globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

28.2.2015 v 23:59 | Nahoru | #21841
Frennky> čeče spíš než nelíběj mi to připadá zbytečný lpění na designu,místo užívání si jízdy samotný

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 00:16 | Nahoru | #21842
zmulin> Ale vždyť bobek na zadní sedačce mám a mě ten tankvak prostě vadí že ho máš před sebou. Kufry tam dávat určitě nebudu a zatím co jsem kdy potřeboval, tak se mi to v klidu do baťohu vejde - takovej cestovatel taky zdaleka nejsem...
E: Proto mi z toho vychází nejlépe ten batoh

Naposledy editováno 01.03.2015 00:24:41

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 07:59 | Nahoru | #21843
desdro> Diky chlape Zaujimave a zabavne je,ze ini maju viac fotiek mna a mojej 749R ako ja sam Nie len tvoje SP ale aj ta tvoja MV bola nadherna! Mal si len tie najlepsie kusky,takze mas na co spominat a nie je nikde napisane,ze ta 998 a tri9 u teba v garazi este niekedy nezakotvia? Hlavne aby to zdravie bolo priatelu

A este musim doplnit pri pohlade na tu fotku jeden fakt......KUR...SKY mi chyba jazda na okruhu! Jazdenie po Alpach,Dolomitoch,v horach ,pri mori,je super.....ale ten pozitok z okruhoveho jazdenie.....ach jaaaaaaj....tusim idem zhanat nejaku okruhovku

Naposledy editováno 01.03.2015 09:24:52

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 18:12 | Nahoru | #21844
Tak máte to tady milánkové...

Je neděle, 1.března 2015 a číslice na digitálním teploměru ukazuje +8,5°C. Paráda! Konečně! Silnice oschly a hromady štěrku mi nemohly pokazit radost z první letošní vyjížďky. Ráno jsem ještě stihnul otočit „eresem“ Baťovku ve Zlíně a dovézt Gabču na oční pohotovost, ale potom mi už nic nebránilo letos po prvé zatahat! Vytáhnul jsem el Monstero 1200 z garáže a zahřál jej kolečkem kolem baráku s malou za zády. Tatínku, tahle DUCATI je supér, nedělá takový rachot jak ta předchozí. Ha ha ha…
Začínám v režimu „URBAN“ = 100HP a DTC na maximum a ABS nejcitlivější, protože lesk na nových pneumatikách v kombinaci se studeným asfaltem a všude se povalujícím štěrkem nevěští nic dobrého. Jezdeckou pozici jsem si našel velice rychle. Opravdu jsem se bál těch zadních stupaček a i když do těch držáků sem tam patou kopnu, dá se na to zvyknout a normálně jezdit. Musel bych stát na palcích, aby to byl opravdu PROBLÉM. Začnu kritikou. Je potřeba si zvyknout na opravdu podivně malý odpor plynové rukojeti. Není nad mechanické lanka, které otvírají škrtící klapky přímo. Ale myslím si, že až rozhýbu tuhé a nové rukavice a až spolu strávíme několik desítek kilometrů, že si na sebe zvykneme. Další věcí, kterou bych vytknul, je málo intenzivní, prvotní zákus brzd. Jak potom za páku člověk „vezme“ je to v pohodě, ale opravdu jsem byl zvyklý na intenzívnější nástup ze streetfightera. Další desky (směs) budou z Panigale! Chápu ale záměr výrobce, který nechce poslat k zemi každého joudu, který si Monstera pořídí. Hold ne každý má průpravu ze STREETA M40, že.
Brblačka po městě je pohoda, ve výlohách to vypadá opravdu moc dobře. Taková malá muskulatura nahrbená na předek, roztáhlý ruce, zalomený nohy a to přední světlo někdo poslal desetikilovým pantokem mezi přední šavle! Krásná to silueta. Opouštím město a vydávám se na otevřené silnice. Motor je dostatečně zahřátý a já, stále v režimu pouhých 100HP předjíždím autobus, oktávku, bavoráka a světe div se, ono to docela jede! Že by mi nakonec stačil i ten M1100 evo, který by byl navíc o nějaké to kilo lehčí a stejně výkonný? A v neposlední řadě stál „půlku“? Hmmmm… Režim TOURING přecházím bez povšimnutí a cvakám rovnou režim SPORT a zobrazení NIGHT. Na budíku na mě svítí grafika z panigale, černý podklad a agresivní look. Otáčky do 6tis směšně namačkané na levé straně a DTC na minimu. Zrovna tak ABS. Co kdyby…Výkon full throtle, což znamená nějakých 145HP! Ale neznat údaj výrobce, přísahal bych, že je jich tam nejmíň 160! Přesně jak psal Carlos! Vážně… Reakce na plyn je okamžitá a zmizela taková ta prodleva z města. Reaguje okamžitě a tak, jak jsem byl zvyklý. Rozjezd, jedna-dvě a plnej. Tři-čtyři a Monster letí jak splašenej. Neskutečný kalup a já jen vlaju za širokými řidítky, kterými se motorka perfektně ovládá a vodí, jako rozzuřený býk v aréně. Už je to tady zase, řvu do helmy štěstím a dávám mu za uši, podřazuju, vykrojuju zatáčky a výjezdy z vinglů na vlnách kroutícího momentu jsou těžce návykové. Přední kolo pod sebou,světlo tam není a vy vnímáte jenom ubíhající silnici pod sebou. Žádné kapoty a tak to mám rád! Těším se, až bude opravdu teplo a já mu naložím pořádně! Podvozek je boží. Ohlinsy žehlí valašské silnice z nonšalancí a přitom nedovolí sebemenší zaváhání či projev nervozity. Nepociťuji žádnou změklost, houpání či nějak výrazně větší komfort, než na eskovém SF. Pro objektivnější srovnání by to samozřejmě chtělo sednout z jedné motorky na druhou a ne lovit v paměti rok staré zážitky, ale aspoň takhle mi to teď přijde…
Kvalty padají jako nůž do másla a převodová skříň ze streetfightera se může od této opravdu učit, zrovna tak jako kultivovaný a precizní projev nové testastretty. Léta vývoje jsou zkrátka znát a absence necelých 10koní či suché spojky budiž zapomenuta. Vývoj nezastavíš a i když STREETFIGHTER pro mě stále zůstává etalonem třídy naked jak designem, tak svojí brutalitou a zaměřením, je nový Monster zdatným nástupcem, i když pokukujícím po malinko jiné klientele než jeho psychopatický předchůdce…
Kvalita zpracování je tentokrát na vysoké úrovni, lak hluboký a kvalitní, sváry dokonalé a vše je tu tak hezky uklizeno. Za jízdy pořád vnímáte tu krásnou rudou, plechovou! nádrž, italskou trikoloru i boční nápisy, které vás nenechají na pochybách, že stále sedláte ten správný-itaslký-rudý-tvrdý a silný peklostroj!
Monster je precizní a do detailu vyladěná hračka pro velký kluky, který kromě adrenalinového svezení jednoho pilota nabídne i svižnou projížďku s baťůžkem a to bez ztráty kytičky. A o to mi šlo…
Speed triple1050 proti tomuhle? Pardon, ale ani náhodou…

Naposledy editováno 02.03.2015 07:09:08

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 18:44 | Nahoru | #21845
drippera> Tak vidíš, že jsi se dočkal . Jako vždycky príma čtení .

Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 18:56 | Nahoru | #21846
čtení prima ,ale jinak

kua jak to že ty už jezdíš a tady takovej hnus dneska :´- :´- :´- :´-

Naposledy editováno 01.03.2015 19:23:08

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 19:06 | Nahoru | #21847
drippera> Dobré čtení

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 19:20 | Nahoru | #21848
Díky klucí...

Účel byl trošku zaujmout, pobavit a rozptýlit depresi z nedělního večera, bo zitra zas vstavam do rachoty...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 19:29 | Nahoru | #21849

drippera píše: Díky klucí...

Účel byl trošku zaujmout, pobavit a rozptýlit depresi z nedělního večera, bo zitra zas vstavam do rachoty...



Já deprézi nemám - jdu až v pátek . Buď rád, že už je ti líp - vzpomeň si jak jsi klečel u mísy .

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 19:34 | Nahoru | #21850
Drippera - skvele citanie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 19:45 | Nahoru | #21851
adrianosciro> Thank you DUCATI family!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 20:23 | Nahoru | #21852
drippera> Tak ještě dvě projížďky a začne vrtat červíček, že to není Streetfighter

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 21:14 | Nahoru | #21853
strakon> no ten už vrtå " 100konī stačī "

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 21:15 | Nahoru | #21854
Proboha co to jeeeee

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 21:23 | Nahoru | #21855
Tifone> Už tolik nechlastej, nebo počkej až přestanou jebat s tím novým vzhledem

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 21:31 | Nahoru | #21856
Frennky> za B je spravne

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.3.2015 v 23:24 | Nahoru | #21857
Tak počkáme na recenzi za dva, tři měsíce, teď je to euforie po zimě pro každého a pro Dripperu s novinkou tuplem...

Nevím jestli Ohlins dělá něco jinak, ale moje motorka pod 10 nebo rovnou 5 stupňů nefunguje moc dobře. Gumy jak puky, v tlumičích místo oleje snad asfalt, prostě žádná zábava v porovnání s letními 25 stupni.

Jo a režim urban na Monstru je totálně chcíplej, prodleva na plynu je tam i na režim sport citelná a stupačky jsou vážně na <i> . Mimochodem nezajíždíš teprve?

Jinak trochu závidím, tady když už bylo trochu teplo, tak zas útočil déšť.

Naposledy editováno 01.03.2015 23:24:42

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 00:07 | Nahoru | #21858
Jízdu nevim,páč sem na tom eště ani neseděl,ale jedna taková drobnost.Co je kurva na M1200 pěkně schovanýho?Dyk je to samá hadice a kabel?????Hlavně z leva...Mě se ta motka ve finále líbí i tak,ale třeba Corsaro,to má má ty kraviny pěkně schovaný a motor nádherně čistej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 07:06 | Nahoru | #21859

Franco82 píše: Tak počkáme na recenzi za dva, tři měsíce...
.



Nechtěl jsi napsat: za dvě, tři motorky? ... ale v Dripově případě, je to vlastně totéž!!!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 07:08 | Nahoru | #21860

PETARDAK píše: Nechtěl jsi napsat: za dvě, tři motorky? ... ale v Dripově případě, je to vlastně totéž!!!



Ale no tož...

Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 08:32 | Nahoru | #21861
Drippero proč jsi odstranil z tvého příspěvku tu šílenou koláž?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 08:45 | Nahoru | #21862

zmulin píše: a motor nádherně čistej...

to jako že z něho nedojí olej ???

3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 11:13 | Nahoru | #21863
Nooo, tak to vidíte...

Jak je možný, že v takový zimě fungujou tlumiče, prej co je na tom uhlazenýho a uklizenýho, jasně koncepčně deset let starý Korzár je na tom vlastně líp než novinka z roku 2014 a nebo on to zase prodá a za jak dlouho a nebo proč...
A ty stupačky jsou vážně hrozný...

Ale nikdo, opakuji... NIKDO se nezepetá, co se stalo paní dripperové s očičkem a proč jsem ji do té nemocnice vezl. Pičoviny, na to vás užije...

To jste mi ale "kamarádi" ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 11:18 | Nahoru | #21864
drippera> No mě to teda zájímá co se jí stalo s očíčkem, ale bylo mi blbé se zeptat, když jsi to sám nepsal.
Jo a díky za pomoc s těma rukavicema.

Naposledy editováno 02.03.2015 11:20:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 11:24 | Nahoru | #21865
caberg> V poho Lumírku, nemáš zač. Když vím, poradím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 11:33 | Nahoru | #21866
drippera> Jsi jí to cáknul do oka?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 12:20 | Nahoru | #21867

strakon píše: drippera> Jsi jí to cáknul do oka?



první co mě taky napadlo

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 12:45 | Nahoru | #21868
drippera> Hae nebuď ženská jó.Každýmu je jasný,že všechno dobře dopadlo,když si pak jezdíš s malou okolo baráku atd.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 12:45 | Nahoru | #21869

Tifone píše: to jako že z něho nedojí olej ???



3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.3.2015 v 13:00 | Nahoru | #21870












Rozdíly bych viděl hlavně v designu,trochu ergonomii,páč požadavky se asi taky vyvíjej.
A koncepčně?O 10 let mladší Monster je jen o pár kilo lehčí(Corsaro 198kg mokrá bez paliva vs. Monster 182 totál suchá i bez baterky,takže zhruba o 7kg rozdíl po 10-ti letech vývoje...),Monster má o 5 koní víc a bude žrát tak max. o 2L míň.
Já to nepíšu proto,že bych chtěl nějakou vyzdvihovat,ale že se snažim jen o věcnější pohled,než náš básník.Osobně bych do garáže připarkoval jakoukoli z těch dvou a mít prachy na novýho Monstera,tak si ho samozřejmě objednam v eSku,páč by mi ty koně jinak hlodaly v palici a samozřejmě i s těma bočníma kufříkama,abych nemusel jezdit s batohem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist