Téma: MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí
9.12.2012 v 12:00
V MGP je dané vrtání a objem, čímž je v podstatě dané, že nejvhodnější jsou 4 válce. Uvítali byste změnu?
Ať už by to použili pro specifikaci MGP, nebo CRT!!!!, bylo by pěkné vidět velkoobjemový tripl, nebo 1200 ccm twin, (nebo i ostrý pětiválec) bojovat o umístění ve světové čtyřválcové konkurenci.
Hm?
Edit: Krpa

Naposledy editováno 09.12.2012 21:37:25
Anketa: Uvítali byste změnu, vedoucí k rozšíření koncepcí v MGP?
Ano. Bylo by to super.
75%
24
Bylo by to dobré pro CRT
9%
3
Nevím
3%
1
Ne. Prodražilo by to závodění.
13%
4

1 reakcí na tento příspěvek MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí

9.12.2012 v 16:31 | Nahoru | #1
Kdyby nebyly žádná omezení, tak je to ježdění tak drahé, že by si "to nejlepší" mohlo dovolit jen pár týmů...viz dřívější 125 např...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí

9.12.2012 v 16:44 | Nahoru | #2

RomanSS píše: Kdyby nebyly žádná omezení, tak je to ježdění tak drahé, že by si "to nejlepší" mohlo dovolit jen pár týmů...viz dřívější 125 např...


Souhlas! Ale některá omezení (například omezení objemu na 800ccm), bylo drahé nehorázně. Kdyby tohle omezení nevzniklo, nemuselo se to dostat tam, kde to je nyní.
Nyní vešlo v platnost omezení paliva pro speciály o 1 litr. Co to způsobí? Borci, jako je Hayden, Rossi....prostě borci s postavami 180cm a 70 Kg, budou muset jet slabší palivovou mapu a ve výhodě budou postavy ala Pedrosa a Marquez. Druhou možností, je nasypat zase pytel zlata do úspornějšího agregátu, který nepřijde o výkon a bude mu stačit těch 20 litrů, což bylo problematické již vloni s 21 litry.
Já v tom necítím snahu o snižování nákladů. Spíše naopak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist