1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodnutí - prosím radu
1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodnutí - prosím radu
Edit: Chápu dobře, že musím koupit celou sadu válce? Což tedy je těch 10k?
Nevyplatí se sehnat nový motor?
Nebo mám ještě jednu verzi - seženu pouze válec starý vytáhnu. Nasadím nový + těsnění i s přívěrou a vše bude ok?:D
Naposledy editováno 24.12.2012 02:47:22
Taky bych to videl spis na problem s elektrikou, ale takhle jak to pises ze chvili jede a pak zdochne , jak dede ? normalne nebo se ji nechce ?.
Kdyby jsi nebydlel přes celou republiku, tak bych se na to klidně podíval, stejně teď neni do čeho píchnout
1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodnutí - prosím radu
Bez přívěry by Ti to aspoň jelo, hrozně, ale jelo. Tohle přívěrou nebude na 100%.
Zjisti a zkontroluj:
- Baterka nabitá? OK-12,6-13V
- Svíčka dává jiskru? (polož fajfku se svíčkou na válec a toč s nabitou baterkou) případně
zkus novou svíčku
- Na cívku jde správný napětí? (+ na jeden pol cívky a - na rám)
- Kámoš měl třeba prasklej výfukovej kanál, olopanej kompozit, vypadlý táhlo přívěry, mrtvou baterku, špatný kostření (zkušenost)
Ps: nedostatek zkušeností musíš nahradit pečlivostí a trpělivostí (Vím ale ze zkušenosti, že s nsrem a 2T obecně to prostě někdy nejde )
a PS: tu přívěru oprav, bezkompromisně a neodkladně. Kup nový klapky a dej je tam, musí tam pasovat nechápu jakej servis ti něco takovýho mohl říct (Asi se s tím, za těch pár šupek nechtěli srát!!!) což je jiná ...
Ale hele u takovýho motoru nikdy nevíš, zatím udělej věci který jsou za babku nebo zadarmo, pak udělej věci jako je rozborka vršku motoru a analýza příčiny + Oprava přívěry. Pak podle toho co jsi zjistil jednej dál. Protože když začneš nakupovat už ťeď tak se Ti může snadno stát, že půjdeš do desetitisíců, se servisem jedna báseň. Všechno je dneska drahý a lidi chcou slušně žít..
To Cj> A nebo mrtvou baterkou, ale na tom bezkontaktu když se chytne měla už jet, to jo
To Pekeno> to vůbec ne! Dle stavu nanebevzetí motoru!!!
Naposledy editováno 24.12.2012 12:04:32
1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodnutí - prosím radu
c.j. píše: Každopádně v 99% pokud 2T nestartuje startérem a na roztlačení jo, tak má slabý tlak ve válci..
Něco ten servisák, i tom že to tam strací tlak říkal. Ale pořád tvrdil že to je tou přívěrou.
K elektřině, celou jí v servise projel a opravoval.
Naposledy editováno 24.12.2012 20:57:32
EDIT: nebo prosím kontakt na někoho kvalitního z Ostravy, a okolí. Kdo by mi řekl co tedy dělat, zda to dát pryč. Nebo jak to vyřešit. Zatím mi příjde že kvalitní servisy už nejsou.
Naposledy editováno 07.01.2013 00:35:17
Jinak ta přívěra by se tam asi šikla dát, ale můžu potvrdit to, co ti říká servisák, tj. že hřídelka na který jsou ty klapky přívěry prostě u NSR nemusí jít úplně dobře vytáhnout. Nicméně souhlasím s ostatními, tvůj problém momentálně v přívěře netkví.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 1 | 14.7.2023 v 16:23 panTerek |