globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zahřívání a saze z výfuku
Ahoj, chci se zeptat zda je normální, že když mám intrudera nastartovaného tak přední válec se zahřívá mnohem rychleji (teplé svody, teplé výfukové plny) a zadní válec stále fouká studený vzduch a svody se tolik nezahřívají. Značí to nejaký problém? A co saze z výfuku? Je toho malinko, když dám ruku za výfuk po chvíli na ní mám pár černých teček. Výfuky jsou z části vykuchané (zadní přepážka je odvrtaná a trubkové spojení mezi tlumiči uříznuté a zavařené... Má to na to nějaký vliv? Předem dík za radu... Intrudera mám pár dní a a ni jsem neměl možnost se projet jen kolem baráku. Je to vůbec moje první velká motorka (předtím Yamaha XV 125 Virago). Díky za pomoc jsem z toho lehce nervózní...

Zahřívání a saze z výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 22.12.2012 v 19:09 | Nahoru | #1
ty saze, bude skondenzovaná voda obarvená od sazí a co se týče těch válců, to neporadim, ale koukni na svičky jak vypadaj. třeba bude potřeba seřídit karburátory.

Naposledy editováno 22.12.2012 19:14:53

1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání a saze z výfuku

22.12.2012 v 19:13 | Nahoru | #2
Oky no... svíčky a kapaliny mě teprve čekají. Takže všechno bude, ale z toho zahřívání... no vůbec mi to nedává logiku... Jediné, co mě napadlo je, že přední válec je více chlazen vzduchem tudíž má jen vodní dochlazování (proto když stojí tak tolik nechladí) a zadní válec je na fest chlazen vodou tedy účiněji chlazen když moto stojí, ale moc tomu nedávám...

Zahřívání a saze z výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 22.12.2012 v 19:15 | Nahoru | #3
třeba u afriky je karburátor na zadní válec nastavenej jinak, tušim že bohatší směs, protože je hůř chlazenej vzduchem, poslal bych ti odkaz ale už nevim kde jsem to čet

1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání a saze z výfuku

22.12.2012 v 19:18 | Nahoru | #4
No třeba se ozve nějaký vlastník Introše s bohatšími zkušenostmi a objasní mi o co jde... Dík za pomoc

(reakce na) Zahřívání a saze z výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 22.12.2012 v 19:20 | Nahoru | #5
Bikeros> Zkus K1400.cz

Zahřívání a saze z výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 22.12.2012 v 19:31 | Nahoru | #6
Muzes mit rozhozenou synchronizaci karburatoru, takze ti to tahne akorat predni valec.

Zahřívání a saze z výfuku

23.12.2012 v 16:01 | Nahoru | #7
Tak o nějakým vzduchovým chlazení vůbec nepřemejšlej,je to čistokrevnej "vodník".Kombinaci chlazení (vzduch,olej) má VS 1400ka.Jen tak od boku "střelím" - tvůj problem budou rozhozený karbce,filtry,svíčky atd.Zkrátka,všecko prohlídnout,vyčistit,seřídit.Nejdřív motor,na ostatní předělávky je čas.Nevím jak zručnej v tomto směru jsi ale není to žádná brnkačka a u tohodle Introše obzvlášť.Tak držím palce.

Zahřívání a saze z výfuku

23.12.2012 v 16:47 | Nahoru | #8
Ahoj. Normální to není a svědčí to o rozhozeným plnění. Takže seřídit volnoběžnou směs a synchro. Jinak se toho nezbavíš.
Jak řekl kutil1. na tomto Inťasu to není žádná prdel. Oni totiž soudruzi z východu nepřemejšleli, když dělali to lanoví jak na plachetnici s více než omezeným přístupem :)
Chce to cit a zkušenosti a pak dobře složit, abys po nasazení nádrže nebyl překvapenej, jaktože to zase nejede jak má...
Dá se to, ale není to moje nejoblíbenější činnost.

2 reakcí na tento příspěvek Zahřívání a saze z výfuku

23.12.2012 v 19:20 | Nahoru | #9
No asi zkusím pro začátek někoho tady od Karlových Varů sehnat, kdo by mi to ukázal... Já jsem to v životě nedělal

(reakce na) Zahřívání a saze z výfuku

23.12.2012 v 21:42 | Nahoru | #10
Bikeros>Tak to aby ses raděj obrátil na servis,i když já osobně servisákům zrovna moc nedůvěřuju a navíc tě to bude stát pěknej ranec.Ono to třeba ani tak horký nemusi bejt.Podle toho co píšeš, nakonec může stačit jen výměna svíček.U toho zadního pálí jen občas ale to bys snad poznal sluchem že jeden vynechává. Taky ti může jít za plynem ten přední dřív než ten druhej a to se dá srovnat na pl. lankách.Jak tu ale píše Dřík,pečlivě slož všechno pod nádrží jak se patří.Je možný že i to samotný může bejt problém všeho.

Naposledy editováno 24.12.2012 18:01:00

Zahřívání a saze z výfuku

25.12.2012 v 17:10 | Nahoru | #11
Pokud ti jeden valec fouka studeny vzduch, znamena to, ze ti to bezi na jeden valec, Nic vic, nic min.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání a saze z výfuku

29.12.2012 v 21:39 | Nahoru | #12
Bikeros> Ahoj mám Maraudra 800 dělá to taky, než se ohřeje. Je seřízenej a jede jako šlak, takže jestli nevynechává nebo nedělá jiný skopičiny, bych to neřešil. Ten jeden válec od ledního medvěda mě pobavil . Mej se Ahoj Pstros.

(reakce na) Zahřívání a saze z výfuku

30.12.2012 v 18:05 | Nahoru | #13
Bikeros> Dnes jsem to vyzkoušel bez tlumičů, mám je uřízlý budu dělat nový. Z předního válce teplejší, ze zadního studenější a trochu kondenzátu. Zadní válec má taky navíc pár centimetrů a koleno tak se to z kraje chladí víc. Za pár minut co se ohřeje je to stejně teplé. Takže asi žádnej problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání a saze z výfuku

31.12.2012 v 14:45 | Nahoru | #14

pstros01 píše: Bikeros> Ahoj mám Maraudra 800 dělá to taky, než se ohřeje. Je seřízenej a jede jako šlak, takže jestli nevynechává nebo nedělá jiný skopičiny, bych to neřešil. Ten jeden válec od ledního medvěda mě pobavil . Mej se Ahoj Pstros.



Nejsem ledni medved, jsem proste Medved.
Myslis, ze kdyz z vyfuku jde studenej vzduch, je to neco jineho nez to, ze ten valec nepali? Pobavim te jeste vic - nektere dvouvalce muzou bezet na jeden valec i kdyz foukaji teply vzduch z obou vyfuku .
A neveril bys, kolik lidi nepozna jestli to bezi na jeden valec nebo na dva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřívání a saze z výfuku

31.12.2012 v 17:11 | Nahoru | #15
Medved> Ahoj Medvěde, nemyslel jsem to špatně, s těmi lidmi máš pravdu.

(reakce na) Zahřívání a saze z výfuku

1.1.2013 v 11:43 | Nahoru | #16

pstros01 píše: Medved> Ahoj Medvěde, nemyslel jsem to špatně, s těmi lidmi máš pravdu.


V pohode ...

A mimochodem - dneska jsem si cetl forum 'Zkusenosti' na www.k1400.cz - zda se, ze tam Bikeros (pod jmenem Giacomo) resil a vyresil svuj problem se studenym vzduchem ze zadniho valce. Nepali mu zadni svicka .

1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání a saze z výfuku

1.1.2013 v 21:28 | Nahoru | #17
Cau, nakonec to byla svicka. Po chvili odesla i svicka v prednim valci. Motorka dlouho stala a slysel jsem, ze kdyz dlouho stoji bzvá problém si svíčkami... Takže svíčky mám nové a mám za sebou prvních 100km v sedle Introše! Bezva mašina!!!

Zahřívání a saze z výfuku

1.1.2013 v 22:01 | Nahoru | #18
Zdar, když už se tu probírají svíčky, tak chci jen upozornit,že některé doporučené NGK se taky dělají v Číně. Pozná se to podle značení na těle svíčky. Jezdím teď s našima a nejsem sám kdo si je chválí.

(reakce na) Zahřívání a saze z výfuku

2.1.2013 v 10:29 | Nahoru | #19

Bikeros píše: Cau, nakonec to byla svicka. Po chvili odesla i svicka v prednim valci. Motorka dlouho stala a slysel jsem, ze kdyz dlouho stoji bzvá problém si svíčkami... Takže svíčky mám nové a mám za sebou prvních 100km v sedle Introše! Bezva mašina!!!



Problem byva v chcipnuti studeneho motoru - to svicky obecne nemaji rady. Nevim jak u VS800 - nikdy jsem ji nemel, ale u VS1400 je to velmi casty problem - parkrat vypnes studeny motor a muzes rovnou menit svice.

Zahřívání a saze z výfuku

20.5.2013 v 19:49 | Nahoru | #20
Možná je to mimo téma, ale nevíte jestli by pasovaly karburátory z VS800 na VS600. Mám problém s tryskama volnoběhu (šroub bohatosti). Nějakej hňup dotoho rýpal (kup ze zahraničí) a ty šroubky sou totálně strhlý a nejde s něma točit. Takže sháním druhý karburátory. Aby je bylo možnou sladit. Tady díky těm šroubům volnoběhu s tím není možno nic dělat. Hodně blbě to totiž startuje a řekl bych že jeden válec na volnoběh jde tak sporadicky (netáhne). Lanko sytiče a sytič je OK.

Naposledy editováno 21.05.2013 20:58:06

1 reakcí na tento příspěvek Zahřívání a saze z výfuku

8.7.2013 v 22:34 | Nahoru | #21
Já taky řeším problém s e studeným předním válcem,ale nějak se mi nedaří to vyřešit Mám Vs 700 a zadní běží tak jak má,ale přední zakopává a kouří to z něj jako ze škodule. Už jsem zkusil otočit cívky,svíčky,fajfky a pořád stejný tak už nevim.

(reakce na) Zahřívání a saze z výfuku

9.7.2013 v 09:10 | Nahoru | #22

shimano79 píše: Já taky řeším problém s e studeným předním válcem,ale nějak se mi nedaří to vyřešit Mám Vs 700 a zadní běží tak jak má,ale přední zakopává a kouří to z něj jako ze škodule. Už jsem zkusil otočit cívky,svíčky,fajfky a pořád stejný tak už nevim.



Kouzelna formulka pravdepodobne zni: 'synchronizace karburatoru'. V lepsim pripade.

V horsim pripade - pokud se z nej kouri bile - ti nekde bere vodu (tesneni pod hlavou, praskla hlava, ...).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 Včera v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist