1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
E: Proto mi z toho vychází nejlépe ten batoh
Naposledy editováno 01.03.2015 00:24:41
A este musim doplnit pri pohlade na tu fotku jeden fakt......KUR...SKY mi chyba jazda na okruhu! Jazdenie po Alpach,Dolomitoch,v horach ,pri mori,je super.....ale ten pozitok z okruhoveho jazdenie.....ach jaaaaaaj....tusim idem zhanat nejaku okruhovku
Naposledy editováno 01.03.2015 09:24:52
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Je neděle, 1.března 2015 a číslice na digitálním teploměru ukazuje +8,5°C. Paráda! Konečně! Silnice oschly a hromady štěrku mi nemohly pokazit radost z první letošní vyjížďky. Ráno jsem ještě stihnul otočit „eresem“ Baťovku ve Zlíně a dovézt Gabču na oční pohotovost, ale potom mi už nic nebránilo letos po prvé zatahat! Vytáhnul jsem el Monstero 1200 z garáže a zahřál jej kolečkem kolem baráku s malou za zády. Tatínku, tahle DUCATI je supér, nedělá takový rachot jak ta předchozí. Ha ha ha…
Začínám v režimu „URBAN“ = 100HP a DTC na maximum a ABS nejcitlivější, protože lesk na nových pneumatikách v kombinaci se studeným asfaltem a všude se povalujícím štěrkem nevěští nic dobrého. Jezdeckou pozici jsem si našel velice rychle. Opravdu jsem se bál těch zadních stupaček a i když do těch držáků sem tam patou kopnu, dá se na to zvyknout a normálně jezdit. Musel bych stát na palcích, aby to byl opravdu PROBLÉM. Začnu kritikou. Je potřeba si zvyknout na opravdu podivně malý odpor plynové rukojeti. Není nad mechanické lanka, které otvírají škrtící klapky přímo. Ale myslím si, že až rozhýbu tuhé a nové rukavice a až spolu strávíme několik desítek kilometrů, že si na sebe zvykneme. Další věcí, kterou bych vytknul, je málo intenzivní, prvotní zákus brzd. Jak potom za páku člověk „vezme“ je to v pohodě, ale opravdu jsem byl zvyklý na intenzívnější nástup ze streetfightera. Další desky (směs) budou z Panigale! Chápu ale záměr výrobce, který nechce poslat k zemi každého joudu, který si Monstera pořídí. Hold ne každý má průpravu ze STREETA M40, že.
Brblačka po městě je pohoda, ve výlohách to vypadá opravdu moc dobře. Taková malá muskulatura nahrbená na předek, roztáhlý ruce, zalomený nohy a to přední světlo někdo poslal desetikilovým pantokem mezi přední šavle! Krásná to silueta. Opouštím město a vydávám se na otevřené silnice. Motor je dostatečně zahřátý a já, stále v režimu pouhých 100HP předjíždím autobus, oktávku, bavoráka a světe div se, ono to docela jede! Že by mi nakonec stačil i ten M1100 evo, který by byl navíc o nějaké to kilo lehčí a stejně výkonný? A v neposlední řadě stál „půlku“? Hmmmm… Režim TOURING přecházím bez povšimnutí a cvakám rovnou režim SPORT a zobrazení NIGHT. Na budíku na mě svítí grafika z panigale, černý podklad a agresivní look. Otáčky do 6tis směšně namačkané na levé straně a DTC na minimu. Zrovna tak ABS. Co kdyby…Výkon full throtle, což znamená nějakých 145HP! Ale neznat údaj výrobce, přísahal bych, že je jich tam nejmíň 160! Přesně jak psal Carlos! Vážně… Reakce na plyn je okamžitá a zmizela taková ta prodleva z města. Reaguje okamžitě a tak, jak jsem byl zvyklý. Rozjezd, jedna-dvě a plnej. Tři-čtyři a Monster letí jak splašenej. Neskutečný kalup a já jen vlaju za širokými řidítky, kterými se motorka perfektně ovládá a vodí, jako rozzuřený býk v aréně. Už je to tady zase, řvu do helmy štěstím a dávám mu za uši, podřazuju, vykrojuju zatáčky a výjezdy z vinglů na vlnách kroutícího momentu jsou těžce návykové. Přední kolo pod sebou,světlo tam není a vy vnímáte jenom ubíhající silnici pod sebou. Žádné kapoty a tak to mám rád! Těším se, až bude opravdu teplo a já mu naložím pořádně! Podvozek je boží. Ohlinsy žehlí valašské silnice z nonšalancí a přitom nedovolí sebemenší zaváhání či projev nervozity. Nepociťuji žádnou změklost, houpání či nějak výrazně větší komfort, než na eskovém SF. Pro objektivnější srovnání by to samozřejmě chtělo sednout z jedné motorky na druhou a ne lovit v paměti rok staré zážitky, ale aspoň takhle mi to teď přijde…
Kvalty padají jako nůž do másla a převodová skříň ze streetfightera se může od této opravdu učit, zrovna tak jako kultivovaný a precizní projev nové testastretty. Léta vývoje jsou zkrátka znát a absence necelých 10koní či suché spojky budiž zapomenuta. Vývoj nezastavíš a i když STREETFIGHTER pro mě stále zůstává etalonem třídy naked jak designem, tak svojí brutalitou a zaměřením, je nový Monster zdatným nástupcem, i když pokukujícím po malinko jiné klientele než jeho psychopatický předchůdce…
Kvalita zpracování je tentokrát na vysoké úrovni, lak hluboký a kvalitní, sváry dokonalé a vše je tu tak hezky uklizeno. Za jízdy pořád vnímáte tu krásnou rudou, plechovou! nádrž, italskou trikoloru i boční nápisy, které vás nenechají na pochybách, že stále sedláte ten správný-itaslký-rudý-tvrdý a silný peklostroj!
Monster je precizní a do detailu vyladěná hračka pro velký kluky, který kromě adrenalinového svezení jednoho pilota nabídne i svižnou projížďku s baťůžkem a to bez ztráty kytičky. A o to mi šlo…
Speed triple1050 proti tomuhle? Pardon, ale ani náhodou…
Naposledy editováno 02.03.2015 07:09:08
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Účel byl trošku zaujmout, pobavit a rozptýlit depresi z nedělního večera, bo zitra zas vstavam do rachoty...
drippera píše: Díky klucí...
Účel byl trošku zaujmout, pobavit a rozptýlit depresi z nedělního večera, bo zitra zas vstavam do rachoty...
Já deprézi nemám - jdu až v pátek . Buď rád, že už je ti líp - vzpomeň si jak jsi klečel u mísy .
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Nevím jestli Ohlins dělá něco jinak, ale moje motorka pod 10 nebo rovnou 5 stupňů nefunguje moc dobře. Gumy jak puky, v tlumičích místo oleje snad asfalt, prostě žádná zábava v porovnání s letními 25 stupni.
Jo a režim urban na Monstru je totálně chcíplej, prodleva na plynu je tam i na režim sport citelná a stupačky jsou vážně na <i> . Mimochodem nezajíždíš teprve?
Jinak trochu závidím, tady když už bylo trochu teplo, tak zas útočil déšť.
Naposledy editováno 01.03.2015 23:24:42
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Franco82 píše: Tak počkáme na recenzi za dva, tři měsíce...
.
Nechtěl jsi napsat: za dvě, tři motorky? ... ale v Dripově případě, je to vlastně totéž!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
zmulin píše: a motor nádherně čistej...
to jako že z něho nedojí olej ???3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Jak je možný, že v takový zimě fungujou tlumiče, prej co je na tom uhlazenýho a uklizenýho, jasně koncepčně deset let starý Korzár je na tom vlastně líp než novinka z roku 2014 a nebo on to zase prodá a za jak dlouho a nebo proč...
A ty stupačky jsou vážně hrozný...
Ale nikdo, opakuji... NIKDO se nezepetá, co se stalo paní dripperové s očičkem a proč jsem ji do té nemocnice vezl. Pičoviny, na to vás užije...
To jste mi ale "kamarádi" ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jo a díky za pomoc s těma rukavicema.
Naposledy editováno 02.03.2015 11:20:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Rozdíly bych viděl hlavně v designu,trochu ergonomii,páč požadavky se asi taky vyvíjej.
A koncepčně?O 10 let mladší Monster je jen o pár kilo lehčí(Corsaro 198kg mokrá bez paliva vs. Monster 182 totál suchá i bez baterky,takže zhruba o 7kg rozdíl po 10-ti letech vývoje...),Monster má o 5 koní víc a bude žrát tak max. o 2L míň.
Já to nepíšu proto,že bych chtěl nějakou vyzdvihovat,ale že se snažim jen o věcnější pohled,než náš básník.Osobně bych do garáže připarkoval jakoukoli z těch dvou a mít prachy na novýho Monstera,tak si ho samozřejmě objednam v eSku,páč by mi ty koně jinak hlodaly v palici a samozřejmě i s těma bočníma kufříkama,abych nemusel jezdit s batohem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |