2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Krom toho 900SS s karbcema bude vždy pojistka k úniku za pilkou a "café mode"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Lazyfucker> ...ty fole...kdybych nevěděl co stojej (i starší, když vůbec jsou) možná bych se tím nechal unýst ...takhle budu rád, když si s těma 70 (nebudu si nalhávat, že tam bude po těch letech víc)základníma koněma budu dělat rohlík na puse jako na tý Cabergově
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Karburátor nikdy nebude ten motor živit tak, aby podával v celým spektru maximum co by mohl...ale zase je měkoučkej a blbuvzdornej...a v neposlední řadě je to "old skull "
t_freedom píše: Anti> proč karbec? Ten běží trochu jinak. Je měkčí a jemnější. Má klidnější (pro někoho možná horší) odezvy na plyn - není tak ucukanej.
To je to u dvouvalce takovy rozdil? Protoze u jednovalce je to presne naopak. Strikacka je daleko lepe davkovatelna, jizda je daleko plynulejsi a jede to vic navrchu. Samozrejme pokud je dobre naladena. Karbec jede zase o neco lepe naspodku, ale zdaleka se neda tak dobre davkovat. Jeho hlavni vyhoda je v tom, ze ma temer okamzitou odezvu na plyn. To byl taky duvod, proc se treba novejsi tovarni Husky predelavaly pro zavody ze strikacky na karbec. Jak je to ale nyni netusim.
Ja osobne bych uz karbec nechtel, hur se mi s tim jezdi po zadnim, protoze se to blbe davkuje.
Jinak treba stare Alfy 75 mely podobny problem. Byl to karbec a lidi si stezovali, ze se s tim neda po meste jezdit, jak to ma ostre reakce na plyn, tak se pak novejsi delaly uz jen strikacky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: Anti> stříkačka bude vždy ostřejší ... ač se určitě dá nějak "poladit" ...ale otázkou je míra profesionality, kterou na to potřebuješ.
Karburátor nikdy nebude ten motor živit tak, aby podával v celým spektru maximum co by mohl...ale zase je měkoučkej a blbuvzdornej...a v neposlední řadě je to "old skull "
Zalezi karbec od karbce - primej vs rovnotlakej-podtlakem rizenej. Ty vstrikovani taky mely nekolik vyvojovych etap ... Teda obecne, jestlis to nemyslel na konkretni modely motoru/karbcu/fi u duc...
assassin píše: Zalezi karbec od karbce - primej vs rovnotlakej-podtlakem rizenej. Ty vstrikovani taky mely nekolik vyvojovych etap ... Teda obecne, jestlis to nemyslel na konkretni modely motoru/karbcu/fi u duc...
J, to je možné. Mě to právě zaujalo, protože jsem na dvouválci nikdy nejel, nebo snad jednou na SV a zarazilo mě, že by to u dvouválů byl přesný opak jak u jednoválu.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Na čemkoli jsem jel s karbcem, přišlo mě to "tupější" mělo to menší výkon a hladší reakci na plyn...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: já zase nejel na moc jednobuších ...
Na čemkoli jsem jel s karbcem, přišlo mě to "tupější" mělo to menší výkon a hladší reakci na plyn...
Tak se jednou svez, na dvou nebo i 4válu, s keihin FCR a rychle změníš názor!
Ano, všechny ostatní motory vybavené karbci, kde šoupátko neovládáš ty, ale membrána jsou +/- laděné do bezpohlavna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PETARDAK píše: Tak se jednou svez, na dvou nebo i 4válu, s keihin FCR a rychle změníš názor!
Ano, všechny ostatní motory vybavené karbci, kde šoupátko neovládáš ty, ale membrána jsou +/- laděné do bezpohlavna...
J, přesně ten se dával na Husku o které mluvím : )) Keihin FCR-MX 41.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
ale dobře odladěné(a to není (_I_) ) "šoupátka" udělají z každého víceválce ZVIŘEEEEE!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
http://www.ebay.com/...d615b8fa&vxp=mtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: PETARDAK> normální rovnotlaky umíš určitě taky dobře poštelovat
To je pro holky, s tim běž.... třeba někam jinám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PETARDAK píše: PetrS> na jednoválu jsou príma já pro motárdy FCRka, přepracovával až na 43,5!
A to si dával na sériové motory?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
To byla nějaká Honda 450 pro S1?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Lazyfucker píše: pánové, znáte to někdo? kamoš si postavil hlavu, že to chce aniž by na ducati kdy jel a míní pro to v brzké době jet. na moje krocení vášní se vysral a byť jsou ty motorky krásné, tak okruhově nejetá 1198S, to je utopie, jak cyp. není ani střelec, ani ultra talent. do teď měl sice rychlou 10tku ninju, ale tak nějak nevim co z toho vyleze.
Ta doktorova už je prodaná?
hajtra
Za tu cenu jsem kupoval před pár lety 1098, ale pravda je, že těch věcí, co tam má, tak to ukazuje spíš na okruh, ale zase proč ne, občas okruh není na škodu. Taky tam jezdíme přece ne?
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |