globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Těžké rozhodnutí - prosím radu
24.12.2012 v 01:57
Zdravím, už si vážně nevím rady. Tak po nějaké době píšu zde. Motorka prostě nejezdí, roztlačit de. Ale chvilku jede poté stejně chcípne, na startér nechytá - jedině roztlačit. Je tam nový startér, a spoustu vyměněných věcí. Tvrzení servisu : Ve válci chybí jedna část přívěry ( ověřeno, koukal sem tam a vážně tam chybí ) - Přívěra koupena, ale bohužel tam nešla dostat. Prý kvůli toho že předchozí majitel to tam nějak narval, a už to nepůjde ven. Jediná možnost rozhodit válec, - risk že prý už to nepůjde dát do kupy. Motorku sem vystavil na inzerát, ale za cenu co bych tedy chtěl asi nemám šanci prodat. A vzhledem k tomu že příští sezonu chci na něčem určitě ještě odjezdit, chtěl bych poradit jak to vyřešit. Zda mám, motorku slevnit a sehnat něco jiného. Nebo se pustit do GO motoru. Hledám tu nejlevnější cestu. Děkuji za jakékoliv rady, či tipy co dělat.

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 02:06 | Nahoru | #1
Udělej Go u tehle motorky to nemuže byt drahe

1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 02:10 | Nahoru | #2
GO udělej. Kámoš ji měl rozebranou do šroubu a dal to do kupy. (pár šroubů zbylo)

1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 02:35 | Nahoru | #3
Všude se ale dočítám 10k částky za GO motoru, já ale přeci zadřeno nemám. Takže co vlastně, vyměnit. Co koupit? Informuju se, chci si o tom udělat cenový přehled. A rozsah toho, co to obnaší. Pokud bych se na to necítěl, pošlu to do servisu. Ale chtěl bych jenom přeci mít přehled, co teda je třeba udělat v tomto případě.

Edit: Chápu dobře, že musím koupit celou sadu válce? Což tedy je těch 10k?
Nevyplatí se sehnat nový motor?
Nebo mám ještě jednu verzi - seženu pouze válec starý vytáhnu. Nasadím nový + těsnění i s přívěrou a vše bude ok?:D

Naposledy editováno 24.12.2012 02:47:22

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 08:25 | Nahoru | #4
Když seženeš nový válec tak budeš muset udělat i nikasil pokud tam nebude a k tomu nový píst.

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 08:58 | Nahoru | #5
1.Tyhle problémy určitě nevyřeší přívěra,máš tam něco s elektrikou
2.Nemá smysl kvůli zadřené přívěře dělat g.o..Určitě to půjde vyřešit,starou vytáhnout a novou osadit,jen to třeba bude chtít trochu víc než kladivo...

(reakce na) Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 09:22 | Nahoru | #6

dareckov píše: GO udělej. Kámoš ji měl rozebranou do šroubu a dal to do kupy. (pár šroubů zbylo)

to ja mam vždy opačně vždy mě pak šrouby chybi

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 10:02 | Nahoru | #7
Kdyz se servis boji rozhodit valec, ze by ho pak nedal dohromady..toz to bude kvalitni servis.
Taky bych to videl spis na problem s elektrikou, ale takhle jak to pises ze chvili jede a pak zdochne , jak dede ? normalne nebo se ji nechce ?.

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 10:16 | Nahoru | #8
tak jestli chceš aby ti to jezdilo jak má a prodal to za nějakou slušnou cenu tak tu přívěru budeš muset tak jako tak vyměnit. Rovnou u toho vyčisti a sešteluj karbec, vyměnin svíčku a podle manuálu, nebo si někde zjisti hodnoty v elektrice a proměř jí, to vypadá opravdu na eletriku, mechanická závada buď jede nebo ne. a když už v tom budeš tak sundej hlavu a koukni na válec jak na tom je ať víš na čem jseš....

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 10:42 | Nahoru | #9
Vždyť je to jednoduchá motorka, navíc je zima máš spoustu času, nikdo nechce aby jsi to udělal během jednoho dne. Třeba až po vánocích nebudeš mít co dělat, tak odpoledne jí odstroj, druhej den připrav nářadí na motor a tak to vem postupně, klidně si i piš co si kde sundal aby jsi na to nezapoměl

Kdyby jsi nebydlel přes celou republiku, tak bych se na to klidně podíval, stejně teď neni do čeho píchnout

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 10:55 | Nahoru | #10
Tomishe : Kolik si za ni dal a kolik už vrazil ? Měl jsem něco podobnýho a nejhorší bylo najít problém a to se povedlo až ve 3.servise....jestli jsi do toho už naházel prachy tak to dotáhni do konce.

(reakce na) Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 10:57 | Nahoru | #11
Tomishe> Dej to někomu, kdo tomu fakt rozumí a kdo tě nebalamutí takovýma kecama. I bez přívěry to jede a startuje normálně, takže servis pošli někde.. Dej to třeba Čajkovi http://moto-cajka.cz/ Ten má s 2T určitě dost zkušeností, navíc jeho syn má Mito. Pokud je válec a píst skutečně v pořádku, tak je oprava prkotina za pár stovek. Nepojízdné to neprodáš a pokud napíšeš, že po výměně přívěry to bude OK a sám víš, že tam, nejde, tak si akorát zaděláš na průser.

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 10:58 | Nahoru | #12
Já si myslim že mužeš mít zadříno mě to na startér nechytalo ale na roztlačení jo pak mi to chcípalo v pod 4 tisíce ale jelo to skoro stejně a GO motoru pod 10 určitě ne ale prodavat nemá cenu protože by to mělo hodnotu 8 000

1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 10:59 | Nahoru | #13
Každopádně v 99% pokud 2T nestartuje startérem a na roztlačení jo, tak má slabý tlak ve válci..

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 11:58 | Nahoru | #14
Hele jestli poznáš jak, tak zkontroluj přívěru jak se otvírá. Do 2.500 - open; 2.500-(ted nevim přesně 7.500) - zavřená, 7.500-11.xxx - otevřená.
Bez přívěry by Ti to aspoň jelo, hrozně, ale jelo. Tohle přívěrou nebude na 100%.
Zjisti a zkontroluj:
- Baterka nabitá? OK-12,6-13V
- Svíčka dává jiskru? (polož fajfku se svíčkou na válec a toč s nabitou baterkou) případně
zkus novou svíčku
- Na cívku jde správný napětí? (+ na jeden pol cívky a - na rám)
- Kámoš měl třeba prasklej výfukovej kanál, olopanej kompozit, vypadlý táhlo přívěry, mrtvou baterku, špatný kostření (zkušenost)
Ps: nedostatek zkušeností musíš nahradit pečlivostí a trpělivostí (Vím ale ze zkušenosti, že s nsrem a 2T obecně to prostě někdy nejde )

a PS: tu přívěru oprav, bezkompromisně a neodkladně. Kup nový klapky a dej je tam, musí tam pasovat nechápu jakej servis ti něco takovýho mohl říct (Asi se s tím, za těch pár šupek nechtěli srát!!!) což je jiná ...

Ale hele u takovýho motoru nikdy nevíš, zatím udělej věci který jsou za babku nebo zadarmo, pak udělej věci jako je rozborka vršku motoru a analýza příčiny + Oprava přívěry. Pak podle toho co jsi zjistil jednej dál. Protože když začneš nakupovat už ťeď tak se Ti může snadno stát, že půjdeš do desetitisíců, se servisem jedna báseň. Všechno je dneska drahý a lidi chcou slušně žít..

To Cj> A nebo mrtvou baterkou, ale na tom bezkontaktu když se chytne měla už jet, to jo
To Pekeno> to vůbec ne! Dle stavu nanebevzetí motoru!!!

Naposledy editováno 24.12.2012 12:04:32

1 reakcí na tento příspěvek Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 13:32 | Nahoru | #15
Zkus napsat Slackovy... Ten prodáva celej motor po GO a nemohl ho prodat, takže zaněj už chtěl jen pakatel

(reakce na) Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 14:29 | Nahoru | #16
nunuk> Nakonec jsem ho prodal, až teď, když to začali všichni řešit a dovolil jsem si cenu zvednout a pecka Do teď by měl bez jakékoli chyby jezdit, frajer si to u mě ještě rozdělal, že to prej pak nějak slepí, tak nvm..

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 14:29 | Nahoru | #17
Jinak, kdyby jste někdo chtěl, prodávám co mi zbylo z motorky v kuse za 7tisíc, možná i 6, nebo 5,5tis... dejte můj profil - bazar - inzerát.

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 14:52 | Nahoru | #18
Já to za 8k klidně koupim tu tvou motorku

(reakce na) Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 17:53 | Nahoru | #19

c.j. píše: Každopádně v 99% pokud 2T nestartuje startérem a na roztlačení jo, tak má slabý tlak ve válci..



Něco ten servisák, i tom že to tam strací tlak říkal. Ale pořád tvrdil že to je tou přívěrou.

K elektřině, celou jí v servise projel a opravoval.

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 19:25 | Nahoru | #20
Hele přívěrou to není 100% to je něco ve válci, nejspíš přidřený. A sundat hlavu zvládneš i ty to nic není. Já bych začal tímhle a podle toho jak to bude vypadat bych dělal dál. Pokud bude nikasil v pohodě tak jenom píst a kroužky a jezdíš dál ;)

Těžké rozhodnutí - prosím radu

24.12.2012 v 20:35 | Nahoru | #21
přívěrou to neni ta otevírá až kolem 7 tisíc ikdyž ve válci nevim já měl strženej nikasil na výfukový přepážce a běželo to v pohodě akorát byly cítít lehký vibrace což mi nedalo a mrknul sem odkud vítr vane.Omrkni všechny možné příčiny motorka je to jednuduchá

Naposledy editováno 24.12.2012 20:57:32

Těžké rozhodnutí - prosím radu

25.12.2012 v 14:15 | Nahoru | #22
Packyn> přívěra se otvírá už od volnoběhu do 2.500 kde se zavře, ale souhlas že to není tím..

Těžké rozhodnutí - prosím radu

7.1.2013 v 00:33 | Nahoru | #23
Takže mohu se zeptat, po čem tedy pátrat? Není tedy možné, že to jednu dobu startovalo i bez té přívěry a poté se to tam zakarbonovalo a teď to nestartujte? To mi řekl přímo servisák. Což tedy chápu podle odpovědí že to je blbost, takže po čem bych měl pátrat když nestartuje? Na roztlačení chytne, 3 minuty jede. A poté zas konec, a už ani na roztlačení nejede.

EDIT: nebo prosím kontakt na někoho kvalitního z Ostravy, a okolí. Kdo by mi řekl co tedy dělat, zda to dát pryč. Nebo jak to vyřešit. Zatím mi příjde že kvalitní servisy už nejsou.

Naposledy editováno 07.01.2013 00:35:17

Těžké rozhodnutí - prosím radu

7.1.2013 v 00:50 | Nahoru | #24
Už jsem to psal v příspěvku č.11.č

Těžké rozhodnutí - prosím radu

7.1.2013 v 11:00 | Nahoru | #25
Přívěrou to není na 100%... viděl bych to buď na elektriku nebo nízkou kompresi.

Těžké rozhodnutí - prosím radu

7.1.2013 v 19:21 | Nahoru | #26
nech si zmeřit kompresi jesti se teda starter točí

Těžké rozhodnutí - prosím radu

8.1.2013 v 23:04 | Nahoru | #27
Tak začal bych asi fakt tou kompresí a kdyby byla tak nějak v limitu, tak bych pokračoval zapalováním (svíčka, cívka) a nebo karburátorem (otázka dodávky paliva). Chceš říct, že po tom, co to roztlačíš, tak to ty 3 minuty jako jede bezproblémově? Leze to do otáček v pohodě, volnoběh to drží, výkon to má? Není to náhodou spíš než s časem 3 minut spojeno s tím, že se motor ohřeje na provozní teplotu?

Jinak ta přívěra by se tam asi šikla dát, ale můžu potvrdit to, co ti říká servisák, tj. že hřídelka na který jsou ty klapky přívěry prostě u NSR nemusí jít úplně dobře vytáhnout. Nicméně souhlasím s ostatními, tvůj problém momentálně v přívěře netkví.

Těžké rozhodnutí - prosím radu

28.1.2013 v 20:13 | Nahoru | #28
Souhlas s Hojkmanem... přívěra neee,, Dodávka paliva, svíčka a myslím, že mnohe by taky vyřešil minimálně nový kroužek popřípadě po změření válce a pístu (jejich průměru) a pokud to bude mít víc jak desetinu mm a kroužek v zamku víc jak 1 mm (ideal. 0.3 - 0.4 mm)tak je hodně pravděpodobné , že jsi našel problém
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist