globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis
Ahoj všichni, potřebuju poradit. chci si koupit Husku motarda 510, 570 nebo 610.Ty tři motorky budou mít asi stejné nebo hodně podobné požadavky že? Ale nějak sem ještě nenašel vše o servisu. Zajíma mě po kolika km nebo MH měním olej. Někde sem tady četl po 10 hodinach. pak vím, že se mění řetezovka, ale to už nevim po kolika. Tak že moje otazka zni. Co a kdy mám měnit. Vše bych potřeboval po pořade napsat a trochu vysvetlit.na co si mam dat pozor a tak. Pokud sem toto tema zalozil zbytečně pošlete mi odkaz. Díky všem
Předchozí
1 2
Následující

Servis

5.12.2012 v 20:10 | Nahoru | #1
HUska 610 ie má nejlepsi servisní intervaly,tu ber,pokud ti jde o to! Stačí hledat a nebyt linej,vše tu je

1 reakcí na tento příspěvek Servis

6.12.2012 v 09:16 | Nahoru | #2
510 a 570 maji oznaceni R, to je ostre naradi s castym servisem (olej, serizovani ventilu), 610 ma intervaly delsi.

(reakce na) Servis

7.12.2012 v 09:54 | Nahoru | #3
Tak sem se nekde docetl, ze ta 610 ie ma olej a ventily po 5000 km je to mozne? ale jeste potrebuju zjistit GO motoru kdy, jestli po 10000-15000 nebo po sezone?

Naposledy editováno 07.12.2012 09:57:44

2 reakcí na tento příspěvek Servis

7.12.2012 v 19:51 | Nahoru | #4
Božííínku, proč se nepřečteš starší vlákna, kde je vše už tisíckrát napsané 610 není ostrá, je to úplně normální obyčejná motorka a na těch se přece nedělá GO jen tak ze srandy.

Naposledy editováno 07.12.2012 19:51:48

(reakce na) Servis

8.12.2012 v 09:50 | Nahoru | #5

v4o píše: Božííínku, proč se nepřečteš starší vlákna, kde je vše už tisíckrát napsané 610 není ostrá, je to úplně normální obyčejná motorka a na těch se přece nedělá GO jen tak ze srandy.

dekuji za vyčerpávací odpověd která mi nic neřekla kdybych na foru našel přesně to co potřebuji, nezakládám nové vlakno.
Jo a nakonec sem se to dozvěděl tak, že sem napsal někomu kdo má 610 ie. ještě sem premýšlel o DRZ a CL4. U DRZ ten výkon velmi odrazuje a u LC4 asi ty vybrace co se zde píše a vzhledově se mi moc nelibí
Tak že to vypadá na 610 ie. Ted už jen čekat na tu pravou a uvidíme.

(reakce na) Servis

8.12.2012 v 09:58 | Nahoru | #6

v4o píše: Božííínku, proč se nepřečteš starší vlákna, kde je vše už tisíckrát napsané 610 není ostrá, je to úplně normální obyčejná motorka a na těch se přece nedělá GO jen tak ze srandy.

nechci rýpat, ale ty tvoje temáta co zakládáš no kloubouk dolu

Servis

16.12.2012 v 09:05 | Nahoru | #7
nemuzete mi nekdo prosim poradit jak casto a kolik tak stoji GO motoru u smr 570? diky

1 reakcí na tento příspěvek Servis

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2012 v 19:28 | Nahoru | #8
Chlape,pokud chceš motarda na hobby poježdění,tak si "R" určitě nekupuj,nevyužiješ to a servis tě přestane brzy bavit... Pokud ne,tak první řádky přehlížej...
Asi takhle. Na GO motoru záleží co všechno do toho zahrneš. Pokud vyměníš píst a uděláš nikasil,tak se do 15000 vejdeš. Když půjdeš po ložiskách,klikovka (repase-nová),tak cena bude taky jinde.
U svojí dělám servis jak je potřeba. Jelikož 5000 za sezonu fakt nenajezdim,tak olej vždy na jaře(někdo na podzim),ventily když začnou cvrdlikat (2x za sezonu),řetězovku cca 500km (mazání+dopnutí).Když nebuděš v sedle nonstop,tak ti něco vydrží. Já jí tam mám 4 roky. Kyvku mažu s řetězem po 500 km.Svíčka na sezonu nová. A jelikož se vtom furt hrabu,tak provozní kapliny, se mění celkem často (brzdovka,chladicí směs)
Jestli s tim budeš chtít pomoct,nebo poradit,tak se stav. Máš to 20 km

(reakce na) Servis

18.12.2012 v 11:05 | Nahoru | #9

Wirus píše: Chlape,pokud chceš motarda na hobby poježdění,tak si "R" určitě nekupuj,nevyužiješ to a servis tě přestane brzy bavit... Pokud ne,tak první řádky přehlížej...
Asi takhle. Na GO motoru záleží co všechno do toho zahrneš. Pokud vyměníš píst a uděláš nikasil,tak se do 15000 vejdeš. Když půjdeš po ložiskách,klikovka (repase-nová),tak cena bude taky jinde.
U svojí dělám servis jak je potřeba. Jelikož 5000 za sezonu fakt nenajezdim,tak olej vždy na jaře(někdo na podzim),ventily když začnou cvrdlikat (2x za sezonu),řetězovku cca 500km (mazání+dopnutí).Když nebuděš v sedle nonstop,tak ti něco vydrží. Já jí tam mám 4 roky. Kyvku mažu s řetězem po 500 km.Svíčka na sezonu nová. A jelikož se vtom furt hrabu,tak provozní kapliny, se mění celkem často (brzdovka,chladicí směs)
Jestli s tim budeš chtít pomoct,nebo poradit,tak se stav. Máš to 20 km

moc ti děkuju za odpověd, urcite mi dost pomohla. tak to asi porad vypada, ze si koupim tu 610ie tam sou ty intervaly celkem v pohode. Jen jeste narazit na nejakou levnou a v dobrem stavu

Naposledy editováno 18.12.2012 11:05:50

1 reakcí na tento příspěvek Servis

18.12.2012 v 13:36 | Nahoru | #10
Se stříkačkou jsem tu čest neměl,ale údajně má snad ještě menší výkon než starší karburátor.
Motor je pořád stejnej.
Jedna pěkná je tady a od Pardubic jsem dycinky koupil dobře! http://www.motoinze...3320-sm-610-i-e.html
zachovalej kousek http://www.tipmoto....a/225880-sm-610.html
nebo jestli Šikule tahá z Německa,či v Lásenici,tak zkus prohledat "Mobile.de"
Až jí seženeš,tak se můžeš klidně stavit. Ukážu ti základní servis,jako olej,ventily,řetězovka,kyvka,atd.Nebo se můžem domluvit i u tebe. Jezdim k rodičům přítelkyně do Bystřice celkem často... Jsou to věci který si člověk udělá sám,když je trochu zručnej a ušetří dost peněz za práci někoho cizího a ještě nemá jistotu. Já už jsem ze servisů vyléčenej a potom co jsem nedavno kámošovi dělal 610sinu jako mám já,která mu ležela pomalu rok u známýho v servise a to co jsem viděl mi stačilo... Už jen to,že ten šmat nedal pod hrnec těsnění a blil z ní olej a na píst vrátil prasklej stírací kroužek...(A to dělal motor!!!)O silikonu a epoxidu všude nemluvě! I za tohle berou lidi peníze...
Takže já,když můžu,tak pomůžu. Páč mě to baví

(reakce na) Servis

18.12.2012 v 14:53 | Nahoru | #11
Wirus> s tou zakladni udrzbou bych byl rad kdyby si mi poradil. v servise bych za to dal dost penez a to ja nerad na tu s tech Pardubek sem koukal a je celkem dobra. jeste kouknu na to mobile. Nevis kolik si tak berou za privezeni s německa? to bude tak 5000,- mozna vic co? Ja mam chalupu v Klenovy to je tak 2 km od Bystrice.

1 reakcí na tento příspěvek Servis

18.12.2012 v 14:57 | Nahoru | #12
jo ohledne meho dotazu na tu 570 tak sem koukal na tuhle za par korun ale neni SMR ale TE tak nevim
http://www.motoinzer...a/680332-te-570.html

(reakce na) Servis

18.12.2012 v 15:56 | Nahoru | #13

klouczek píše: jo ohledne meho dotazu na tu 570 tak sem koukal na tuhle za par korun ale neni SMR ale TE tak nevim
http://www.motoinzer...-te-570.html [/quote]

zaklad uplne stejnej... ostrej motor = udrzba stejna at uz jsou tam maly nebo velky kola(na mth)

Servis

18.12.2012 v 16:10 | Nahoru | #14
Jo,TE má ostrej motor,pořádnej kus železa a udržba je častá. Kámoš jí má a když sme to porovnávali,tak je to fakt jen holej nadupanej motor oroti "Ečku" Tam je víc srágovin na úkor drženlivosti. Ale neboj,těch 34kw stačí bohatě...
Čistopis na auto stával 3000. Na motorku nevim,ale tipuji obdobně + to ,za kolik ti ji přitáhnou. Když to bude v kontejneru s mraky motorkama,tak ta cena nebude taková. Ale to nechci kecat. Lepší se zeptat u zdroje...

1 reakcí na tento příspěvek Servis

10.3.2013 v 12:23 | Nahoru | #15
Zdravim vsechny, tak uz prisel cas koupit mou novou motorku. Vybral sem Husku 610 ie, ale jak uz to byva, zadnou nikde nevidim na prodej. Tak ze pokud by ste nekdo vedel o 610 dejte vedet. diky

(reakce na) Servis

10.3.2013 v 18:36 | Nahoru | #18

klouczek píše: Zdravim vsechny, tak uz prisel cas koupit mou novou motorku. Vybral sem Husku 610 ie, ale jak uz to byva, zadnou nikde nevidim na prodej. Tak ze pokud by ste nekdo vedel o 610 dejte vedet. diky



Tak přeju šťastný kup a když budeš potřebovat pomoct,neváhej a dej vědět. Rád se v něčem povrtám a pomůžu ti naučit se si jí obstarat sám

Servis

10.3.2013 v 18:52 | Nahoru | #19
jo s tebou pocitam ze by si mi poradil. jeste sem nasel tuhle te 510, jaK JE TO se servisem? nebo se na ni mam vykaslat a pockat az prijde ta 610 ie?

http://www.motoinzer...a/693649-te-510.html

Servis

10.3.2013 v 20:28 | Nahoru | #20
Pěkná,ale ostrá...

1 reakcí na tento příspěvek Servis

13.3.2013 v 20:18 | Nahoru | #21
kouknete nekdo na tohle myslite že je ok? trochu padla tak nevim jak to hodne vadi. diky moc

http://www.tipmoto.c...0802-sm-610-i-e.html

Servis

13.3.2013 v 20:44 | Nahoru | #22
asi zalezi jak byla padla, jesli se jen nekde sklouzla po levym boku, tak to by ani nevadilo.

(reakce na) Servis

13.3.2013 v 21:16 | Nahoru | #23
klouczek> no na fotce vidim krivej levej tlumic,ale mozna to jen blbe vyfotil.Musis se na tom projet a uvidis sam co a jak

Servis

14.3.2013 v 09:18 | Nahoru | #24
nekupuj to,za tu cenu se da koupit hezči kousek,chce si to počkat

Servis

14.3.2013 v 18:19 | Nahoru | #25
tak sem si podal inzerat a uvidime jestli se nekdo ozve, a nebo neco sezenu to cekani me zabije.

Servis

24.3.2013 v 17:55 | Nahoru | #26
Tak dnes koupená sm 610. Co dodat, jede to brutálně. sem se ještě půl hodiny potom klepal.

Servis

24.3.2013 v 17:58 | Nahoru | #27
No vida? Kde jsi jí sehnal? Foto bude? Gratulace

Servis

24.3.2013 v 18:07 | Nahoru | #28
Koupil sem ji od kamaráda. Měl ji měsíc a prej slabý. na mě to je silný až do prd... fotku mám ale jen z garáže. Hned jak se dostanu na pc tak ji sem dám.

Servis

24.3.2013 v 18:13 | Nahoru | #29
Tak ať slouží a pak se jí podíváme na zoubek..

Servis

24.3.2013 v 18:16 | Nahoru | #30
Až bude teplo, tak se domluvíme na vyjizdku.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojkové lanko na Husqvarnu 610 sm Husqvarna SM 610 v4o 1 17.7.2023 v 18:16 ja1
otázka života a smrti Husqvarna SM 610 Ondroc 8 28.3.2022 v 23:35 udinar
Husqvarna sm 610, 2006 magneto Husqvarna SM 610 ryde20 3 22.3.2022 v 09:26 Ariete
Zda je potřeba nový Nikasil Husqvarna SM 610 michalmajky 8 13.3.2022 v 15:50 michalmajky
Trénink supermoto v zimě ??? Husqvarna SM 510R Sliders 8 3.1.2022 v 21:28 assassin


TOPlist