globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.9.2014 v 17:47 | Nahoru | #17251
PEPER514> Ten vzducháč bude v otáčkách vždycky jalovej, na honění výkonu v otáčkách jsou tu jiný motorky

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.9.2014 v 18:00 | Nahoru | #17252

Frennky píše: Mám taky malinkatý dotaz. Při startování se mi občas stane, že 'to' jenom cvakne a teprve napodruhé nebo napotřetí normálně nastartuju. Když startér zkusím podržet, tak párkrát zacvaká a pak se chytne. Není to pokaždé ale většinou poprvé co ten den vyjíždím, přes den už většinou ne. Baterku mám na jaře novou a dělalo to už i vloni se starou. Znamená to že odchází startér, nebo stačí něco prostříkat kontaktolem, nebo co ??? S elektrikou moc velký kamarád nejsem...



Frenky mě něco podobného dělalo tlačítko sratéru u HM. byly tam ty kontakty trochu zohýbaný a občas to při zmáčknutí o sebe jen cvrnklo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.9.2014 v 19:19 | Nahoru | #17253
z.a.j.o.c.h> Tuším že 120koní z toho nedostanu Zajímá mě jaký jsou možnosti a jestli má vůbec cenu řešit nějaký úpravy.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.9.2014 v 19:41 | Nahoru | #17254
PEPER> Zrovna to by s pořádným balíkem peněz šlo Ale už kvůli zvuku bych nad tím vůbec nepřemýšlel a šel do toho

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

10.9.2014 v 23:07 | Nahoru | #17255

PEPER píše: z.a.j.o.c.h> Tuším že 120koní z toho nedostanu Zajímá mě jaký jsou možnosti a jestli má vůbec cenu řešit nějaký úpravy.



u tohodle motoru nejde o koně... ale jestli je NPčko v zatáčkách schopnej držet krok s M S4RS, tak musí být relativně velký možnosti se spodkem

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 07:24 | Nahoru | #17256
http://www.motoinzer...ultistrada-1200.html

Tohle se mělo objevit kua trošku později...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 07:26 | Nahoru | #17257
jenže Peper to chce na lítání kolem 200 a po tom co měl před Hyproušem už asi nepojede nic Myslím že kdyby z toho dostal i těch dalších 14kobyl, že mu to bude málo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 07:35 | Nahoru | #17258
Palomoto> ještě jednou zopakuju...
U motorů, zejména motocyklových, nejde zdaleka o koně... krom toho koně stejně nezměříš... jde o krouťák a jeho polohu. To co já mám např. při 5-6t rpm na svý vydechlině, nemusel on mít ještě ani při 7-8t rpm na čtyřkovým litru...třeba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 07:37 | Nahoru | #17259
drippera> to by jsi mi neudělal že né koupit si běláska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 08:26 | Nahoru | #17260

drippera píše: http://www.motoinzerce.cz/motorky/ducati/826555-multistrada-1200.html

Tohle se mělo objevit kua trošku později...



Oujé, že bych přesedlal?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 08:33 | Nahoru | #17261
Tifone> Ale udělal!

Ovšm musely by jít dolů ty strašné černé polepy bočnic, teda doufám, že to je jen "karbonová folie" nebo něco podobného.

Jó multipecka...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 08:34 | Nahoru | #17262

sejrac píše: Oujé, že bych přesedlal?



Neváhej ani minutu!

Prodej toho designově zastaralého kostitřasa

A pořiď pořádnej bajk, který umí mnohem, mnohem víc!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 08:39 | Nahoru | #17263
Už jsem prováhal těch minut asi pět a jdu radši něco dělat. Stejně by toho mýho zastaralýho udušenýho kostitřasa nikdo nechtěl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 08:39 | Nahoru | #17264

t_freedom píše: Palomoto> ještě jednou zopakuju...
U motorů, zejména motocyklových, nejde zdaleka o koně... krom toho koně stejně nezměříš... jde o krouťák a jeho polohu. To co já mám např. při 5-6t rpm na svý vydechlině, nemusel on mít ještě ani při 7-8t rpm na čtyřkovým litru...třeba.



jenom dodám že krouťák v malym rozsahu je ti ale stejně k ničemu, takže jestli nadopujete starej vzducháč aby jel v rozmezí 3 tis, stejně bude každá šestka rychlejší, i litrech nemluvě

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 08:42 | Nahoru | #17265

sejrac píše: Už jsem prováhal těch minut asi pět a jdu radši něco dělat. Stejně by toho mýho zastaralýho udušenýho kostitřasa nikdo nechtěl.



Ale chtěl. Já bych to vyzkoušel. Říkám to z prdele "zastarlýho" ale nemůžu si pomoct. Stál v obchodě nový Monster a vedle něj SF 848 a ať si říká kdo chce, co chce, ačkoli je SF stále krásný a sexy stroj, vedle toho monstera vypadal prostě trošku archaicky. V detailech i celkově. Prostě rok svého vzniku (2009) NEZAPŘE!
A novinka roku 2014 je zkrátka taková uhlazenější, vymakanější, doladěná, na živo určitě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 08:55 | Nahoru | #17266
Stev> ale jo...to je jasný... pokud půjdeme do maximálky tak ano.
Ale v zatáčkách toho litra možná do 120-140km/h potrápíš ...lepší ovladatelnost a pružnější motor na spodu. Já myslím, že ta jedenáctka dokáže pěkně skrábat asfalt mezi 3 - 7t rpm....což zase tak málo není
Na běžný ježdění supr ... kdo chce lámat rekordy v rychlosti, potřebuje něco jinýho.... a motat a motat a motat

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 09:01 | Nahoru | #17267

drippera píše: V detailech i celkově. Prostě rok svého vzniku (2009) NEZAPŘE!
A novinka roku 2014 je zkrátka taková uhlazenější, vymakanější, doladěná, na živo určitě...



to se nedá číst ...
Je to zajímavý jak jsou někteří jedinci fascinovaný PR a líbivostí ... proč musí bejt aprioro "nově" krásné a lepší ?

Miura, Jag E type, Porsche spider, 916-998 ... mě příjdou taky uhlazenější, doladěný, vymakanější...
Když porovnám dnešní design plastovejch píčovinek všude kam se podívám...

4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 09:02 | Nahoru | #17268
POZOR ...motocyklová událost tohoto roku ...konečně v menším rozlišení

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 09:56 | Nahoru | #17269

t_freedom píše: POZOR ...motocyklová událost tohoto roku ...konečně v menším rozlišení



Aneb....Corsica na veteránoch...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 10:09 | Nahoru | #17270

t_freedom píše: POZOR ...motocyklová událost tohoto roku ...konečně v menším rozlišení



Ale videjko moc pěkný!

A svezení takéjc...nezávidim, nééééé.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 10:19 | Nahoru | #17271
t_freedom> Chuligání! Že se nestydíte, předjíždět auto v zatáčce! Dělám si prdel, tam to ani jinak nejde
Jinak to video má jen dvě chyby, první, že tam nejedu já a druhou je ten elektromotocykl z kterýho je to točený

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 10:19 | Nahoru | #17272

t_freedom píše: Stev> ale jo...to je jasný... pokud půjdeme do maximálky tak ano.
Ale v zatáčkách toho litra možná do 120-140km/h potrápíš ...lepší ovladatelnost a pružnější motor na spodu. Já myslím, že ta jedenáctka dokáže pěkně skrábat asfalt mezi 3 - 7t rpm....což zase tak málo není
Na běžný ježdění supr ... kdo chce lámat rekordy v rychlosti, potřebuje něco jinýho.... a motat a motat a motat



nejde o maximálku, ale o to že z 60 nm v rozsahu 6-14 dostaneš na kole víc než ze 100 v 4-7 při stejnym finálnim převodu (dýlce rychlosti). V zatáčkách do 140 jsou si skoro všechny motorky od 80 koní vejš rovny, když to lehce přeženu Tam už pak záleží na spoustě jinejch věcí než jen motor, třeba ta ovladatelnost jak píšeš.

To jsme si zase hezky zateoretizovali

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 10:22 | Nahoru | #17273
drippera> Uhlazenost si teda představuju jinak




Ten koncern se prostě nezapře

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 10:33 | Nahoru | #17274
Nechce se mi to opisovat, ale speciálně pro Drippa a extra-speciálně na nového monstra to sedí na 1000%,
přečti si druhou část, mého komentáře:
http://www.motorkari...p;pid=337611#k337611

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 10:50 | Nahoru | #17275
PETARDAK> Ono fak nesmíš dát na"promo" kecy a být zaslepeně připosraný z jedné značky, ona každá má své "+" i "-" a dokonalé motorky nedělá nikdo... a bohužel, většina motorek posledního desetiletí, jsou víc a víc směřována ke sterilnímu chování "pro laické spotřebitele" než pro chlapské a motorkářské zážitky"... stejně tak na motorkách posledních 6-8let,i když navenek dokonalejší, přibývají zejména elektronické fičůry, pokud se jim podíváš pod sukně(pod plasty) tak mechanik/strojař vidí obrovský ekonomický tlak na úspory, šizení(=ojeb... )



Ale no jo no...

Dyk já je stjně jen tak hecuju.

A na jaro jdu pro NINE-T!

Ale pssst...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 10:53 | Nahoru | #17276

drippera píše: Stál v obchodě nový Monster a vedle něj SF 848 a ať si říká kdo chce, co chce, ačkoli je SF stále krásný a sexy stroj, vedle toho monstera vypadal prostě trošku archaicky. V detailech i celkově. Prostě rok svého vzniku (2009) NEZAPŘE!
A novinka roku 2014 je zkrátka taková uhlazenější, vymakanější, doladěná, na živo určitě...



To je zase canc
SF nikdy nebyl žádná estetická lahůdka. Je to prostě svlečenej SS a nějak to zpytlíkovali, aby zakryli díry po kapotách a nepořezal jsi se o ostré výstupky.

Monster je z gruntu zcela nově postavená nahatá stylovka. I přes výhrady co mám, vypadá samozřejmě a logicky estetičtěji než svlečená zmrzlina...

A rok výroby s tím nemá až tak co dělat. Třeba 848 je starší, pořád nádherná a takových modelů jsou mraky...
Samozřejmě pozér co na benzínce musí ukázat že má ten poslední a nejdražší model prémiové značky s nejlepšími komponenty nikdy kvality těch "starých" kousků neocení

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 10:59 | Nahoru | #17277
tak panove jsem v Moste na dromu a uz v pul desate vyprodano na ctvrtou.takze jen koukam a pojedu bez jezdeni domu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 11:04 | Nahoru | #17278
GeorgePanek> my jsme se to dozvěděli před 30min od kámoše co tam je... škoda.
Teď jsme měli bejt už na cestě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 11:06 | Nahoru | #17279
NP> Až pojedeš s tou svou bramborou, tak bacha na žirafy

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

11.9.2014 v 11:11 | Nahoru | #17280
Frennky> Chudák malá, nikdo jí nechce svézt
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist