Podle netu, fotek ostatních motorek stejného typu, a podle manuálu tam žádné čudlíky nejsou, takže asi nějaká home-made vychytávka něčeho.
Pár lidí jsem se ptal, i zkoušel oběma různě přepínat, i za chodu motoru, ale nic.
Než se pustím do odmontovávání kapot a hledání kam vedou drátky, zkouším se zeptat tady. Díky
Naposledy editováno 19.12.2012 20:32:40
1 reakcí na tento příspěvek "Přebytečné" čudlíky na kokpitu - rada pro lamu
1 reakcí na tento příspěvek "Přebytečné" čudlíky na kokpitu - rada pro lamu
1 reakcí na tento příspěvek "Přebytečné" čudlíky na kokpitu - rada pro lamu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přebytečné" čudlíky na kokpitu - rada pro lamu
Cuba_GSXR píše: je to převadeč spojitosti
Tohle asi vetsina lidi nevidela
nemas nahodou dve zarovky v prednim svetle ? Obcas se to dela ze ti pak sviti jen pulka.
JInak jdi po dratech, nekam to dojede, skryty vypinas na zapalovani bych asi vyloucil
gugo píše: Tohle asi vetsina lidi nevidela
nemas nahodou dve zarovky v prednim svetle ? Obcas se to dela ze ti pak sviti jen pulka.
JInak jdi po dratech, nekam to dojede, skryty vypinas na zapalovani bych asi vyloucil
Nebo to budou neskryte vypinac zapalovani a musis mit nastavenou spravnou kombinaci aby to slo
To by normalniho cloveka nenapadlo, takze to pak finguje lip nez skrytej vypinac
Jinak souhlas. Nejcasteji sahary a pridavny. Stejne ale tomu hledani po dratech asi neuteces pokud se nemuzes zeptat predchoziho majitele.
1 reakcí na tento příspěvek "Přebytečné" čudlíky na kokpitu - rada pro lamu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přebytečné" čudlíky na kokpitu - rada pro lamu
oioi01 píše: Jsou to bradavky, když je za jízdy vydráždíš, tak uvidíš jak tu mašinu rozdivočíš, to budou prdy panečku...
ale musíš je dráždit obě zároveň