Téma: MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí
9.12.2012 v 12:00
V MGP je dané vrtání a objem, čímž je v podstatě dané, že nejvhodnější jsou 4 válce. Uvítali byste změnu?
Ať už by to použili pro specifikaci MGP, nebo CRT!!!!, bylo by pěkné vidět velkoobjemový tripl, nebo 1200 ccm twin, (nebo i ostrý pětiválec) bojovat o umístění ve světové čtyřválcové konkurenci.
Hm?
Edit: Krpa

Naposledy editováno 09.12.2012 21:37:25
Anketa: Uvítali byste změnu, vedoucí k rozšíření koncepcí v MGP?
Ano. Bylo by to super.
75%
24
Bylo by to dobré pro CRT
9%
3
Nevím
3%
1
Ne. Prodražilo by to závodění.
13%
4

2 reakcí na tento příspěvek MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí

9.12.2012 v 17:49 | Nahoru | #1
SirIndy: Je pravda, že Honda lítala s pětiválcem.
U těch čtyřválců je asi objem dostatečný. Ono by to bylo moc těžké a v případě řaďáku by to asi brousilo motor v každé zatáčce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí

9.12.2012 v 17:52 | Nahoru | #2

Marex píše: SirIndy: Je pravda, že Honda lítala s pětiválcem.
U těch čtyřválců je asi objem dostatečný. Ono by to bylo moc těžké a v případě řaďáku by to asi brousilo motor v každé zatáčce.



Ukaž mi jak s 6V Horexem brousíš v zatáčce motorem. Otevřená pravidla znamenají i mnohem víc možností řešení koncepce.

(reakce na) MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí

9.12.2012 v 18:15 | Nahoru | #3

Marex píše: SirIndy: Je pravda, že Honda lítala s pětiválcem.
U těch čtyřválců je asi objem dostatečný. Ono by to bylo moc těžké a v případě řaďáku by to asi brousilo motor v každé zatáčce.



Imho by se pro ty vetsi objemy hodilo V4 nebo V6.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist