1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
zbytek bylo čekání na dobrou příležitost, takže barva, výbava nehrála roli.
vím, že se to třeba jednou změní, ale dokud to auto denně jezdí, náklady řeším jako první věc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Lazyfucker píše: a já třeba chápu, že někoho zajímají náklady. poslední 3 auta jsem kouil jen s tím aby byl levný kilometr, tedy palivo, a průměrné náklady na servis/1km.
zbytek bylo čekání na dobrou příležitost, takže barva, výbava nehrála roli.
vím, že se to třeba jednou změní, ale dokud to auto denně jezdí, náklady řeším jako první věc.dokud to auto denně jezdí, náklady řeším jako první věc.
To je logický...
Každý to máme jinak. Já mám auto více méně v garáži, otočím s ním pouze nějakou tu dovolenou, sem tam výlet a na nákupy používám firemní pléčky z Francie. Maximum je 10tis.km ročně. Takže já jsem upřednostňoval benzín-výkon, jak jinak, žé, chi...stav, původ, bezpečí a jiné kritéria než pohodlí, nízkou spotřebu a pod. 10 airbagů to má, jet to jede, tak co...
Jo a v neposlední řadě i ceny origo dílů (stěrače, filtry, destičky a podobný krávoviny jsou i v originále za babku) servis mám za rohem, ten autorizovaný úplně a ten druhý - lepší asi 6km od baráku. a diagnostiku na embéčko má doma každej jouda.
Naposledy editováno 18.02.2015 11:31:29
jenže ono jestli ti má odejít diesel čerpadlo, nebo benzín pumpa...vstřiky tak nebo tak... dnes už začíná bejt jedno... stejná elektronika... stejný vyfikundace...jen DPF u dieselů mě straší ... stačí měsíc pojezdů po městě bez dálky a je zaděláno... nevím nevím..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Lazyfucker píše: jj je to tak. najezdit málo, tak ten roční náklad není tak bolavý a kupím atmosféru benzín a mám klid.
já kdybych každej měsíc zaručeně udělal dálku aspoň 200km v kuse...tak se toho sazometu nebojím...jen někdy s tím moje přítelkyně žudlá 1500rpm po městě celej měsíc...
Ale ony dnes ty náklady na servis a případný ND a hladiny cen jsou mezi benzínem a dieselem ne o moc rozdílný... fakt nevím...
A jako, TSFI 2.0 s 250Nm/200HP žere deset... já mám 450Nm a 200HP a jezdím reálně v kombinaci do 6,5...což je prostě nezanedbatelnej rozdíl...
Pro svoje cesty bych si koupil klidně ojetý punto 1.2, kdybych chtěl jen sluhu. Kdybych z auta chtěl mít radost tak zas diesel nepřipadá v úvahu.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Lazyfucker píše: ... auto je jen mula...
Tak . Každej den 90 km do hokny změní priority při výběru auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
NP píše: Stev> ja teda diesel mam a dela mi radost, velkou a neni to kvuli spotrebe. Jen nesmis hledat mezi downsizovanymi motory
proto mám oturbenou 2,4ku ...a dělá mi svým točákem v 1750rpm radost nesmírnou ... 450Nm to je jak Porsche ...no...jen ta krabice těžká tomu motoru dává zabrat o něco víc...ale na to jakej je to cvalík je to mrštný dost.
Hoši...kontrolní otázka.
Už je to vsazený, ale zajímají mě vaše sázky
Na suchý rovině ... udělá moje Volvo s 450Nm/200HP manuál Audi Q7 s třílitrovým šestihrnkem 250HP - hydraulika automat ? Nebojte bude video...
Naposledy editováno 18.02.2015 14:32:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 18.02.2015 14:55:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: já kdybych každej měsíc zaručeně udělal dálku aspoň 200km v kuse...tak se toho sazometu nebojím...jen někdy s tím moje přítelkyně žudlá 1500rpm po městě celej měsíc...
Ale ony dnes ty náklady na servis a případný ND a hladiny cen jsou mezi benzínem a dieselem ne o moc rozdílný... fakt nevím...
A jako, TSFI 2.0 s 250Nm/200HP žere desetTSFI 2.0 s 250Nm/200HP žere deset ... já mám 450Nm a 200HP a jezdím reálně v kombinaci do 6,5...což je prostě nezanedbatelnej rozdíl...
Ach jo, nechci se hádat, ale za prvý, moje TSI má 280Nm, ale budiž...
A kurva kde jsi přišel na to, že to auto žere 10l? Když jsem letěl čočku z Brna po dálnici a opravdu jsem tom dupal (200-230km/h) a chvilku jsem zkoušel top speed (242km/h dle navigace!) u sjezdu na Zlín jesm měl 9,7.
Když jedu s rodinkou Ostravu, Zlín, umím ject za 6,5-6,8l/100km. Když jedu z Karlovic na Vsetín na spotřebu, jedu za 6,2! Je to po proudu řeky a když jedu normálně, jako že předjíždim tak jako na motorce, přes 7,5 se nedostanu. Když jedu jako prasátko a trošku ju trápím, tak 8,6l/100km. Ale to už smrdí gumy a destičky...
Kluci tyhle ty moderní TSI už opravdu nežerou 10litrů!
Naposledy editováno 18.02.2015 17:51:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tak asi si to zpočátku užívá a dává jí...ale tuhle cifru tam měl...a sám ji přiznal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 18.02.2015 15:44:41
NP píše: Stev> ja teda diesel mam a dela mi radost, velkou a neni to kvuli spotrebe. Jen nesmis hledat mezi downsizovanymi motory
každej to má jinak, mně by dělal radost jen motor kterej by reagoval přesně na plyn a dalo s ním pracovat. O výkon a číslíčka ani tak nejde, spíš o projev. Navíc by to byla zcela jistě stará plečka.
mimochodem když tu porovnáváte ty absolutní čísla Nm diesel vs benzín, tak byste měli vzít v úvahu že tam bude o dost jinej převod, takže na kolech to bude vypadat trochu jinak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: drippera> sorry voe... kámoš to koupil v A3...má to tejden a průměrnou spotřebu mu to právě ukazuje 10,2l/100km...jezdí každej den po dálnici 120km do práce do Drážďan a zpět (+ /- 180km/h )...jinak nic moc jinýho.
Tak asi si to zpočátku užívá a dává jí...ale tuhle cifru tam měl...a sám ji přiznal
Sorry voe, ale já to mám vo něco dýýýýýl jak tejden... Přesně asi skoro dva roky a tak asi vím, kolik mi to a kdy papá...
Ale já to neříkám pro to, abych dokazoval každým, že dvěstěkoňový ereso jezdí za pět a půl. Jen jsem alergickej na kejdy chytráků, kteří tvrděj, že 2.0TSI jezdí za deset!
Naposledy editováno 18.02.2015 17:52:08
jo, uz vidim, mas jinou mapu
Naposledy editováno 18.02.2015 17:00:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Sorry voe, ale já to mám vo něco dýýýýýl jak tejden... Přesně asi skoro dva roky a tak asi vím, kolik mi to a kdy papá...
Ale já to neříkám pro to, abych dokazoval každým, že dvěstěkoňový ereso jezdí za pět a půl. Jen jsem alergickej na kejdy chytráků, kteří tvrděj, že 2.0TSI jezdí za deset!
Spotřeba pod "deset" je pro socky mě WRANGLER jezdí za 12-14 a v OFF 25-35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Sorry voe, ale já to mám vo něco dýýýýýl jak tejden... Přesně asi skoro dva roky a tak asi vím, kolik mi to a kdy papá...
Ale já to neříkám pro to, abych dokazoval každým, že dvěstěkoňový ereso jezdí za pět a půl. Jen jsem alergickej na kejdy chytráků, kteří tvrděj, že 2.0TSI jezdí za deset!
No ja nevim, meli jsme doma Leon FR, ten mel dvoulitr turbo, 200k (Golf R mel tehdy stejny motor) a dlouhodobe jezdil za prumer kolem 12l, pod deset to byly muka jezdit, kdyz se mu trochu slaplo na krk, 14l. A to bylo lehounky auto, se kterym ten dvoulitr umel pekne zacvicit, akorat mel neskutecne tvrdy podvozek a nizkoprofilove pneu, takze zadna pohoda ale zpetna vazba od kol paradni. Je ale mozne ze to nebylo TSI ale jeste neco pred tim, je to jiz par let
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |