Téma: Přestavby aut pro závody
 
11.12.2012 v 19:35
Vím jak sem sám scháněl inspiraci a nápady. Navíc ted je čas se v tom vrtat tak směle do toho:

Naposledy editováno 11.12.2012 19:36:14

1 reakcí na tento příspěvek Přestavby aut pro závody

13.12.2012 v 00:37 | Nahoru | #1
Je mně jasné, že spousta odpovědí bude ve smyslu "v takovém autě se to nevyplatí", nicméně uvažuju o "dobastlení" Webasta do Punta SX. Motor se tam sice neohřívá zrovna pomalu, ale když parkuju na zahradě pod jabloní, tak i při současných teplotách by se "bufík" hodil víc, než dost. U varianty 55SX (motor 1108ccm SPI, rok cca 1998) je pod kapotou docela dost místa, takže dle mého soudu Evo 4 by se tam mělo bez problémů vejít. Pokud je čerpadlo jeho součástí (popř. přiložené jako samostatná jednotka), měly by snad stačit dva T-kusy na hadice vedoucí k radiátoru (odtud by se ohřátá kapalina dostala i do motoru). S elektrikou rovněž nebude problém, vůz má naštěstí instalaci klasicky a jednoduše řešenou (bez procesorových jednotek a sběrnic), takže ani spínání ventilátoru by nebylo problémem. V podstatě největší pakárnou by bylo protažení drátu k ovládání ventilátoru skrz průchodku z motorového prostoru dovnitř vozu.

Jinak je samozřejmě "dětskou nemocí", že bufík "žere" baterku. Lepší by bylo, kdyby to byla plnohotnodná turbína na způsob turbohřídelového motoru, s vlastním alternátorem, nicméně s tím jsem se zatím nesetkal.

(reakce na) Přestavby aut pro závody

13.12.2012 v 09:56 | Nahoru | #2
Jinak je samozřejmě "dětskou nemocí", že bufík "žere" baterku. Lepší by bylo, kdyby to byla plnohotnodná turbína na způsob turbohřídelového motoru, s vlastním alternátorem, nicméně s tím jsem se zatím nesetkal. [/quote]

neni problem v bytesi maj takovych APU dost. Jen mam obavu,ze by jsi si za ty penize postavil barak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist