globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak vyzrát na řidičák?
 
29.12.2012 v 23:16
Zdravim,
právě jsem dokončil autoškolu a úspěšně složil zkoušky na auto. V pondělí si pudu na magistrát podat žádost. Ovšem, vyřízení řidičáku trvá 20dní, pokud si připlatím 500kč za expres, tak ho budu mít za 5 pracovních dní. Problém je, že ten řidičák potřebuju mít co nejdřív. Ideálně už v pondělí. Napadla mě taková klička.
Jeden můj kamarád ztratil řidičák, šel na magistrát a okamžitě dostal náhradní. Takže mě napadlo, přijdu na magistrát, podám žádost a když mě požádaj o starej řidičák, tak řeknu, že jsem ho ztratil. Dostanu tedy dočasnej, ale v něm by mělo bejt napsaný auto i motorka.

Šlo by to tak udělat, nebo je to blbost. Díky za názory.
Anketa: Bude to fungovat?
Ano
3%
5
Ne
96%
160
Fungovalo by to, ale musí se tu udělat jinak.
1%
2

1 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na řidičák?

31.12.2012 v 10:06 | Nahoru | #1
minifrancie: Souhlas. To je to nejhorší, když klučina udělá papíry, a hned si sedne do bouráku se stovkou kobylek pod kapotou. Ve škole a všude má spoustu keců na spolužáky, co mají auta do toho litru (mám auta dvě, obě více-méně pod litr-Škoda 105 má 1046ccm pokud se nepletu, ale výkonem stejně moc neoplývá, a moje druhé auto Daewoo Matiz má krásných 800ccm, a bohatě to stačí). Takže za mě, rozdělit i B-čko jako motorkový skupiny, a podle výkonu. Třeba do 50kW pro začátečníky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na řidičák?

31.12.2012 v 12:20 | Nahoru | #2

skodovak píše: minifrancie: Souhlas. To je to nejhorší, když klučina udělá papíry, a hned si sedne do bouráku se stovkou kobylek pod kapotou. Ve škole a všude má spoustu keců na spolužáky, co mají auta do toho litru (mám auta dvě, obě více-méně pod litr-Škoda 105 má 1046ccm pokud se nepletu, ale výkonem stejně moc neoplývá, a moje druhé auto Daewoo Matiz má krásných 800ccm, a bohatě to stačí). Takže za mě, rozdělit i B-čko jako motorkový skupiny, a podle výkonu. Třeba do 50kW pro začátečníky.



Přesně to tvrdím už léta... i kategorii B rozčlenit do několika skupin, ale postup na vyšší nepodmiňovat jen věkem, nebo dobou praxe na slabší třídě, ale nechat adepta udělat test ovládání vozidla na polygonu, nebo podobné zkušební trati a podle toho, co předvede (a klidně i psychotesty) rozhodnout o tom, zda "má" na řízení silnější podskupiny.

A výcvik ve fahrschule absolvovat na "hundrtce", "embéčku", nebo i na Š440 a jen pár posledních jízd "seznámit" s moderním autem. Někomu to může vyznít až "extremisticky", ale nikdo mi nevymluví, že takový adept by potom měl úplně jiný přístup a respekt k ovládání vozidla, tím pádem by to na silnicích vypadalo (ohledně bezpečnosti) zcela jinak a navíc takto by to byla dobrá "prosívačka", aby nedostal řidičák každý vořežprut, co ví jen, co dělají pedály, co dělá volant, kam strčit klíč a nanejvýš, kam nalít benzin - což by se na situaci v provozu rovněž nemohlo neprojevit.

Když zapátrám v paměti, tak jsem před pár lety zahlédl na motoinzerci inzerát na R1 s popisem "V TP 25kW, ale je plně otevřená, jede 311km/h". Pak si takovou motorku koupí čerstvě 18ti letý fracek za peníze od zbohatlého fotříka, ještě mu neuschnul štempl na řidičáku, na motorce seděl jen párkrát v autoškole... na první delší rovince chramstne za heft... přijde zatáčka a šup, klučíka jen posbírají do pytle a vyroste další křížek u silnice.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist