání, ale víš jak :D
A jakmile je olej na dvou čárkách, tzn. 81st C a víc tak už se asi může jet tak do 3/4 otáček řekl bych.
opět se na to dá koukat z více pohledů ... ty dnešní oleje maj obrovskej rozsah rozmezí teplot.
Když je olej hustej, hůře se prodírá kanálama k hlavám - líp však ulpívá na mazanejch plochách a zůstává na nich.
Podle mě je lepší nastartovat a jet na cca. 1/2 spektra otáček, netahat za to, roztahovat kvalty - rozmotávat opatrně, ale držet spíš kolem 4-5t ot/min - líp mažeš, máš větší tlak oleje, než na volnoběh....
Každopádně když se oblíkám...klidně to nechám na stojanu ducat než si nandám rukavice helmu a nákrčník.
Už při 50-60°C na oleji už není problém s mazáním oleje... ale spíš ještě nemáš ohřátej motor a tolerance ještě neseděj tak jako při 95-100°C na oleji...
Naposledy editováno 22.03.2015 13:03:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: opět se na to dá koukat z více pohledů ... ty dnešní oleje maj obrovskej rozsah rozmezí teplot.
Když je olej hustej, hůře se prodírá kanálama k hlavám - líp však ulpívá na mazanejch plochách a zůstává na nich.
Podle mě je lepší nastartovat a jet na cca. 1/2 spektra otáček, netahat za to, roztahovat kvalty - rozmotávat opatrně, ale držet spíš kolem 4-5t ot/min - líp mažeš, máš větší tlak oleje, než na volnoběh....
Každopádně když se oblíkám...klidně to nechám na stojanu ducat než si nandám rukavice helmu a nákrčník.
Už při 50-60°C na oleji už není problém s mazáním oleje... ale spíš ještě nemáš ohřátej motor a tolerance ještě neseděj tak jako při 95-100°C na oleji...
To co říkáš, má hlavu a patu. Díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |