globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 10:31 | Nahoru | #21301
a já třeba chápu, že někoho zajímají náklady. poslední 3 auta jsem kouil jen s tím aby byl levný kilometr, tedy palivo, a průměrné náklady na servis/1km.
zbytek bylo čekání na dobrou příležitost, takže barva, výbava nehrála roli.
vím, že se to třeba jednou změní, ale dokud to auto denně jezdí, náklady řeším jako první věc.

Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 10:57 | Nahoru | #21302
taky mně při mých cca 50tis za rok zajímají náklady na provoz a tím pádem je pro mně auto který žere průměrně nad cca 5,5l a má větší kola než 16 nezajímavý
u motorky je mně to při nájezdu 5-10tis celkem jedno (pokud to není nad 10l )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 11:29 | Nahoru | #21303

Lazyfucker píše: a já třeba chápu, že někoho zajímají náklady. poslední 3 auta jsem kouil jen s tím aby byl levný kilometr, tedy palivo, a průměrné náklady na servis/1km.
zbytek bylo čekání na dobrou příležitost, takže barva, výbava nehrála roli.
vím, že se to třeba jednou změní, ale dokud to auto denně jezdí, náklady řeším jako první věc.dokud to auto denně jezdí, náklady řeším jako první věc.



To je logický...

Každý to máme jinak. Já mám auto více méně v garáži, otočím s ním pouze nějakou tu dovolenou, sem tam výlet a na nákupy používám firemní pléčky z Francie. Maximum je 10tis.km ročně. Takže já jsem upřednostňoval benzín-výkon, jak jinak, žé, chi...stav, původ, bezpečí a jiné kritéria než pohodlí, nízkou spotřebu a pod. 10 airbagů to má, jet to jede, tak co...

Jo a v neposlední řadě i ceny origo dílů (stěrače, filtry, destičky a podobný krávoviny jsou i v originále za babku) servis mám za rohem, ten autorizovaný úplně a ten druhý - lepší asi 6km od baráku. a diagnostiku na embéčko má doma každej jouda.

Naposledy editováno 18.02.2015 11:31:29

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 11:33 | Nahoru | #21304
drippera> no upřímně...já o dalším autu začínám taky uvažovat o benzínu... dělám sice od 10-20tkm ročně...
jenže ono jestli ti má odejít diesel čerpadlo, nebo benzín pumpa...vstřiky tak nebo tak... dnes už začíná bejt jedno... stejná elektronika... stejný vyfikundace...jen DPF u dieselů mě straší ... stačí měsíc pojezdů po městě bez dálky a je zaděláno... nevím nevím..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 11:45 | Nahoru | #21305
jj je to tak. najezdit málo, tak ten roční náklad není tak bolavý a kupím atmosféru benzín a mám klid.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 12:28 | Nahoru | #21306

Lazyfucker píše: jj je to tak. najezdit málo, tak ten roční náklad není tak bolavý a kupím atmosféru benzín a mám klid.


já kdybych každej měsíc zaručeně udělal dálku aspoň 200km v kuse...tak se toho sazometu nebojím...jen někdy s tím moje přítelkyně žudlá 1500rpm po městě celej měsíc...

Ale ony dnes ty náklady na servis a případný ND a hladiny cen jsou mezi benzínem a dieselem ne o moc rozdílný... fakt nevím...
A jako, TSFI 2.0 s 250Nm/200HP žere deset... já mám 450Nm a 200HP a jezdím reálně v kombinaci do 6,5...což je prostě nezanedbatelnej rozdíl...

Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 12:45 | Nahoru | #21307
Náklady zajímaj úplně každýho, ale je otázka co tomu obětovat. Já bych rodinu v uhrkaný a hlučný oktávce vozit nechtěl. Moje volvo žere 8-12 (krátký cesty), což je hodně, ale měnit ho nebudu, protože cenu má nula nula nic, a koupě jinýho by levná nebyla.
Pro svoje cesty bych si koupil klidně ojetý punto 1.2, kdybych chtěl jen sluhu. Kdybych z auta chtěl mít radost tak zas diesel nepřipadá v úvahu.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 12:55 | Nahoru | #21308
jj, na všem pravdy trochu. já si radost dopřál aktuálně důležitějšíma věcma, takže auto je jen mula, zatím

Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 13:22 | Nahoru | #21309
Taky začínám řešit pomalu nové auto...Alfičce táhne již 11 rok, i když bez jakýchkoliv problémů, navíc mám najeto pouze 76tis.km. Jezdím málo a vesměs příměstské trasy, takže už nechci diesel ale jedině benzín. Taky jsem si říkal, že nějaká atmosférická 1,6 bude OK, jenže pak jsem se v takovém autě svezl (KIA Soul) a bohužel na dálnici do mírného kopce si to neudrží ani 130km/hod. Moc mě to zklamalo, takže asi budu hledat benzín v turbu a taky automatickou převodovku. Jezdím většinou sám, max. ve dvou a více než 10tis.km za rok nenajedu.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 13:23 | Nahoru | #21310
Stev> ja teda diesel mam a dela mi radost, velkou a neni to kvuli spotrebe. Jen nesmis hledat mezi downsizovanymi motory

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 13:41 | Nahoru | #21311

Stev píše: jestli tě zajímá jenom spotřeba tak jo, ale proti volvu je to křáp. Najeto mám v obou hodně a možnost přímýho srovnání taky


Já porovnání nemám a asi máš i pravdu. Já to myslel trochu (dost)s ironií

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 13:45 | Nahoru | #21312

Lazyfucker píše: ... auto je jen mula...



Tak . Každej den 90 km do hokny změní priority při výběru auta.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 14:02 | Nahoru | #21313
honzabiker> mám to míň, ale doháním ten výsledný průměr vším možným, vozím všecko možné, auto mám rád, dám co je třeba, a nejradši ho mám když mi zase pomůže a něco mi vydělá. vydělané lova pak poprožitkuju v ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 14:32 | Nahoru | #21314

NP píše: Stev> ja teda diesel mam a dela mi radost, velkou a neni to kvuli spotrebe. Jen nesmis hledat mezi downsizovanymi motory


proto mám oturbenou 2,4ku ...a dělá mi svým točákem v 1750rpm radost nesmírnou ... 450Nm to je jak Porsche ...no...jen ta krabice těžká tomu motoru dává zabrat o něco víc...ale na to jakej je to cvalík je to mrštný dost.

Hoši...kontrolní otázka.
Už je to vsazený, ale zajímají mě vaše sázky

Na suchý rovině ... udělá moje Volvo s 450Nm/200HP manuál Audi Q7 s třílitrovým šestihrnkem 250HP - hydraulika automat ? Nebojte bude video...

Naposledy editováno 18.02.2015 14:32:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 14:43 | Nahoru | #21315
t_freedom> teoreticky by i mohlo, rozdíl v koních a krouťáku dotáhneš nižší vahou. manuál oproti dvouspojce výhoda nebude. a jde o to, jestli z nuly a kam, nebo na pružno

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 14:54 | Nahoru | #21316
Lazyfucker> no...ona ta stará má ještě hydro-automat 2008, takže to bude jedna ztráta, pak váha ...jak píšeš, ale je to čtyřhrab, zase. Na letmo to musím udolat, ale rozjezd mi buď shořej gumy(resp jedna...), nebo spojka

Naposledy editováno 18.02.2015 14:55:35

Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 14:56 | Nahoru | #21317
no se starou převodovkou to roztočí jedna než se něco bude dít, je po náskoku, navíc ta váha tam bude +/-400kg rozdíl, to už to volvo pojede. s dsg bys ale prohrál si myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 15:18 | Nahoru | #21318

t_freedom píše: já kdybych každej měsíc zaručeně udělal dálku aspoň 200km v kuse...tak se toho sazometu nebojím...jen někdy s tím moje přítelkyně žudlá 1500rpm po městě celej měsíc...

Ale ony dnes ty náklady na servis a případný ND a hladiny cen jsou mezi benzínem a dieselem ne o moc rozdílný... fakt nevím...
A jako, TSFI 2.0 s 250Nm/200HP žere desetTSFI 2.0 s 250Nm/200HP žere deset ... já mám 450Nm a 200HP a jezdím reálně v kombinaci do 6,5...což je prostě nezanedbatelnej rozdíl...



Ach jo, nechci se hádat, ale za prvý, moje TSI má 280Nm, ale budiž...

A kurva kde jsi přišel na to, že to auto žere 10l? Když jsem letěl čočku z Brna po dálnici a opravdu jsem tom dupal (200-230km/h) a chvilku jsem zkoušel top speed (242km/h dle navigace!) u sjezdu na Zlín jesm měl 9,7.

Když jedu s rodinkou Ostravu, Zlín, umím ject za 6,5-6,8l/100km. Když jedu z Karlovic na Vsetín na spotřebu, jedu za 6,2! Je to po proudu řeky a když jedu normálně, jako že předjíždim tak jako na motorce, přes 7,5 se nedostanu. Když jedu jako prasátko a trošku ju trápím, tak 8,6l/100km. Ale to už smrdí gumy a destičky...

Kluci tyhle ty moderní TSI už opravdu nežerou 10litrů!

Naposledy editováno 18.02.2015 17:51:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 15:30 | Nahoru | #21319
drippera> sorry voe... kámoš to koupil v A3...má to tejden a průměrnou spotřebu mu to právě ukazuje 10,2l/100km...jezdí každej den po dálnici 120km do práce do Drážďan a zpět (+ /- 180km/h )...jinak nic moc jinýho.
Tak asi si to zpočátku užívá a dává jí...ale tuhle cifru tam měl...a sám ji přiznal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 15:40 | Nahoru | #21320
t_freedom> to máš údaje z brzdy? nebo ti to někdo řek že ti to tam "nasypal" ??

Naposledy editováno 18.02.2015 15:44:41

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 15:49 | Nahoru | #21321
Tifone> ofiko údaje Volva ... je to mapa z XC90ky

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 16:11 | Nahoru | #21322

NP píše: Stev> ja teda diesel mam a dela mi radost, velkou a neni to kvuli spotrebe. Jen nesmis hledat mezi downsizovanymi motory



každej to má jinak, mně by dělal radost jen motor kterej by reagoval přesně na plyn a dalo s ním pracovat. O výkon a číslíčka ani tak nejde, spíš o projev. Navíc by to byla zcela jistě stará plečka.

mimochodem když tu porovnáváte ty absolutní čísla Nm diesel vs benzín, tak byste měli vzít v úvahu že tam bude o dost jinej převod, takže na kolech to bude vypadat trochu jinak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 16:45 | Nahoru | #21323

t_freedom píše: drippera> sorry voe... kámoš to koupil v A3...má to tejden a průměrnou spotřebu mu to právě ukazuje 10,2l/100km...jezdí každej den po dálnici 120km do práce do Drážďan a zpět (+ /- 180km/h )...jinak nic moc jinýho.
Tak asi si to zpočátku užívá a dává jí...ale tuhle cifru tam měl...a sám ji přiznal



Sorry voe, ale já to mám vo něco dýýýýýl jak tejden... Přesně asi skoro dva roky a tak asi vím, kolik mi to a kdy papá...

Ale já to neříkám pro to, abych dokazoval každým, že dvěstěkoňový ereso jezdí za pět a půl. Jen jsem alergickej na kejdy chytráků, kteří tvrděj, že 2.0TSI jezdí za deset!

Naposledy editováno 18.02.2015 17:52:08

Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 16:56 | Nahoru | #21324
Libore, to mas precipovany motor v tom Volvu nebo co? Ja mel 3 S60-tky, 2 D5-ky a zadny z tech petivalcu 2,4 nemel 200k , max tak 180, ty starsi mely 163 k. jinak 250k na stare Q7 neni zadna raketa, to auto vazi neporovatelne vic nez tvoje V70, je to ctyrkolka, hrne vzduch pred sebou jak kamion, takze od urcite rychlosti uz ho da asi i wagen s mene konma. Myslim, ze s A6 3.0 TDI by to vypadalo asi jinak Ale pro legraci bychom si mohli dat takovou zkousku spolecne, teoreticky by 640Nm a 320k melo mit vyhodu ale kdovi, kdy by se to zacalo projevovat, ze by hned od startu?

jo, uz vidim, mas jinou mapu

Naposledy editováno 18.02.2015 17:00:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 17:55 | Nahoru | #21325

drippera píše: Sorry voe, ale já to mám vo něco dýýýýýl jak tejden... Přesně asi skoro dva roky a tak asi vím, kolik mi to a kdy papá...

Ale já to neříkám pro to, abych dokazoval každým, že dvěstěkoňový ereso jezdí za pět a půl. Jen jsem alergickej na kejdy chytráků, kteří tvrděj, že 2.0TSI jezdí za deset!



Spotřeba pod "deset" je pro socky mě WRANGLER jezdí za 12-14 a v OFF 25-35

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 18:01 | Nahoru | #21326

PETARDAK píše: Spotřeba pod "deset" je pro socky mě WRANGLER jezdí za 12-14 a v OFF 25-35



Konečně slovo chlapa!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 18:12 | Nahoru | #21327

drippera píše: Sorry voe, ale já to mám vo něco dýýýýýl jak tejden... Přesně asi skoro dva roky a tak asi vím, kolik mi to a kdy papá...

Ale já to neříkám pro to, abych dokazoval každým, že dvěstěkoňový ereso jezdí za pět a půl. Jen jsem alergickej na kejdy chytráků, kteří tvrděj, že 2.0TSI jezdí za deset!



No ja nevim, meli jsme doma Leon FR, ten mel dvoulitr turbo, 200k (Golf R mel tehdy stejny motor) a dlouhodobe jezdil za prumer kolem 12l, pod deset to byly muka jezdit, kdyz se mu trochu slaplo na krk, 14l. A to bylo lehounky auto, se kterym ten dvoulitr umel pekne zacvicit, akorat mel neskutecne tvrdy podvozek a nizkoprofilove pneu, takze zadna pohoda ale zpetna vazba od kol paradni. Je ale mozne ze to nebylo TSI ale jeste neco pred tim, je to jiz par let

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 18:15 | Nahoru | #21328
Já raději motocykly, hlavně Ducati a ani starší Suzuki nepohrdám.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 18:17 | Nahoru | #21329

mm-art-airbrush píše: Já raději motocykly, hlavně Ducati a ani starší Suzuki nepohrdám.





Nějak nám to tu zpičovatělo do aut, žéééé...

Ducati - Italská vášeň

18.2.2015 v 18:18 | Nahoru | #21330
No hlavně vůbec nevim o čem se bavíte Auta rozlišuji benzín-nafta a dle barvy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist