globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 08:07 | Nahoru | #18331
Hoši,já potřebuji mašinu na ježdění a ne na výstavu...superlight je krásnej, ale dělat na něm 5tkm ročně...to asi ne.
Krom toho 900SS s karbcema bude vždy pojistka k úniku za pilkou a "café mode"

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 09:37 | Nahoru | #18332
t_freedom>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 09:57 | Nahoru | #18333
t_freedom> Proč lpíš na těch karburátorech?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 10:11 | Nahoru | #18334
Asi brzo přejmenuju vlákno - DUCATI - Klub vetránů aneb, stará láska nerezaví...

Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 10:42 | Nahoru | #18335
bo tam chce vlepit FCR41 jak spravne rypala do starej dukati hajtry
takze z toho bude amateur radical ducati jo?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 11:15 | Nahoru | #18336
Anti> proč karbec? Ten běží trochu jinak. Je měkčí a jemnější. Má klidnější (pro někoho možná horší) odezvy na plyn - není tak ucukanej.

Lazyfucker> ...ty fole...kdybych nevěděl co stojej (i starší, když vůbec jsou) možná bych se tím nechal unýst ...takhle budu rád, když si s těma 70 (nebudu si nalhávat, že tam bude po těch letech víc)základníma koněma budu dělat rohlík na puse jako na tý Cabergově

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 11:17 | Nahoru | #18337
drippera> kdo nemá minulost, nemá žádnou budoucnost (hádej kdo řekl tuhle, sic parafrázovanou větu - tenktát ve spojení s národem)

Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 12:34 | Nahoru | #18338
Prodáno...

Naposledy editováno 17.11.2014 16:26:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 12:41 | Nahoru | #18339
t_freedom> To mě bude ležet v hlavě.Ta ucukanost mě taky štve,myslel jsem že je to otázka nastavení a karbece poslal dál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 13:08 | Nahoru | #18340
Anti> stříkačka bude vždy ostřejší ... ač se určitě dá nějak "poladit" ...ale otázkou je míra profesionality, kterou na to potřebuješ.
Karburátor nikdy nebude ten motor živit tak, aby podával v celým spektru maximum co by mohl...ale zase je měkoučkej a blbuvzdornej...a v neposlední řadě je to "old skull "

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 22:44 | Nahoru | #18341

t_freedom píše: Anti> proč karbec? Ten běží trochu jinak. Je měkčí a jemnější. Má klidnější (pro někoho možná horší) odezvy na plyn - není tak ucukanej.



To je to u dvouvalce takovy rozdil? Protoze u jednovalce je to presne naopak. Strikacka je daleko lepe davkovatelna, jizda je daleko plynulejsi a jede to vic navrchu. Samozrejme pokud je dobre naladena. Karbec jede zase o neco lepe naspodku, ale zdaleka se neda tak dobre davkovat. Jeho hlavni vyhoda je v tom, ze ma temer okamzitou odezvu na plyn. To byl taky duvod, proc se treba novejsi tovarni Husky predelavaly pro zavody ze strikacky na karbec. Jak je to ale nyni netusim.

Ja osobne bych uz karbec nechtel, hur se mi s tim jezdi po zadnim, protoze se to blbe davkuje.

Jinak treba stare Alfy 75 mely podobny problem. Byl to karbec a lidi si stezovali, ze se s tim neda po meste jezdit, jak to ma ostre reakce na plyn, tak se pak novejsi delaly uz jen strikacky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

17.11.2014 v 23:13 | Nahoru | #18342

t_freedom píše: Anti> stříkačka bude vždy ostřejší ... ač se určitě dá nějak "poladit" ...ale otázkou je míra profesionality, kterou na to potřebuješ.
Karburátor nikdy nebude ten motor živit tak, aby podával v celým spektru maximum co by mohl...ale zase je měkoučkej a blbuvzdornej...a v neposlední řadě je to "old skull "



Zalezi karbec od karbce - primej vs rovnotlakej-podtlakem rizenej. Ty vstrikovani taky mely nekolik vyvojovych etap ... Teda obecne, jestlis to nemyslel na konkretni modely motoru/karbcu/fi u duc...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 07:51 | Nahoru | #18343

assassin píše: Zalezi karbec od karbce - primej vs rovnotlakej-podtlakem rizenej. Ty vstrikovani taky mely nekolik vyvojovych etap ... Teda obecne, jestlis to nemyslel na konkretni modely motoru/karbcu/fi u duc...



J, to je možné. Mě to právě zaujalo, protože jsem na dvouválci nikdy nejel, nebo snad jednou na SV a zarazilo mě, že by to u dvouválů byl přesný opak jak u jednoválu.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 08:32 | Nahoru | #18344
já zase nejel na moc jednobuších ...
Na čemkoli jsem jel s karbcem, přišlo mě to "tupější" mělo to menší výkon a hladší reakci na plyn...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 08:53 | Nahoru | #18345

t_freedom píše: já zase nejel na moc jednobuších ...
Na čemkoli jsem jel s karbcem, přišlo mě to "tupější" mělo to menší výkon a hladší reakci na plyn...



Tak se jednou svez, na dvou nebo i 4válu, s keihin FCR a rychle změníš názor!
Ano, všechny ostatní motory vybavené karbci, kde šoupátko neovládáš ty, ale membrána jsou +/- laděné do bezpohlavna...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 09:05 | Nahoru | #18346
PETARDAK> jo...vím to psal Assassin... pokud to otevřeš rukou a chrstneš tam pumpou kýbl benzínu...asi to bude něco jinýho...ale přímý nemělo snad ani naše XSo 750 ... na těch sem snad ani nejel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 09:22 | Nahoru | #18347

PETARDAK píše: Tak se jednou svez, na dvou nebo i 4válu, s keihin FCR a rychle změníš názor!
Ano, všechny ostatní motory vybavené karbci, kde šoupátko neovládáš ty, ale membrána jsou +/- laděné do bezpohlavna...



J, přesně ten se dával na Husku o které mluvím : )) Keihin FCR-MX 41.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 09:39 | Nahoru | #18348
PetrS> na jednoválu jsou príma já pro motárdy FCRka, přepracovával až na 43,5!
ale dobře odladěné(a to není (_I_) ) "šoupátka" udělají z každého víceválce ZVIŘEEEEE!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 09:58 | Nahoru | #18349
PETARDAK> že bych za tebou na jaře dojel na SSku ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 10:07 | Nahoru | #18350
t_freedom> Napřed musíš řááádně, zatřást prasátkem :
http://www.ebay.com/...d615b8fa&vxp=mtr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 10:20 | Nahoru | #18351
PETARDAK> normální rovnotlaky umíš určitě taky dobře poštelovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 10:23 | Nahoru | #18352

t_freedom píše: PETARDAK> normální rovnotlaky umíš určitě taky dobře poštelovat


To je pro holky, s tim běž.... třeba někam jinám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 10:33 | Nahoru | #18353

PETARDAK píše: PetrS> na jednoválu jsou príma já pro motárdy FCRka, přepracovával až na 43,5!



A to si dával na sériové motory?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 10:41 | Nahoru | #18354

PETARDAK píše: To je pro holky, s tim běž.... třeba někam jinám



ty si fůl... od toho mám S4RSko na ostrý odezvy a magoření...tohle bude víkendové pohodové ježdění...voe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 11:04 | Nahoru | #18355
PetrS> No jasně skoro celé kartery, byly sériové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 11:07 | Nahoru | #18356
PETARDAK> Mně se to hned nějak nezdálo, protože si myslím, že s tou 43,5kou by to na sériovém motoru jelo hůř, jak s 41čkou : )

To byla nějaká Honda 450 pro S1?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 11:20 | Nahoru | #18357
PetrS> XR650, KTM 590 a plejáda CRF 450 i 490...

Samotný karbec(ať už 41 nebo větší) je jen jeden z článků řetězce úprav, pokud má na konci "vypadnou" špičkový výkon

Tady máš třeba ojnici a OJNICI jen na ní, necháš ruce a mrak hodin...




(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 11:36 | Nahoru | #18358
PETARDAK> Hmm, klobouk dolů, to už je jiná liga

Ani snad nechci vědět, jak to pak musí jet : )

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 12:08 | Nahoru | #18359

Lazyfucker píše: pánové, znáte to někdo? kamoš si postavil hlavu, že to chce aniž by na ducati kdy jel a míní pro to v brzké době jet. na moje krocení vášní se vysral a byť jsou ty motorky krásné, tak okruhově nejetá 1198S, to je utopie, jak cyp. není ani střelec, ani ultra talent. do teď měl sice rychlou 10tku ninju, ale tak nějak nevim co z toho vyleze.
Ta doktorova už je prodaná?
hajtra



Za tu cenu jsem kupoval před pár lety 1098, ale pravda je, že těch věcí, co tam má, tak to ukazuje spíš na okruh, ale zase proč ne, občas okruh není na škodu. Taky tam jezdíme přece ne?

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.11.2014 v 20:16 | Nahoru | #18360




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist