Téma: MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí
9.12.2012 v 12:00
V MGP je dané vrtání a objem, čímž je v podstatě dané, že nejvhodnější jsou 4 válce. Uvítali byste změnu?
Ať už by to použili pro specifikaci MGP, nebo CRT!!!!, bylo by pěkné vidět velkoobjemový tripl, nebo 1200 ccm twin, (nebo i ostrý pětiválec) bojovat o umístění ve světové čtyřválcové konkurenci.
Hm?
Edit: Krpa

Naposledy editováno 09.12.2012 21:37:25
Anketa: Uvítali byste změnu, vedoucí k rozšíření koncepcí v MGP?
Ano. Bylo by to super.
75%
24
Bylo by to dobré pro CRT
9%
3
Nevím
3%
1
Ne. Prodražilo by to závodění.
13%
4

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí

9.12.2012 v 12:15 | Nahoru | #1

Rado_ píše: Omezil bych pouze objem a hmotnost.... Zbytek ať se každý stará, jak umí.... Jsou to přece prototypy, takže čím míň regulace, tím lépe... regulace a restrikce nikdy nevedly k ničemu dobrému



Tak nějak, jen by ještě nebylo špatné nějak určit cenu, za jakou by byli schopní ten stroj nabídnout jiným týmům, aby se ty náklady nevyšponovali někam do výšin, což se vlastně stalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí

9.12.2012 v 12:17 | Nahoru | #2
Mr.Dreamer> Určit cenu? To snad nemyslíš vážne! Tržní prostředí, konkurence ve sportu, motivace být nejlepší... to vše by takovým diktátem bylo pohřbeno.

(reakce na) MGP omezení objemu a vrtání= omezení koncepcí

9.12.2012 v 12:18 | Nahoru | #3

Mr.Dreamer píše: Tak nějak, jen by ještě nebylo špatné nějak určit cenu, za jakou by byli schopní ten stroj nabídnout jiným týmům, aby se ty náklady nevyšponovali někam do výšin, což se vlastně stalo...



Použít tak pro CRT motor z Panigale. áááách Klidně bych to namontoval i do prototypu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist